חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לימודי עיצוב גרפי, לימוד מקצוע מבוקש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מדיה טיוי ניצבים אודישנים משחק

נושא המאמר: ניצבים: אין תפקידים קטנים
מאת: מדיה טיוי   שמור מאמר למועדפים


ניצבים – אין תפקידים קטנים
אומרים שאין תפקידים קטנים, רק שחקנים קטנים; ואכן, לעיתים ניצבות יכולה להיות החשיפה הראשונה בקריירה שלכם בעולם הבידור, ואפילו לא צריך לעבור אודישנים כדי להתקבל. אז אם אתם רוצים להתחכך קצת בעולם הזוהר, להציץ אל מאחורי הקלעים של התעשייה ואולי להחליף כמה מילים עם הכוכבים בהפסקת הצהריים, הרשמה קצרה בסוכנות ניצבים (כדוגמת סוכנות Media TV) ואתם מתחילים לעבוד. שיהיה בהצלחה!

ניצבים – מה זה אומר?
אז מה זה בעצם ניצבים? ניצבים הם אותם אנשים המהווים חלק מהנוף של הסצנה וגורמים לה להראות מלאה, טבעית ועשירה יותר. כמעט כל סצנה בסרטים ובסדרות טלויזיה המצולמות בחוץ מצריכה ניצבים - הם יכולים להיות בתפקיד הקהל באירועי ספורט מצולמים, אורחים במסעדות, חולים בבתי חולים או תלמידים בחצר בית ספר. הם תמיד שם, נטמעים בנוף אך שואפים להתגלות ותמיד - אינם מדברים. ניצבים, בהגדרתם, אינם אמורים לדבר וכאשר התפקיד כולל דיבור, ואפילו כאשר מדובר במילים ספורות בלבד, הרי שזהו כבר משחק והם מחוייבים לעבור אודישנים ומוגדרים כשחקנים, גם אם בתפקיד משני.

איך מתקבלים לעבודה כניצב?
הדרך הקלה ביותר להתקבל לעבודה כניצב היא להרשם לסוכנות כשרונות המייצגת ניצבים. דוגמא לסוכנות כזו היא מדיה טיוי, שיש לה מחלקת ניצבים מיוחדת והיא מספקת שפע של הזדמנויות לניצבים להשתלב במגוון הפקות - סדרות טלויזיה, סרטים ופרסומות. ניצבים אינם מחוייבים לעבור אודישנים אך הם עוברים סינון ראשוני ואלו שנמצאים מתאימים נרשמים בסוכנות. לרוב לא ידרשו מניצבים נסיון במשחק והיכולות החשובות ביותר הדרושות לניצב הן דייקנות, מהימנות ויכולת לקבל הוראות.
לעיתים, מחפשים הבמאים ניצבים בעלי מראה מיוחד, כמו "מראה זר" או "לוק סטודנטיאלי". לעיתים מחפשת ההפקה ניצבים בעלי כישורים מיוחדים, כמו ריקוד או כישורים בספורט מסויים ולעיתים יגוייסו כניצבים בעלי תלבושות מיוחדות או בעלי אביזרים יחודיים, ככלי נגינה מעניינים, כלי רכב תקופתיים או חיות מחמד בעלות לוק מוזר.

מה הם תנאי העבודה של הניצבים?
לרוב נשלחים הניצבים לימי עבודה שלמים עליהם הם מקבלים שכר. יום עבודה בתעשיית הסרטים יכול להתחיל מוקדם בבוקר ולהמשך לעיתים עד ללילה. הניצבים מגיעים לסט ולרוב מולבשים ומאופרים בהתאם לסצנה. במהלך היום תתכנה תקופות המתנה ארוכות, בהן ניתן לצפות בצילומים וללמוד מעט על הנעשה מאחורי הקלעים של תעשיית הסרטים. משך עבודתו של ניצב בסט צילומים יכול להיות יום אחד או מספר ימים ולעיתים אפילו הוא יכול להמשך כל ההפקה. העבודה באתרי צילום של סרטים מאפשרת לניצבים להתחכך בכוכבים מקרוב, ולהתרשם בעצמם מאופייה של עבודת השחקן. ברי המזל יזכו גם לרגע של תהילה בהופעה אישית על המסכים ואולי החשיפה הקצרצרה הזו תהיה תחילת הדרך של קריירה בעולם הבידור.

איך בוחרים סוכנות ניצבים?
אם אתם רוצים לעבוד כניצבים, תמצאו שהשוק הישראלי מעמיד לרשותכם מגוון רחב של סוכנויות לניצבים. מומלץ לבחור בסוכנות המציגה קבלות בשטח, ואשר הצליחה ללהק ניצבים למגוון רחב של הפקות על פני שנים. חברת Media TV הותיקה מייצגת, בין היתר, גם ניצבים בכל סוגי ההפקות: סרטים, סדרות ותוכניות טלויזיה ופרסומות. למעשה מדיה טיוי היא ספקית ניצבים עיקרית לרוב הפקות המקור של הוט ולא רק להן. היא מייצגת שחקנים, זמרים, רקדנים, ניצבים, דוגמנים וילדים.

www.media-tv.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מדיה טיוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]