חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החשיבות שבהגשת דוח שנתיים ושיקולים לבחירת מייצג





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יחסי ציבור בינלאומיים שיווק עמותות יחסי ציבור למלכרים תקשורת שיווקית

נושא המאמר: שיווק עמותות בעיתות משבר
מאת: שרון גפן   שמור מאמר למועדפים

שיווק עמותות בכלכלת משבר
באקלים הכלכלי של היום ארגונים ללא כוונת רווח נתקלים ביותר ויותר קשיים לגייס תרומות. רובם מתנסים בקיצוצים ובחיסכון בהוצאות היכן שביכולתם לחסוך. באשר לשיווק זו דילמה גדולה כאשר התקציבים "מהודקים".

לרוע המזל אחד המקומות בהם ממהרים לקצץ הוא בתקציב השיווק והתקשורת השיווקית. אולם אם אתם מלכ"ר או עמותה ואתם לא עסוקים בשיווק ובפניות שיווקיות יזומות שנועדו לשווק את הארגון שלכם, התוצאה תהייה שתישארו מאחור ולכך יכולות להיות תוצאות חמורות כאשר האקלים הכלכלי ישתפר.

• האם משתלם להשקיע כעת בשיווק?
• הנוכל להשיג תוצאות?
• כן אנו יכולים!

עכשיו זה דווקא הזמן לעשות יותר ואולי קצת אחרת מאשר קודם על מנת לשמר את ההישגים השיווקיים שלכם ואולי אף לשפר אותם.

מה יש לשווק בנושא שיווק מלכ"רים?

ה-"לב" של שיווק מלכ"רים / עמותות הוא להגיע לליבם של התורמים. זה הכול אודות אומנות לגעת בליבם של אנשים ולשם כך עלינו להתחיל במסר.

לכל עמותה יש חזון וייעוד, סיבה לעצם קיומה, צורך אנושי או חברתי שאותו ממלאת העמותה, צורך שאלמלא פעילותה של העמותה לא היה בא לידי מענה כמו שהוא מתבטא בזכות פעילותה של העמותה.

לדוגמה: עמותה מסוימת מספקת ארוחות ומזון לרעבים. המסר שלהם הוא מאוד עוצמתי:
"אנשים בישראל מתהלכים רעבים" אנו מספקים אוכל לרעבים. אנו לוקחים אחריות על הצרכים התזונתיים של ילדים בישראל ודואגים לכך שהמבוגרים יוכלו להזדקן ללא רעב וייאוש.

סיפורים אישיים אמיתיים יחיו את המסר הזה.
הילד ששמו "ניר", הסבתא ששמה "רבקה" – כיצד שדרגה העמותה שלכם את חייהם?

ה"מפתח" לשיווק ארגונים ללא כוונת רווח זה למצוא את המסרים של הארגון שלכם. מצאו את הסיפורים שיתארו את הפעילות שלכם ותנגעו בלבבות – ותתקשרו איתם. אנשים ובכלל זה התורמים צריכים להרגיש הזדהות אישית עם אלו שלהם הם עוזרים.

אל מי שיווק עמותות צריך לפנות?

כמובן שנרצה לפנות לתורמים פוטנציאליים בישראל ובחו"ל.
אנו מחפשים לפנות לבודדים וכמובן שגם לחברות ולקרנות. אנו מעוניינים בתורמים גדולים כמו גם בתורמים קטנים. אנו מעוניינים לעורר מודעות בקרב הציבור הכללי אשר תיצור "באזז" סביב הארגון. כך יתעניינו יותר ויותר אנשים בעבודת העמותה / הארגון.

איננו יכולים להתעלם מהתורמים הקטנים וזאת לאור הצלחת הקמפיין של אובמה באינטרנט. ואל לנו להתעלם מהדור
הצעיר היות והם תורמי העתיד.

מעבר לכך עמותות מעוניינות להעביר את המסרים שלהם למקבלי ההחלטות בממשלה ובמערכת הפוליטית, היות וארגונים ללא מטרות רווח רבים נשענים על מימון ממשלתי ולו גם על חלק מפעילותם. כמובן שהם ירצו לפנות לעיתונאים היות וחשיפה חיובית בתקשורת שווה עבורם זהב.

מה אנו רוצים להשיג בפרויקט שיווק עמותות?

עמותות מעוניינות ליצור עניין שידבר ללב. הארגונים עשויים לחפש מתנדבים כמו גם שיתופי פעולה עם עמותות אחרות.

אנו מעוניינים להשיג "רצון טוב" ומעל הכול אנו מעוניינים למגנט תורמים שהינם "החמצן" של הארגון.

כיצד אנו עושים שיווק מלכר"ים?

העמותה צריכה לתפקד במספר רמות: בתקשורת, ברשת האינטרנט, דרך מתנדבים, מפגשים אינטימיים לקהלי מטרה ממוקדים, כמו גם פעילויות גדולות . עלינו לייצר "מאסת הזדמנויות" של חשיפה על מנת להביא את המסר של הארגון לידיעת הציבור.

