חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דלקת כבד (הפטיטיס)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתנפחים להשכרה השכרת מתקנים מתנפחים השכרת מתנפחים מתקנים מתנפחים

נושא המאמר: 13 הכללים החשובים ביותר בהזמנת מתקנים מתנפחים:
מאת: מיקי דואק   שמור מאמר למועדפים

השכרת מתנפחים הפכה להיות משהו רגיל ומקובל במסיבות.אין ספק שהדבר מעשיר את האירוע,נותן לו יופי,נפח וכמובן הנאה לא נורמלית לילדים ולרוב גם שקט להורים..מניסיוני בתחום כבר שנים רבות ריכזתי את 13 הכללים החשובים ביותר בהשכרת מתקנים מתנפחים.

1.כמו כל דבר בחיים נסו קודם כל לקבל המלצות ממקור ראשון על המפעיל-עוד לפני השיחה.חשוב מאוד שהמפעיל לא יתגלח על "הזקן, שלכם אלא כבר עבר את ה"טירונות" שלו במקום אחר ואליכם כבר יגיע משופשף וכמה שיותר,יותר טוב.

2. אין לכם המלצות? רק מס' טלפון? התקשרו והתרשמו מהשיחה:נסו לזהות בקול אם המפעיל "מורח, אתכם בתשובות או עונה בישירות,עם בטחון עצמי וללא היסוסים.
תבחנו את מידת ההתלהבות-חשוב!! ממש לא מתאים לי באופן אישי ,ובטח גם לכם,לעשות עסקים עם בעל עסק ש"נרדם" בטלפון.
מניסיוני כמו שהאדם נשמע כך תיראה גם עבודתו.נסו לזהות נמרצות,התלהבות ושמחה.בעל מקצוע טוב זה בעל מקצוע שאוהב את העבודה שלו.ה"הרדומים,הם אלה שכבר שחוקים בעבודתם ונשארים בתחום רק כי הם לא יכולים להחליף מקצוע אחרי כל כך הרבה שנים בתחום.
תסמכו על האינטואיציה הראשונית שלכם.לרוב זה עובד.

3. בקשו את כתובת האתר.נסו להתרשם מהשפה הכתובה באתר,מתמונות המתנפחים,רצוי שיהיה באתר גם וידאו של המתנפחים,כך שתראו ממש כמו במציאות איך המתקן נראה.מזוויות מסוימות של צילום מתקנים מסוימים עשויים להיראות ענקיים ובפועל הם יהיו חצי ממה שחשבתם.

4.אין אתר? גם זה קורה.."בדיוק בבנייה","בדיוק אנו משפצים אותו"..הכול תירוצים.קצת בעייתי .פה האינטואיציה שלי אומרת לוותר.
הבחור נשמע לכם?אין בעיה! שישלח לכם תמונות במייל.הרי לא תרצו "חתול בשק"..

5.חשוב!! יש מס' יצרנים מצומצם בארץ ובעולם למתנפחים.תוודאו שמציעים לכם מתקנים המיוצרים בארץ או בארה"ב (חלק קטן גם באנגליה)אך לא בסין.המתקנים הסינים הם אולי נראים גדולים לפעמים אך בפועל הם עשויים מחומר דק יחסית למתנפחים האיכותיים וזה בעייתי.מי שיגיד לכם לא לדאוג...תדאגו..הרי הסינים יודעים לחקות ה-כ-ל אך האיכות היא ירודה למדי בכל המוצרים שלהם.
איך תדעו שהם סינים? פשוט מאוד מתקן איכותי זה מתקן כבד ומאסיבי.מתקנים אלו בד"כ נכנסים רק לטנדרים או לעגלות נגררות.לא הגיוני שמתקן בגודל זהה ייכנס למכונית פרטית במושב האחורי או בבגאז'..ויתקפל קטן קטן כמו סירת גומי של ילדים..הרי זה בא על חשבון משהו .
"איך זה נוגע אליי? אני לא קונה מתקן!" פשוט מאוד!! מתקן איכותי יכול לשאת פי 2 ילדים לפחות מהמקביל לו הסיני. כך שאם שכרתם מתקן ב300 ₪ נניח על מתקן סיני הפסדתם באותו מחיר של השכרת מתנפח איכותי ,חצי מכמות הילדים כך שכאילו שכרתם חצי מתנפח איכותי או במילים אחרות שילמתם 300 שקל,קיבלתם תמורה של 150 שקל... כמו כל דבר בחיים אין מתנות בחינם.

6.כנסו להמלצות באתר.תראו עם איזה גופים עבד כבר המפעיל.נסו לזהות אם ההמלצות אמיתיות או שתולות (תתפלאו אבל יש לצערנו גם כאלה).נסו לזהות סימנים של אמינות בהמלצות.תוכלו לחייג או להגיע לאנשים אלו בקלות ולקבל מהם חוות דעת ולהתייעץ מניסיונם.

