חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מערכת העיכול מחלות דרכי טיפול ומניעה - מערכת העיכול של כיס המרה הלבלב קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שעון דופק שעוני דופק מד דופק שעון כושר

נושא המאמר: לחמן
מאת: אלעד   שמור מאמר למועדפים

שעון דופק, נחוץ? או לא נחוץ?


אין ספק שהעשור האחרון הביא עימו שינויים וחידושים טכנולוגיים בכל הנושא הקשור לעולם הכושר. המודעות לפעילות גופנית בעקבות סגנון החיים המודרניים של רוב האוכלוסייה בעולם, עורר את המודעות לחשיבות פעילות גופנית, וכתוצאה מכך הביא לפיתוחים טכנולוגיים חדישים שפרצו לעולם הכושר.

ההתקדמות והחידושים טכנולוגים בכל התחום הקשור לעזרים בזמן פעילות גופנית כמו שעוני דופק, השתכללו ומהווים גורם חשוב כאשר אנו מתעמלים או עוסקים בפעילויות ספורטיביות. במהלך הפעילות חשוב שנוכל להיות במעקב אחר כל מיני תהליכים של שריפת קלוריות, דופק, קצב לב ועוד מגוון רחב של אפשרויות שנפרט עליהם בהמשך.

אז מה הם העזרים החשובים בזמן פעילות גופנית? מה באמת חשוב שנקנה שיכול לשמש אותנו למגוון רחב של אפשרויות? איזה ערך מוסף מביא עימו סוג של עזר במהלך פעילות גופנית? הפעם נתמקד בנושא שעוני דופק, חשיבותם, הערך המוסף שהם מביאים לפעילות גופנית והאפשרויות שהם מציגים.

למעשה הדרך של מתאמן לשלוט ולדעת בזמן הפעילות הגופנית על כל המתרחש בגופו היא באמצעות שעון דופק שמנטר אחר פעילויות שונות כמו: מד דופק, קצב לב, שריפת קלוריות ועוד.

שעון ספורט מסוג שעון דופק כיום הינו מעין מאמן אישי שטומן בחובו מספר רב של אפשרויות אימון. רוב המותגים המובילים היום בתחום שעוני דופק, מציגים בתוך שעון הדופק מגוון רחב של תוכניות אימון מובנות בתוך השעון. שעון דופק רגיל עדיין ניתן למצוא כמובן, אך סוגים של שעוני הדופק השתכללו והותאמו באופן פרטני לענפים שונים בספורט.

חשוב לדעת, כי ישנם עוד מספר חידושים טכנולוגים בענף שעוני הספורט שנחוצים ותורמים לפעילות גופנית, על מנת להגיע למקסימום תוצאות באימון בחדר הכושר או בכל פעילות גופנית מחוץ לבית.

אני נוהג לקנות עבור המתאמנים שלי שעוני סונטו שמספקים נתונים רבים ומאוד מדויקים, אבל זכרו כי ישנם סוגים של שעוני דופק וישנם כמה מותגים מובילים בשוק. ישנם הבדלים שונים בין המותגים, ולעיתים אנחנו מתפתים לקנות שעון דופק שכולל אפשרויות רבות ואיכויות שונות, אך לא מתאים לסוג האימון או לרמת הפעילות הגופנית בה אנו עוסקים. לכן, כמו בכל דבר אחר מומלץ מאוד לעשות סקר שוק, להתעניין, לדבר עם אנשים שמבינים ולשקול היטב לפני שקונים שעון דופק.

בהצלחה,

אלעד לחמן

www.unidu.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלעד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]