חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גירושים קלים כדת וכדין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צילום שיווק מוצר מקצוע

נושא המאמר: יזמות עסקית - המסע מצלם חובב לאיש מקצוע
מאת: עופר פלין - First Sight   שמור מאמר למועדפים

לכל אחד מאיתנו יש רעיון או שאיפה, חלקנו מוותרים
ופונים לתחום השכירים, חלקנו מעיזים ופונים ליזמות עצמאית. כמובן שכל בחירה היא מבורכת וסובייקטיבית לבעליה, אך באם בחרנו בעולם העצמאי השלב הראשון הוא תמיד לנסות להבין מה יש לנו ביד ומה יש שם בחוץ.

ההתחלה היא תמיד דומה, יש לי רעיון, מוצר, מיזם ואני רוצה להתחיל להרוויח באמצעותו וכפועל ישיר מכך עלי לזהות את השוק של המוצר ומי בכלל קהל היעד שלי. בנושא זה אני תמיד ממליץ ללקוחותי לפעול על פי מספר פעולות פשוטות שעוזרות בעיקר להבין את התמונה ואט אט לזהות כיצד הרעיון יכול לקרום עור וגידים:

ראשית יש לגבש את המוצר, לפרט לעומק מהו? מה נדרש כדי להפיק אותו? מה יחודו ותרומתו? מה יתרונו ועוד כהנה וכהנה שאלות שרק יעזרו לפזר את מסך הערפל. בעולם הצילום, כמו בכל שוק תחרותי, ישנם רבדים רבים ותחומים מגוונים לא פחות, שכל אחד מהם שונה מהאחר ומצריך מוצר שונה. צלם אופנה אינו דומה ולו במעט לפוטוז'רנליסט, צלם מוצר ידע מצויין לעבוד עם תאורה, אך יתקשה לצלם בתאורה המתחלפת של ארועים. כמובן שישנם יחידי סגולה ורסטילים שימצאו את משנתם במספר עולמות אך על מנת להעלות את אחוזי ההצלחה רצוי ומולץ להתמקד, כמו בכל נישה בחיים.

לכן בטרם נקרא לעצמנו צלמים לכל דבר, צריך טוב טוב לשבת ולהבין לאיזו נישה אנו פונים, מה היא מצריכה מאיתנו מבחינה כלכלית, טכנית, ציוד, העשרת הידע ועוד. קורס צילום בסיסי לא יכין אותנו לעולם צילום הסטודיו וזה שסיימנו לימודי הנדסאי צילום לא מכין אותנו לעבודת שטח ורדיפה אחרי ארועים חדשותיים. תחשבו טוב האם רמתכם ורמת השרות שלכם מתאימה ומכנה לשוק התחרותי בכלל ולסקטור שבחרתם בפרט.

שנית עלינו להכיר את השוק ולהחליט מיהו ומהו קהל היעד. חתך סוציואקונומי? גילאים? מגורים? מעמד? מין ומגדר? ככל שנרבה בהבנת קהל היעד כך יהיה קל יותר בשלב הבא. צלם ארועים יסמן לעצמו מטרות שונות וכלי שיווק שונים מצלם אופנה שרוצה להציע את יכולותיו למעצבים. התמקדות והבנת השוק תעזור לאתר את הכלים כדי להתקדם בו, הכרת מפת התקשורת בישראל תעזור לצלם העיתונות לאתר עורכי צילום בעיתונים ובמגזינים, תקל על הפנייה ותחסוך בזבוז זמן יקר. הכרת אתרי האינטרנט העוסקים בעולם החתונות יהוו פלטפורמה שיווקית לצלם ארועים, ובד בבד יעזרו לו לראות מה מצבו יחסית לשוק.

השלב השלישי הוא התאמת המוצר לשוק ולקהל היעד. חשבתם שאתם מקוריים? יחידים? כנראה שלא...עכשיו זה הזמן לקחת את שלב א' וב' לעשות חיבור קטן ולזהות כיצד ומה צריך לשנות על מנת שהמוצר שלכם יהיה רלוונטי לקהל היעד ובעל יתרון על המתחרים.

זה יכול להתחיל במהות, בעיצוב ובמימדים ומגיע אף לעיתים לשינוי קונספט ואף ויתור על הרעיון. אך המטרה עומדת בעינה, להבין היכן אתם עומדים ביחס לשוק ומה הביקוש לרעיון שלכם. קביעת מחיר, התאמת הציוד לנישה הרלוונטית, האם השוק רווי מדי או שישנו ביקוש ואלו הזדמנויות אני יכול לנצל באמצעות שינוי קטן ולפעמים זה מגיע עד כדי שינוי פרסונלי כי צילום מוצר לא מצריך אותנו לחייך ולהיות נחמד לבושם, מנגד, צלם ארועים שאינו קשוב ואינו משרה ביטחון על לקוחותיו לא ישרוד הרבה זמן.

טיפ קטן ונפלא הוא פשוט להיעזר בחמשת עקרונות הידיעה העיתונאית, על המוצר או השרות: מי? מה? מתי? מדוע והיכן?

מי קהל היעד, מה המוצר ויתרונותיו, מהם חוקי השוק ומצב קהל היעד, מדוע יעדיפו את המוצר שלי ולאן יעודו וחזוני...אני בטוח שאתם תדעו אלו שאלות נוספות רלוונטיות לרעיון שלכם.

www.firstsight.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עופר פלין - First Sight שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]