חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מגע ועיסוי





    קישורי טקסט (לפרטים)




לוח עסקים למכירה שוק עסקים!

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ ביטוח תביעות ביטוח ייעוץ פנסיוני בדיקת פדיון פוליסות

נושא המאמר: ייעוץ ביטוח ותביעות ביטוח
מאת: דני טל - פורשור מומחים בע"מ   שמור מאמר למועדפים

תביעת תגמולי ביטוח- 3 צעדים ראשונים
זהירות לא למעוד!

● חברות הביטוח לנצל את כוחן אל מול חוסר הידע והמצוקה של המבוטחים כדי להתנער מאחריות למקרי הביטוח.
● תאגידי הביטוח פיתחו מנגנונים גדולים שכל כולם נועד לדחות תביעות המבוטחים.
● מצב זה מתאפשר בשל יחסי כוחות בלתי שקולים בין הצדדים, בעיקר בעקבות פערי הידע והמידע בין תאגידי הביטוח למבוטחים מן השורה.

● דני טל, מנכ"ל פורשור מומחים, מציע 3 נקודות עיקריות להתנהגות בשלבים הראשונים הרגישים שבטיפול במקרי הביטוח כדי לא למעוד מול תאגידי הביטוח.

● בעקבות הבורות שהתגלתה בציבור בנושא הוחלט בחברת פורושור מומחים לאפשר לקהל הרחב לקבל בחינם דרך אתר החברה,
"מדריך לתובעים תגמולי ביטוח".



בתחום הביטוח, כמעט ללא מעורבות של המדינה, התפתחו עושק ועוול וניצול. במקרים רבים מנסות חברות הביטוח לנצל את כוחן אל מול חוסר הידע והמצוקה של המבוטחים כדי להתנער מאחריות למקרי הביטוח. תאגידי הביטוח פיתחו מנגנונים גדולים שכל כולם נועד לדחות תביעות המבוטחים. מצב זה מתאפשר בשל יחסי כוחות בלתי שקולים בין הצדדים, בעיקר בעקבות פערי הידע והמידע בין תאגידי הביטוח למבוטחים מן השורה.
מסקירת הפניות שהגיעו לחברת פורשור מומחים, חברת יעוץ עצמאית בתחום הביטוח והפיננסים, עלה נתון מדהים המעיד על בורות הציבור בנושא הדרך הנכונה לטיפול בתביעות ביטוח בנושא תביעות גוף ,נפש, רכוש, בריאות וסיעוד. לכן הוחלט בחברת פורשור לאפשר לקהל הרחב לקבל דרך אתר החברה,www.forsure.org , "מדריך לתובעים תגמולי ביטוח" אשר נכתב ע"י עו"ד חיים קליר ולקבלו בחינם דרך הדואר.
את המדריך ניתן להזמין גם nמשרדו של עו"ד חיים קליר בכתובת www.kalir.co.il. המדריך לתביעת תגמולי הביטוח מלווה את התובע בעצות והנחיות לאורך כל תהליך התביעה ומלמד כיצד לנהוג ולהתנהג ביחס לגורמים השונים איתם יתמודד לאורך הדרך, החל בגורם המבטח עצמו ועד בית המשפט.
אבל דני טל, מנכ"ל פורשור מומחים, מעיד כי דווקא הצעדים והפעולות הראשונים בתהליך טיפול בתביעות הביטוח הם לעתים המכריעים בהשפעתם על התוצאה הסופית. אבל דווקא בשלבים הראשונים הללו המבוטחים נמצאים בד"כ לבד מול החברות ללא תמיכת אנשי המקצוע. בקרות מקרה הביטוח המבוטח מוצא את עצמו תחת מתקפה של סוללת חוקרים, שמאים, רופאים, עורכי דין ומומחים אחרים שמחפשים בנרות כל פרט שיכול להכתים אותו, מחפשים אחר כל בלבול וסתירה. לכן דני טל מציע למבוטחים 3 נקודות עיקריות להתנהגות בשלבים הראשונים של הטיפול במקרה ביטוח כדי לא למעוד ולקבל את מה שמגיע להם על פי ההסכמים.
הודעה מיידית
מייד כשמתאפשר הדבר חייב המבוטח או המוטב, להודיע למבטח או לסוכן הביטוח על עצם קרות מקרה הביטוח. עקרונית די בהודעה בעל פה, אך רצוי למסור את ההודעה בכתב ולתעד את מסירתה. למשל באישור פקס. המבטחים נוהגים לעתים להתנער מאחריות כאשר המבוטח לא מוסר להם הודעה מיידית. הם יכולים לטעון לנזק ממשי שנגרם להם בגלל העיקוב, ואם יצליחו לבסס את טענתם בית המשפט עלול לפטור אותם מאחריות.

תביעה בכתב למבוטח
המבוטח חייב להגיש למבטח גם תביעה בכתב, בה יש לתאר את פרטי המקרה. אסור לרשום בתביעה עובדה לא בדוקה ולא רצוי לנקוב בסכום פיצוי סופי. חשוב לשמור על הזכות לתקן את התביעה אם לא גובשה או לא נבדקה סופית.
אומנם החוק לא קובע מועד להגשת התביעה בכתב, אך למבוטח אינטרס לעשות זאת בהקדם האפשרי כיוון שהגשתה מחייבת את החברה המבטחת להתחיל לפעול במקרה ולשלם את תגמולי הביטוח תוך 30 יום מתום איסוף המידע והמסמכים הרלוונטיים.

שיתוף פעולה עם המבטח- כבדהו וחשדהו
המבוטח חייב לשתף פעולה עם החוקרים, הרופאים, השמאים ויתר המומחים שממנה המבטח, אולם חשוב גם אם יתייעץ עם מומחים משלו, בטרם המפגש עם נציגי המבטח. גם אם יגלו אנשי המבטח אמפטיה כלפי המבוטח, תכליתם לפתות אותו לספק להם חומר שיוקיע אותו.
יש לזכור כי לבית המשפט סמכות לקצץ את תגמולי הביטוח אם יגיע למסקנה כי המבוטח הכשיל את המבטח וגרם לו נזר ממשי, או אף לשלול מהמבוטח את כל תגמולי הביטוח במקרה ויגיע מסקנה כי ההכשלה נעשתה בכוונת תחילה. אולם הדרך היחידה של בית המשפט לזהות כוונת מרמה היא מהתנהגותו של המבוטח ואמירותיו מול החוקרים והמומחים. לכן חשוב שדבריו של המבוטח יהיו בדוקים ומדויקים ולהימנע מהתנהגות העלולה להתפרש כמנוענעת מכונת מרמה. אין לספר אלא עובדות בדוקות הידועות מידיעה אישית. עדיף לומר "אינני יודע מה קורה", מאשר למסור עובדות לא בדוקות.

ברור שככל שנסתייע בייעוץ ביטוח אובייקטיבי קודם עריכת הביטוח, כן יגבר הסיכוי לכיסוי כהלכה ומיעוט מהמורות בעת מקרה הביטוח.

ייעוץ ביטוח תביעות ביטוח ייעוץ פנסיוני בדיקת פוליסת ביטוח מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il






מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני טל - פורשור מומחים בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]