חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שולחן השבת פרשת - בראשית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוב שיחות IVR מערכת ניתוב שיחות מערכת IVR

נושא המאמר: ניתוב שיחות - IVR
מאת: יואב (יויה) אסיף, יויה מיוזיק - אולפן הקלטות   שמור מאמר למועדפים

ניתוב שיחות - IVR ראשי התיבות של IVR הן:Interactive Voice Response כלומר, מענה קולי אינטר-אקטיבי. למה אינטראקטיבי ? אווו... הדיון בדבר אינטראקטיביות, מהי (?) יכול להיות מתיש ביותר. נסתפק בלאמר כי המענה הקולי הנו אינטראקטיבי משום שהוא מגיב לפעולות המשתמש ובכך מקיים עמו סוג של אינטראקציה שבה לא הכל נשלט מראש אלא נקבע, גם בהתאם לרצונו של המתקשר. מערכות ניתוב שיחות ה – IVR שודרגו רבות בשנים האחרונות לא רק מבחינת מורכבותן והפיצ'רים שהן מציעות (כמו למשל: מנהלת תשלומים באמצעות כרטיס אשראי, השארת הודעות לפי נושאים, יידוע על מבצעים חמים ועוד...) אלא גם, ובעיקר, מבחינת ההתייחסות הרצינית למיתוג הקולי. מגמה זו באה על רקע ההבנה שמערכת IVR מהווה למעשה את הקשר הבלתי-אמצעי והראשוני של החברה עם לקוחותיה ובהתאם לכך מהווה מרכיב חיוני בהותרת הרושם הנכון. אם כן, חשוב להבין לא רק מהו התוכן הנכון אשר ראוי כי ייכלל בתוך ה – IVR אלא גם האופן בו הוא מוצג ומוגש ללקוח, מאזין הקצה, אשר ממתין בסבלנות מן העבר השני. אז למה בעצם חשוב להקפיד כי נתב שיחות ה - IVR שלך יוכן באופן רציני, מקצועי ואף מעורר השראה ? כי בכל פעם כשלקוח מתקשר, מיידית עולה בעיני רוחו האימג' של החברה, כלומר כל מה שהחברה שלך מייצגת; כי מסרים אשר נכתבו באופן מקצועי והוקלטו כמו שצריך יוכלו להיות מועברים ללקוחות שלך באופן אשר יותיר עליהם רושם חיובי; כי מערכת ניתוב שיחות איכותית מסייעת לא רק לשדרג ולייעל את הטיפול בלקוח אלא גם לשמור אותו נאמן לך ולשפר את התדמית שלך בעיניו. איך מתרחש תהליך העבודה על מערכת ניתוב שיחות ? קודם כל מקבלים דרישה למערכת ניתוב שיחות IVR. הדרישה אינה חייבת להיות תמיד למערכת IVR חדשה לגמרי. לעתים החברה (או העסק) תבקש רק פתיח חדש ורענן, אשר יותיר רושם איכותי, למערכת ה – IVR שכבר ברשותה. זהו פתרון נפלא ככל שרוצים לחסוך בעלויות ועדיין לקבל משב רוח רענן, מקצועי ומכובד שייצג את "רוח" החברה. למען האמת, אין הגיון בהחלפת כל מערכת ה – IVR אלא במידה שאיכות האודיו של הקבצים ירודה או שאיכות ההגשה של קטעי הקריינות אינה מקצועית או אינה מותאמת לחברה ולמה שהיא מייצגת. בעניין זה חשוב מאוד לעבוד עם צוות קריינים מגוון ואיכותי ולבדוק התאמה שבין "צבע" הקול של הקריין או הקריינית לאפיוני החברה. פעמים רבות החברה יודעת מה היא רוצה מבחינת סוג המוסיקה, ניסוח הטקסט אופי הקריינות וכן האם תבוצע בידי קריין או קריינית. מה עושים כשלא ממש יודעים ? מתייעצים עם כל מי שאפשר ואפילו עושים טסטים... כדי לקבוע מה עדיף. לאחר שגיבשנו את הכיוון הכללי של המותג הקולי מבחינת המסר שיועבר, אופי הקריינות, זהות הקריין, סוג המוסיקה וכו' ניתן לגשת לעבודה, שזה אומר: התאמת הטקסטים לקריינות, ביצוע הקלטות הקריינות, אגב חניכה והדרכה צמודה של הקריין מבחינת אופי ההגשה, ביצוע פעולות עריכה נדרשות, הלחנת המוסיקה (וברור שאין כמו מוסיקה מקורית שמולחנת אד-הוק בראי הלקוח) וכן הפקתה המוסיקלית. לבסוף נבצע מיקס ומאסטרינג, תהליכים המשלבים יחד את המלל והמוסיקה לכדי רצועה מגובשת, ההופכת להיות המותג הקולי של החברה. יואב (יויה) אסיף | מפיק מוסיקלי | יויה-מיוזיק | www.yoyamusic.co.il

www.yoyamusic.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב (יויה) אסיף, יויה מיוזיק - אולפן הקלטות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]