כמובן שאחת הדרכים האפקטיביות ביותר להשגת חשיפה היא באמצעות יחסי ציבור. זאת על ידי השכרת שירותי יחסי ציבור מקצועיים שיעבדו עם התקשורת בארץ ובחו"ל.
איש יחסי ציבור מוכשר יצור תוכנית אסטרטגית עבור הארגון, יציב יעדים הניתנים להשגה ויפעל ללא לאות על מנת לוודא שהתוכנית אכן מיושמת בפועל.

עבודתו של איש יחסי הציבור צריכה להיות בפיקוח של אדם מתוך העמותה שהנו אחראי לתחום פעילות זה.
איש יחסי הציבור הטוב ביותר לא יכול להיות אפקטיבי יותר מהארגון עצמו!
כלומר: מציאת הסיפורים, איתור המרואיינים, איסוף מידע –כל אלו צריכים להיעשות בתוך הבית ובהכוון של איש יחסי הציבור, על מנת לתת לו את הכלים איתם הוא יכול לעבוד.

להלן מספר טיפים לאלו המעוניינים לנהל יחסי ציבור מתוך הארגון:
1. נסו לחבר את פעילות הארגון / העמותה לחדשות אקטואליות – כאשר התקשורת עוסקת בנושא זה היא מחפשת חומרים נוספים וגם ראיונות.

2. גבו את ההודעות שלכם עם נתונים סטטיסטיים / סקרים. התקשורת תמיד שמחה לפרסם ידיעה חדשותית עם נתוני אמת ומספרים שלוקטו ממחקרים מקצועיים.

3. חברו את הסיפורים שלכם לחגים המקומיים.התקשורת תמיד מחפשת "סיפורים לחגים" אולם העורכים תמיד צריכים לסגור את מהדורות החג שבועות מראש – כך שכדאי שתתכוננו מראש.

4. הציעו ראיונות עם מומחים ואנשי מקצוע מהארגון שלכם, היכולים לדבר על נושא אקטואלי. דבר זה חשוב במיוחד לחשיפה ברדיו או בטלוויזיה.

5. דמות ידועה. השתמשו בביקורים של אישיות ידועה/חשובה בארץ על מנת לקבל חשיפה במקומונים ובתקשורת המקומית של אותה אישיות בחו"ל.

מה בנוגע לשיווק עמותות באינטרנט?

כמובן שה"גל החדש" בשיווק צריך לכלול נוכחות אינטרנטית אפקטיבית. אתר מעוצב וכתוב טוב בעברית ובאנגלית הינם בגדר הכרח לעמותה. האתר צריך לכלול מידע המתעדכן על בסיס קבוע וזאת על מנת למשוך מבקרים לחזור ולבקר.
יותר ויותר נפוץ כיום לפרסם ניוזלטר אלקטרוני, שהפך להיות לאפקטיבי יותר מאשר להדפיס ולשלוח בדואר רגיל.
מלכ"רים ועמותות לא יכולים להתעלם כיום מתרומות אינטרנטיות – און ליין. ברחבי העולם כמו גם בישראל - פילנתרופיה אינטרנטית נעשית יותר ויותר נפוצה . בישראל לדוגמא ה-. JGOODERS היא הפלטפורמה הפילנתרופית האינטרנטית הראשונה לעולם היהודי, היכן שארגונים ישראלים ויהודיים יכולים לפרסם פרויקטים לגביהם הם מעוניינים בתרומות או במתנדבים.

כל זה לא מגיע לקרסוליים של תופעת ה- web 2.0 הכוללת שיווק ברשתות חברתיות ושיווק וויראלי. יותר ויותר עמותות משתמשות בפייסבוק, טוויטר, יו טיוב, לינקדאין ואחרים. עמותות רבות גם פותחות בלוגים, כאן שוב חשוב מאוד להיוועץ עם מומחים מתחום זה המתפתח מהר ובדרמטיות.

סיכום

בכל מקרה בו תבחרו לעשות זאת מתוך הארגון, או לבחור מישהו שיעשה זאת עבורכם מבחוץ - כמו במקרה של יחסי ציבור - עדין תצטרכו למצוא מישהו שישקיע בכך זמן ומאמץ
על מנת שזה יהיה אפקטיבי.

שרון גפן

שרון גפן שיווק ותקשורת בע"מ הנו משרד המתמחה בתקשורת שיווקית ו- יחסי ציבור בינלאומיים. המשרד מציע שירות מקצועי המיועד לחברות וארגונים המעוניינים למקם עצמן על מפת העסקים העולמית. שרון גפן הינה מומחית בעל ניסיון רב ביחסי ציבור ותקשורת שיווקית לארגונים ולעמותות. 03-5442999
http://www.sharongefen.com

www.sharongefen.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון גפן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]