חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד בוחרים בית ספר להכשרת מאמנים מאת אבי גמבש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת שיער הסרת שיער בלייזר

נושא המאמר: הסרת שיער באמצעות לייזר-היבטים מדעיים ופרקטיים
מאת: רונן סלע   שמור מאמר למועדפים

השימוש במכשירי לייזר להסרת שיער, נלמד בשנים האחרונות על ידי רופאים וחוקרים מגוונים בשטח הרפואה והאסתטיקה.
הרעיון המרכזי מאחרי השימוש בלייזר היא בניצול קרן האור המרוכזת הנועדה להיקלט על ידי המלנין המצוי בעור ובשערה, ועקב זאת להשמיד את תאי הפוליקולה וכך למנוע צמיחה חוזרת של השערה.
במחקרים שבוצעו, נמצא קרן הלייזר אפקטיבית בטיפול יעיל בתוך 92 מטופלים מתוך 100 שנחשפו לטיפול נצפתה ירידה זמנית במידת השיעור באזור המטופל. וכמן כן ל89 אחוז מהמטופלים היתה ירידה קבועה בשיעור.
הניסיון מראה כי בחירה מתאימה במועמדים מתאימים לטיפול, יחד עם בחירת מכשיר הלייזר תבטיח תוצאות טובות בהסרת שיער.
כיצד עובדת קרן הלייזר?
כאמור קרן הלייזר מתמקדת בחימום המלנין המצוי בשערה וכן גם בעור במידת שליש מהכמות בשערה, וכתוצאה מכך נשרפים שורשי השיער והשערה מפסיקה לצמוח.
מכשירי הלייזר נבדלים זה מזה באורכי הגל שהם מייצרים. לדוגמא קרן בעלת אורך גל בין 700 ל1000 ננומטר, נקלטים על ידי המלנין וכן גם ברקמות מסביב לשערה המכילים מים והמוגלובין אך בכמות קטנה יחסית מאשר בשערה.משך הגל ורוחבו חייב להקביל לזמן התאוששות השערה כדי לבצע הרס של שורש השערה באופן סופני.
במכשירי לייזר שונים ניתן לכוונן את עוצמת הגל ואורכו כדי להתאימו לסוג השערה וליחידת השטח שהיא אמורה לכסות, כדי להביא להסרה אפקטיבית של השערה.
תוצאות מחקר הבוחן השפעת טיפול לייזר על הסרת שיער
במחקר זה טופלו מאה אנשים בשילובים שונים של קרינת הלייזר בשמונה איברים בגוף.
המעקב אחר המטופלים נמשך לאחר תקופות של חודש, שלושה חודשים, ששה חודשים, תשעה חודשים ושנים עשר חודשים. אבחון מידת הסרת השיער אובחנה על ידי תצלומים וחיישנים מיוחדים שהותאמו לצורך זה.
המחקר אפיין שתי תופעות :
1.איבוד שיער זמני
2. איבוד שיער זמני והפחתת שיער קבועה
איבוד שיער זמני אופיין אצל כל המטופלים ללא קשר לצבע עורם או סוג השערה המטופלת, וזאת למשך מחודש עד שלושה חודשים.
הפחתת השיער הקבועה התרחשה לאורך ציר זמן ארוך יותר. ציר הזמן שהוגדר היה ארוך מזמן מחזור הצמיחה מחדש של השערה.
יש לזכור כי יש להבדיל בין הסרת שיער זמנית לתקופה מוגדרת לבין הסרת שיער פרמננטית הכרוכה בהסרת שורשי השיער לצמיתות.
בחירת המטופלים
יש לזכור כי המטופל האידיאלי הוא בעל גוון עור בהיר ושיער כהה. לכן אין לקבל מטופלים בעל שיער גי'נגי או לבן לטיפול וכן גם לא בעלי שיער פלומתי. מטופלים אלה אינם מתאימים בשל חוסר מוליכות גבוה של שיער לבן או פלומתי, העלול לצרוב את העור ולא את השערה כפי שמצופה. בהתאם לזאת גם מטופלים בעלי גוון עור כהה אינם מתאימים לטיפול בשל רמת מלנין גבוהה בעורם המסכנת את צריבת השערה לעור גוון כהה העלול לגרות לכוויה בעור.
בסיכומו של דבר יש לאבחן נכונה את האנשים המתאימים לטיפול לייזר על פי סוג השיער וצבעו. בנוסף יש להימנע משיזוף העור לפני טיפול בלייזר ולאחריו. לשם כך מומלץ להשתמש במקדם הגנה גבוה מפני השמש במהלך יציאה לרחוב . כדי למנוע צריבה וכוויה לא רצויה של העור הרגיש.

www.hasarat-sear-click2find.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן סלע שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]