7.החליטו אם אתם מעוניינים בהשכרת מתנפחים בתפעול עצמי שלכם או שיגיע מפעיל והוא כבר יתפעל הכל.
החלטתם להזמין את המפעיל? מזל טוב! מה עכשיו? עוד משהו חשוב מאוד לפני הסגירה-
ודאו שלמפעיל יש ביטוח מיוחד למתקנים מתנפחים-חובה!!! שלא ימציא לכם שיש לו ביטוח צד שלישי לעסק ושזה מספיק. צד שלישי לא מכסה נזקים שנגרמו ממתנפחים-אלא בעיקר רשלנות מקצועית ונזקים שנגרמו לאחר כתוצאה מפעילותו אך זה לא העניין פה.
חברת הביטוח לא תכסה שום נזק (חס וחלילה) שנגרם לילדיכם כתוצאה מנזק שנגרם מהמתנפחים כי פשוט חברות הביטוח לא מוכנות לבטח את המתקנים האלו ובנוסף הביטוח עולה המון כך שרק מי שממש בתחום ויש לו המון מתנפחים, שווה לו לבטח אותם וזאת ממש אחרי שחברת הביטוח השתכנעה שאתה מפעיל את העסק בצורה המתאימה לדרישותיהם.תעשו ניסיון ותרימו טלפון לעשרה סוכני ביטוח ותראו שאף אחד לא יחזור אליכם עם תשובה חיובית ואם כן המחיר יהיה אסטרונומי!.לצערי כל השאר עובדים ממש ללא ביטוח וזה סיכון גדול לכולם.

8.הזמינו מתנפח להשכרה המתאים לגיל הילדים ולכמותם.בהגדרה מתנפח מתאים ל10-15 ילדים.יש יותר ילדים?דאגו לעוד מתנפח או עוד אטרקציות אחרת תמצאו את כל הילדים במתנפח אחד כמו סרדינים כשאחד נמעך על השני.
התאימו את המתנפח למידות של הגינה:קחו בחשבון מרווח מהצדדים,מקום לשרוול של המפוח אויר (הקומפרסור) והגובה (עצים,סככה,רשת צל וכו').

9.ודאו שהמפעיל מתואם עם הזמנים וכמה זמן הוא מגיע קודם לאירוע (לפחות חצי שעה לכל מתנפח.).עדכנו אותו מראש אם הדרך לגינה עוברת דרך מכשולים שיעכבו את ההקמה כגון:מדרגות,שבילים צרים,משטח שקשה לעבור בו (אבנים,חול וגם סלעים-כבר נתקלתי לצערי בכל הסוגים..)

10.תראו אם ניתן לשלם מקדמה על מנת שלא יתפתה לסגור אירוע אחר במחיר גבוה יותר ברגע האחרון.בקשו ממנו שישלח לכם סיכום דברים במייל.באירוע גדול יותר בקשו חוזה.

11. בקשו ממנו עוד טלפון למקרה ולא תשיגו אותו.מפעיל טוב מתקשר יום או יומיים קודם.
הוא לא התקשר?התקשרו אתם! אין תשובה והוא לא חוזר אליכם? צר לי אבל תתחילו לחשוש וחפשו מפעיל אחר מייד!

12.מפעיל טוב ומקצועי מגיע עם כל הציוד הנדרש:כבלים מאריכים,ציוד ספייר,מזרוני הגנה וכו'.ודאו מראש שהוא מגיע עם כל הציוד שלא תתבקשו להיות סבלים ואחראי אחזקה ביום המסיבה.

13.בזמן האירוע: ודאו שהמפעיל מעביר את כבלי החשמל בצורה שלא תהווה מכשול,המפוחים יציבים ועל משטח ישר יחסית.רצוי מאוד שהמתקנים ימוקמו על דשא.נפילת ילד על דשא לא כואבת כמו נפילה על מדרכה או אספלט.אאווץ'..

אם הקפדתם על כל הכללים עד לפה,רוב הסיכויים שהאירוע לא רק יעבור בשלום ובבטחה אלא גם יהיה מהנה ביותר גם לילדים וגם לכם.

בכל שאלה העולה בנושא תוכלו ליצור עמנו קשר בסלולרי,במייל או בפורום שבאתרנו
ונשמח לסייע לכם בכל עת.

שיהיה לכם מזל טוב ושנתראה רק בשמחות.

מיקי דואק-חמישה בלונים.קום-השכרת מתקנים מתנפחים והפקת אירועים

אתר הבית- www.5balonim.com

052-2205454 [email protected]


www.5balonim.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיקי דואק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]