חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה כדאי להזמין שף פרטי למסיבת הרווקות הקרובה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פינות אוכל חדרי שינה מזרונים ריהוט עתיק

נושא המאמר: איך תשמור על חדר המגורים שלך מעודכן ועכשווי בעזרת עיצוב מודרני
מאת: AEF אתר הרהיטים הגדול בישראל   שמור מאמר למועדפים

חדר המגורים, המכונה סלון, הוא לרוב החדר הראשון שנפגשים עמו בכניסה לבית והוא זה שקובע את הרושם הראשוני לאופי הבית כולו.

ברוב המקרים חדרי המגורים הם חדרים בעיצוב נייטרלי המשתלבים בצורה מתאימה לשאר חדרי הבית ולא בולטים או צועקים מעבר לעיצוב הכללי של מרווח המגורים הכולל.

בעת בניית או עיצוב בית או דירת מגורים ניתנת חשיבות רבה לחדר המגורים.
לרוב אנשים מבצעים שינויים בחדר המגורים כדי לשמור על עיצוב עכשווי ועיצובי.

כאשר דואגים שחדר המגורים יישאר מודרני ל accessories כלומר לאביזרים בחדר יש חשיבות רבה וכן לריהוט עצמו שחשוב שיהיה כזה שיצליח להשתלב עם אפשרויות שונות של אביזרים.

כדי להימנע מטעויות עיצוביות אשר יגרמו לחדר המגורים להראות ההיפך הגמור ממעוצב ומודרני ניתן ורצוי להיעזר בגורם מקצועי בעת תכנון חדר המגורים ורכישת ריהוט, למשל, מערכת ישיבה ואביזרים. חשיבה מקדימה נכונה היא זו שתטה את הכף לגבי המשך האפשרויות העתידיות של שימור ושינוי חדר המגורים כך שתמיד יישאר מודרני, מעוצב וחדשני.

אמנם זה לא נראה כך אך כל פרט קטן חייב להילקח בחשבון על מנת להתוות את המראה הנדרש.
הריהוט עצמו הוא לב ליבה של המחשבה וה"אימרה" העיצובית והוא זה שייתן את הטון והחשיבות לגבי המראה הסופי של חדר המגורים וכך גם לגבי אפשרויות השינוי והשדרוג בעתיד.
בנוסף יש לוודא שהריהוט והאביזרים לא מאפילים על החלל עצמו ומשתלבים וזורמים עם ההמשכיות של הבית.

כמובן לא לשכוח אלמנט חשוב מאוד שבלעדיו שום חדר מגורים, סלון, לא מושלם – וילונות אשר גם משפיעים מאוד על המראה הסופי של חדר המגורים וגם על תחושת הגודל של החלל.
כמו עם הריהוט עצמו גם כאן יש חשיבות רבה בבחירה המתאימה ביותר של וילונות לחדר המגורים גם לצבע הוילון וכן גם לבד שהוילונות תפורים ממנו.
המבחר הקיים היום הוא מגוון ורחב וניתן בהחלט למצוא וילונות המוצעים כבר מראש ולא הותאמו אישית אשר יתאימו וישתלבו יפה בחדר המגורים וכן לשלב בין צבעים ובדים שונים של וילונות.

עוד אפשרויות לגיוון ועיצוב הן מראות לחלל המגורים וכן כסא נדנדה אשר מקנים מראה מאוד ייחודי.

אז כפי שכבר נאמר, ניתן בהחלט לשחק עם האביזרים, הוילונות והריהוט גם מבחינת צבעים כך שיתקבל חדר מגורים מעוצב ומודרני. חשוב רק לשים לב שהרעיונות והיצירתיות משתלבים היטב ולא יוצרים מראה מבולגן שלא מתחבר.

בהצלחה!

המאמר נערך ע"י צוות – AEF אתר הרהיטים הגדול בישראל. נשמח לקבל את תגובותיכם והערותיכם בתיבת 'צור קשר' באתרנו.

אודות:
ענק הרהיטים AEF מזמין גם אתכם להצטרף לאלפי משפחות ברחבי העולם הנהנות ממגוון ריהוט יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים.
קולקציית הרהיטים שלAEF מאופיינת בסגנון עכשווי ומותאם לצרכיו של הלקוח הישראלי, בטעמים שונים, קלאסי, אלגנטי ומודרני. באתר הבית שלנו תוכלו למצוא מגוון רהיטים בעיצוב מודרני הכולל: ספות בד, ספות עור, מערכות ישיבה, כורסאות, סלונים פינתיים, חדרי שינה, מזרונים, שולחנות סלון, פינות אוכל ועוד.
חדש: ריהוט עתיק
כל הרהיטים מעוצבים, מתוכננים ועוברים את הפיקוח ואבטחת האיכות של החברה.

AEF קיבוץ חורשים (מחלף חורשים כביש 6)
טל. 03-9711770
www.aef.co.il


מילות מפתח:

רהיטים,ריהוט,ספות,חדרי שינה,פינות אוכל,סלונים,סלון,מערכות ישיבה,מערכת ישיבה,ספה,ריהוט עתיק,רהיטים עתיקים,חדר שינה,ספות פינתיות,שזלונג,פינת אוכל,ספה נפתחת,מזרונים,שולחן סלון,שולחן אוכל,ריהוט לבית,רהיטים לבית,חנויות רהיטים,מזנון לפלזמה,בידורית,כורסאות,מיטות,שידות,מזרנים,כסאות אוכל,ריהוט משלים,שולחנות אוכל,פינות בר,כסאות בר,שולחנות,שולחנות סלון,ספות עור,מזנונים,פינות ישיבה,כורסאות טלויזיה,מיטה וחצי,מיטות נוער

www.aef.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י AEF אתר הרהיטים הגדול בישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]