חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בניית אתרים מושכלת





    קישורי טקסט (לפרטים)




 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורות חיים כתיבת קורות חיים

נושא המאמר: כתיבת קורות חיים
מאת: SEO ISRAEL   שמור מאמר למועדפים

חשבתם פעם איך תעשו יחסי ציבור לעצמכם? לבצע פעולות שישווקו אתכם כמו שצריך, אם זה בחברה בה אתם חיים, בסביבה שלכם או בעבודה. בנוגע למקום עבודה חדש, כדי לשווק עצמכם כמו שצריך אתם צריכים לעסוק באומנות מיוחדת שנקראת כתיבת קורות חיים.

כתיבת קורות חיים: כדי למשוך את העין

כשהמעסיק הפוטנציאלי מגיע אל קורות החיים שלכם, אתם בוודאי תרצו לדעת שהוא מתעכב עליהן, בודק אותן לעומק ובוחן כל סעיף. שכחו מזה ומהר. לבעל החברה אליה אתם מנסים להתקבל אין זמן לזה. הוא עובר על הכל ברפרוף. לכן, עליכם לחשוב מה הכי משמעותי ברזומה שלכם ולהדגיש אותו, שיקפוץ ישר לעין.

לא צריך להשלים תואר בשביל זה...

כנראה שתצטרכו להשלים תואר כדי להתקבל לעבודה, אבל כתיבת קורות חיים לא דורשות משהו כזה. אפילו הרבה פחות. מה שאתם צריכים לזכור הוא זה: קורות החיים הן המראַה שלכם, איך שמעבידים או חברות השמה רואים אתכם בפעם הראשונה. אז תשתדלו לכתוב שם דברים רלוונטיים ולשים דגש על מה שלדעתכם הכי ראוי להבלטה.

חוקי כתיבת קורות חיים: רק פרטים רלוונטיים נשארים בפנים

נעניתם למודעת דרושים בחברת היי טק? את אף אחד לא יעניין שם שבגיל 15 עבדתם בחלוקת עיתונים בשכונה. מצד שני, אם התנדבתם או שאתם עדיין מתנדבים במקום מסויים- רצוי שתכתבו זאת. זה מעיד על האישיות והאופי שלכם. כנ"ל לגבי הכשרות או קורסים מסוימים: אדם שמציג כישורים רבים רצוי בכל עבודה, לא משנה איזו.

אפשר ליפות מעט את המציאות. אבל לא להגזים

ברור שכולנו רוצים להצטייר כאמינים ולא להיחשף בראיון העבודה המיוחל כשקרנים. אבל כתיבת קורות חיים יכולה לבוא עם טפיחה עצמית קטנה על השכם. לדעת שאם ניהלתם משמרת לבדכם אז אתם מנהלי משמרת ואם שמרתם על עשרות תינוקות בו זמנית (ואתם לא ההורים שלהם...), אז כנראה שאתם כשירים להיות גנן או גננת.

מצד שני, לא צריך להגזים. קורות חיים עם עובדות מוגזמות יביאו אתכם למצב לא נעים בכלל בראיון עצמו, כשהמראיין יגלה שלא ממש ניהלתם את קו הייצור, אלא הכנתם קפה למנהל. במקרה כזה, תוך דקות תמצאו עצמכם שוב מחפשים מודעות דרושים. ומשנים את נוסח קורות החיים שלכם.

מראה קורות החיים לא פחות חשוב

כתיבת קורות חיים היא עניין חשוב לא רק מבחינת התוכן. גם לעיצוב המסמך יש כאן חלק חשוב. מעבר להדגשה של החלקים החשובים מומלץ לשמור על סדר, לחלק את המסמך לפרקים מוגדרים (פרטים אישיים, ניסיון תעסוקתי, השכלה...) ולהקפיד על גודל גופן קריא, אך לא גדול מידי.

דברים קטנים עליהם חשוב להקפיד בעת כתיבת קורות חיים

ישנם כמה דברים קטנים אך מאוד משמעותיים שצריך להקפיד עליהם כשמנסחים קורות חיים, אם רוצים להפוך אותן למושלמות:

• בלי שגיאות כתיב או שגיאות הקלדה
• סדר כרונולוגי בכל חלק וחלק
• גרים ביישוב לא מוכר? ציינו באיזה איזור הוא ממוקם
• הימנעו משימוש בצבעים
• כתבו את קורות החיים בשני גדלים של גופן (אחד לכותרות ואחד לתוכן). לא יותר.
• אל תוסיפו תאריך לשם הקובץ- זה מסגיר מתי כתבתם את המסמך

הכי הכי חשוב (וגם הכי בנאלי)- אל תשכחו לכתוב במסמך עצמו איך אפשר ליצור איתכם קשר: טלפון, מייל ואפילו טלפון בבית. רבים שוכחים את הפרט הקטן הזה ונופלים. ואז כל התהליך של כתיבת קורות חיים יכול ללכת לפח.

www.jobnet.co.il/%d7%9b%d7%aa%d7%99%d7%91%d7%aa_%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%95%d7%aa_%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י SEO ISRAEL שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]