חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בחירת חברת הובלות בתל אביב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת שיער הסרת שיער בלייזר הסרת שיער לגברים

נושא המאמר: הסרת שיער לגברים
מאת: רונן   שמור מאמר למועדפים

אנחנו הישראלים בני הים התיכון ידועים במזגנו החם לטוב ולרע, אך גם על פוטנציאל גבוה להיות שעירים הן גברים ונשים כאחד.
היחס לשעירות יתר השתנה במרוצת השנים עקב השקפות משתנות, זמנים משתנים , מקום ואופנה חולפת. בעבר נהגו ילדים לחכות ליום בו יופיע בדל שערה לגופם, ביטוי לציפיה להפוך לגבר בן לילה.
אך כיום לאחר שחלפו הזמנים שבהם פסגת הגבריות נחשבה לבעל שפם אדיר וגוף שעיר. לא עוד הגבר של 2008 הפך למטרוסקסואל ומנסה כיום להתחבר לצד הרגשי הנשי שלו, והעיקר הוא רוצה להיות חלק משיער בגב, כתפיים חזה ובבטן. בצנעה ובהדרגה החלו הגברים לפקוד את הקוסמטיקאיות ולעבור את מסכת הייסורים של מריטה וגילוח מייגעים. אך כיום ישנה בשורה משמחת, עידן הלייזר הגיע ואיתו הבשורה להסיר שיער ביעילות וללא כאב יותר ומופרז.
בעקבות מחקרים קליניים שנערכו בעולם לאחר שימושם של מאות ואלפי מכוני הסרת שיער מתגבשת תמונה חיובית על הלייזר כאמצעי המוביל בהסרת שיער לצמיתות גם אצל גברים.
אלו גברים מתאימים לטיפולי לייזר?
המציאות מראה כי בקרוב 45% מגברי ישראל מגיעים להסרת שיער בלייזר, כאשר האזורים המבוקשים להסרה הם גב וכתפיים, חזה, בטן, צוואר, ישבן, עצמות לחיים, אוזניים. אזורים אחרים שנועדו לדילול בלבד הם רגליים וידיים. בסופו של דבר האזור היחיד שעדיין רוב הגברים שואף להשאיר למכונת הגילוח הוא הפנים, אותם מרבית הגברים לא מעוניינים להסיר בו שיער לצמיתות.
איך הלייזר עובד?
בימינו נותרו שתי שיטות עיקריות להסרה: באמצעות קרן הלייזר המבוססת על דיודה, המהווה קרן אור מרוכזת ששופרה מאז שנות התשעים קבלת תוצאות מרשימות. לעומתה מצויה קרן האור המייצרת קרן אור המורכבת מכמה גלי אור המסייעת להסרת שיער ביעילות במצבים של עור כהה יותר, דבר שהלייזר מתבטא בחסרונו.
מהו הסיכוי להסרה מוחלטת של השיער?
הנתונים מדברים על סיכוי של 80% להסרת שיער בלייזר לצמיתות. אולם מספר הטיפולים הנדרשים לכך הם בהתאם לסוג העור וצבעו וצבע השיער המטופל. בהתאם לזאת יש לצפות למספר טיפולים של 6 ומעלה לשם הסרת כוללת של השיער. בין טיפול וטיפול צפוי הגוף להישאר חלק משערות. לגברים מעל גיל 40 הסבירות להסרה מוצלחת של השיער גבוהה יותר במידה ושערם לא הלבין או האפיר. לעומתם אנשים צעירים יותר, מתקשים להסרה בשל פעילות הורמונלית המשפיעה על צמיחת השיער, ובעקבות מיקומן העמוק של שורשי השיער בגיל זה.
האם הטיפול כואב?
הטיפול אינו חייב לכאוב היות וכיום מצורפים למערכת הלייזר אמצעים לקרור הגוף והעור בעת הטיפול על ידי הזרמת אוויר קר לצינון, דבר המקטין את הכאב הנגרם למטופל.
כמה זמן נמשך הטיפול?
הטיפול נמשך בהתאם לגודל האזור המטופל לדוגמא במקרה של הסרה מהגב, כתפיים בטן וחזה , הזמן הממוצע הנדרש הוא כשעתיים. במקרה של אוזניים, צוואר, עורף ועצמות לחיים הטיפול ימשך כדקות ספורות.
כיצד מתבצע הטיפול?
ביום הטיפול יש לגלח את האזור המטופל לפני הקרנת הלייזר וזה יבוצע על ידי הסייעת במרפאה. לאחר הגילוח תימרח שכבה דקה של ג'ל קרור על העור כדי לשכח את הכאב הצפוי מקרן הלייזר. לאחר מכן מתחילה פעולת הקרן באמצעות הנעת ידית הטיפול על האזור המטופל.
האם הטיפול מתבצע על ידי רופא מוסמך?
האבחון הטרום טיפולי של איבחון סוג העור והשיער, בדיקת רקע טיפולי של המטופל ובדיקת תרופות ומחלות העשויות למנוע את הטיפול, כל אלה יבוצעו על ידי רופא עור מוסמך. כמו כן הרופא קובע את סוג הטיפול ומידת עוצמת הקרן הנדרשת לטיפול. ראוי ואף הכרחי שהרופא יבצע את הטיפול במלואו כדי לוודא על קבלת החלטות ראויה במקרה של שינוי עוצמת הלייזר והתאמתו למצבים משתנים. פעולת המכשיר עצמו ניתנת להפעלה על ידי טכנאי מוסמך בדומה לשאר ציוד רפואי בשימוש מרפאות ובתי חולים.
טיפים לפני בחירת המכון לטיפולי לייזר:
מומלץ לבדוק לפני הטיפול את מידת הסמכתו של הרופא המטפל וניסיונו בהסרת שיער בלייזר.
האם המכון המיועד לטיפול מוכר ואמין בשוק.
האם המכון בעל וותק מינימלי בתחום, דבר שיעיד על מידת ניסיון הרופאים ואמינות המקום.
איזו אחריות לטיפול מעניק המכון בכתב, ולאלו תוצאות המכון מייחל בסוף התהליך. מומלץ לקרוא את ההוראות בחוזה/ טופס הסכמה לפני הטיפול.
האם הטיפול בקרן לייזר תואם את צבע עורכם וסוג השיער ומצבכם הבריאותי.
לאחר בדיקת כל הנתונים הללו ואישורם, הדרך פתוחה בפניכם ליהנות מהסרת שיער בלייזר הבטוחה , לעבר עתיד של גבר חלק וחדש.


www.click2find.co.il/main.aspx?id=51


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]