חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפים בכתיבת הודעה לעיתונות - עיתונות - טיפים - יחסי ציבור - מסרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קוסמים קוסם

נושא המאמר: קוסמים ליום הולדת
מאת: יאגו הקוסם   שמור מאמר למועדפים


קוסם ביום הולדת

יום הולדת יש רק פעם בשנה, וכשאתה ילד אתה סופר את הימים עד שמגיע יום ההולדת שלך.
ביום הזה אתה הגיבור, אתה הכוכב, כולם אוהבים אותך, מפנקים אותך, אתה אוכל המון ממתקים ומקבל המון מתנות.
עושים לך גם חגיגה גדולה ומזמינים את כל החברים מהגן או מהכיתה. מקשטים את הבית, מכינים כיבוד ופרסים ומזמינים "מפעיל".
את מי כדאי להזמין? ליצנים? מתנפחים? קוסמים?
כדאי להזמין את מי שיידע לבנות אירוע סביב הילד שלך, יום הולדת שיעצים את הילד, יעניק לו את התחושה שזה היום שלו, אבל יעזור לו להתמודד עם כל הרעש והלחץ הנלווים ליום הזה.
לכן, כשבוחרים מפעיל, צריך לבחון אותו בכמה פרמטרים, הוא צריך להיות מקצועי, הוא צריך להיות אמין, הוא צריך להציע הופעה או הפעלה שתחזיק את הילדים והוא צריך להכיר את הקהל שלו בכלל ואת ילד יום ההולדת בפרט. ילדים הם שונים זה מזה, לכל אחד אישיות ואופי משלו, והאירוע חייב להתאים אישית לילד יום ההולדת.
יש ילדים שאוהבים את כל ההילולה סביבם ופורחים ביום הזה, המפעיל, בין אם הוא קוסם, או ליצן צריך לתת להם את הבמה, למשל, קוסם יכול להפוך אותם לקוסמים ליום אחד. הם יעזרו לו לבצע קסמים וילהיבו את חבריהם, ליצן יכול להביא תחפושת נוספת כדי להלביש את הילד והוא יהיה "העוזר שלו" במופע.
יש ילדים שקטים וביישנים שבדרך כלל מתרחקים ממרכז הבמה, אנחנו לא יכולים לצפות מהם להפוך את עורם ביום הזה. מפעיל רגיש יתאים את האירוע לילד יום ההולדת. אם הוא קוסם הוא יכול להתייחס אליו בקסמים, לבנות אותם סביבו. אם הוא ליצן, הוא יכול לדקלם חמשיר מצחיק על הילד, המפעיל יכול לאפשר לו להשתתף במופע במידה המותאמת לו ולאופיו.
חשובה גם תחושתם של כל הילדים המוזמנים למסיבה, חשוב שהמפעיל לא יבנה את המופע בעזרת בדיחות על חשבונם. האירוע צריך להיות נינוח ונעים ולא תחרותי ומלחיץ. פרפורמר טוב יודע לתת תשומת לב גם לאורחים הצעירים. לשתף אותם בקטעים מהמופע, להצחיק אותם, לבדר אותם ולהשאיר אותם עם טעם של עוד.



www.yago.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יאגו הקוסם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]