חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העישון בחברה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיווק מגמות שיווק שיווק באינטרנט

נושא המאמר: מגמות שיווקת
מאת: איציק אני   שמור מאמר למועדפים

בתקופה הזאת של השנה זהו זמן מצוין המאפשר לנו להרהר, לנתח,לפתח לחשוב על אסטרטגיות שיווק עבור החברה או העסק שלנו לשנה הקרובה. עכשיו זו הזדמנות מצוינת כדי לזהות את המגמות העיקריות של שיווק באינטרנט בשנת 2009, זה הזמן לפתח תוכניות שיווק ומקביל ללכוד הזדמנויות בכדי למקסם את ההכנסות.



לשם כך, להלן רשימת מגמות שיווק



מגמות שיווק באינטרנט

מגמה # 1: שיווק מיתון



הודעות בנושא המיתון. אל תופתעו לראות המון חברות מציעות לך "לחסוך כסף" לאורך כל השנה.



מגמה # 2: שיווק באינטרנט-



הרבה עסקים קטנים מתחילים לקחת ברצינות שיווק באינטרנט בשנת 2009. זה כולל הכול החל שיווק אתרים, לשלם עבור שליחה דוא"ל ושימוש ברשתות החברתיות,



מגמה # 3: שומעים את הלקוחות



לקוחות דורשים לשמוע את קול העסק שלך, הם יחפשו פתרונות כגון פורומים, בלוגים, , טפסי משוב, וכו על מנת להשיג הוכחה שהעסק באמת קיים ואמיתי.



מגמה # 4: שיווק באמצעות וידאו ותמונות



מחקרים רבים מראים כי הוספת קטעי וידאו ואלבומי תמונות מגדילים את התנועה באתר והזמן באתר. אם האתר שלך עדיין אין כל קטעי צילומי וידאו או תמונות, נראה כי כדאי להוסיף אותם השנה.

חשוב לעשות שימוש בקטעי וידאו ותמונות אשר הם רלוונטיים ושימושיים לקהל היעד שלך.



מגמה # 5: בלוגים



השתמש בבלוגים להמשך הצמיחה של העסק או החברה שלך בשנת הקרובה.אנו צופים כי הרבה יותר עסקים קטנים יתחילו לפתוח בלוגים משלהם בשנה הקרובה.





מגמה # 7: שיווק סלולרי



זה מרגיש כאילו לכולם יש iPhone או תחלופה אחרת של המכשיר הנייד. מחקרים מראים כי כמעט 40 מיליון אנשים בארה"ב הם בעלי גישה לדוא"ל באמצעות מכשיר נייד. התפתחות שוק הניידים תאפשר לנו סוף סוף לממש את הפוטנציאל

www.shivuk.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איציק אני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]