חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ישראלים מקימים ברומניה חברות המשווקות סחורה ישראלית ונהנים משיטת המס ברומניה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שייט יאכטות אשדוד אשקלון

נושא המאמר: שייט יאכטות בדרום הארץ
מאת: צחי ישורון - מצב הרוח   שמור מאמר למועדפים

עד שנת 2007, תושבי הדרום שהיו מעוניינים לחוות שייט ביאכטה מפרשית היו נאלצים להצפין עד לתל אביב או הרצליה, שם היו ממוקמים מרבית העסקים שהציעו שירות מסוג זה. אשדוד, כמרינה חדשה יחסית וריקה למחצה, לא ידעה למנף את יתרונותיה ולהציע שירות דומה. גם כך, מי שחיפשו חווית ים, היו עשויים למצוא עסקים לא מתמחים או "חלטורות" של בעלי סירות פרטיות. תחום השייט ביאכטות שהיה בפריחה, עדין לא הגיע לדרום, ומי שחיפשו בכל זאת שירות שכזה ליד הבית, היו מתקשרים למשרדי המרינה ומשם היו מופנים לשייט זה או אחר, בלשון "יש לו בית ספר, תנסה אצלו". השכרת יאכטה להשטה עצמית לא היתה אפשרית באשדוד כלל.
כל זה השתנה ביולי 2007, אז פתחו אסנת וצחי ישורון את "מצב הרוח", עסק ייחודי המתמחה באירוח והשטת נוסעים. מצב הרוח שמה דגש על איכות החוויה, מהפרט הקטן ביותר עד לחוויה כולה. היאכטה שנרכשה היתה חדשה, ישירות מהמפעל, והדגם שנבחר - דופור 365, היה הדגם המוצלח ביותר שיוצר בקטגוריית היאכטות בגדלים אלה, וקטף את תואר "סירת השנה" במרבית המגזינים האירופאים בשנת 2006.
עם הגעת הספינה לארץ, בסוף יוני 2007, לאחר שהושקה בשם "תמרה" והושטה מצרפת ע"י בעליה, צוידה ואובזרה במיטב הכלים והציוד, והחלה לפעול במרינה היפהפיה של אשדוד. להבדיל מחברותיה במרכז, המרינה באשדוד מרווחת מאוד, ידידותית ומזמינה. מימיה נקיים, ואורחים רבים מנצלים את ההזדמנות וטובלים במי המרינה במהלך העגינה. ה"תמרה" עוגנת בקצה רציף, רחוק מהקהל המטייל בשטחים הפתוחים לקהל שבמרינה, ומאפשרת בילוי אינטימי לאורחים, ללא קהל או צופים מאידך, עם תצפית מרהיבה של הנעשה במרינה מאידך, ויש הרבה במה לצפות:
בשנים האחרונות הפכה המרינה באשדוד פעילה, ותנועת ספינות היא מחזה שכיח מנקודת העגינה של התמרה. בנוסף, קיים במרינה באשדוד מרכז ימי פעיל, אליו מגיעים תלמידי בתי הספר באשדוד ללימודי השייט, כמו גם שלוחה של ביה"ס "אורט" הימי ומועדון גלישה ושייט. כל אלה מייצרים תנועת ילדים ובני נוער במגוון סירות מפרש, פנימה והחוצה מהמרינה. דמיינו את עצמכם יושבים על הסיפון, לוגמים יין צונן ונהנים מצפייה במשט של ילדי כיתות ג-ד בסירות "אופטימיסט" צבעוניות. חוויה לעין וללב.
בתקופות מסוימות בשנה, עוברת היאכטה של ,מצב הרוח" לפעול מהמרינה של אשקלון, מרינה קטנה יותר אך נעימה אפילו יותר מאחותה הגדולה שבאשדוד. המרינה אמנם קטנה אך משרה תחושת ביתיות נינוחה, ומאפשרת שפע גדול יותר של בילויים במבחר בתי קפה, מסעדות ופאבים השוכנים בשטחה, למי שמעדיף להסתפק בחוויית שייט בלבד, ולצרוך את המזון שלו על היבשה... גם במרינה של אשקלון פועלים מרכז ימי ומועדון שייט, וניתן להנות מצפיה בפעילויות השונות של הילדים היוצאים לים.
חווית השיט המוצעת לאורחים כוללת הפלגה במפרשים מול חופי אשדוד, ניצנים ואשקלון, או ללב ים. קו החוף של אשדוד ארוך, נקי ויפהפה. קו החוף של אשקלון שונה ממנו, ומורכב ממצוקי כורכר, וביניהם – החולות הזהובים של ניצנים.
אין כמו שייט במפרשים כשתנאי הים מתאימים - ובמצב הרוח מקפידים לצאת לים אך ורק כשתנאי הרוח והגלים מאפשרים שייט מהנה לאורחים שזה להם המפגש הראשון עם הים. כחלק מעיצוב החוויה, מתמחה "מצב הרוח" בארוחות שף המותקנות במטבח שבבטן הספינה ומוגשות לאורחים היושבים על הסיפון. במצב הרוח מקפידים להפריד בין חוויות השייט והאוכל, ולכן הארוחות יוגשו לאורחים על סיפון היאכטה אך רק לאחר השייט, כשהספינה חוזרת למקום עגינתה הקבוע במרינה.
מצב הרוח מבשלים ומגישים רק את מה שבא מהים, ומתמחים בארוחות דגים ופירות ים. כתבי אוכל רבים מערוצי טלויזיה ומהעיתונות היומית כבר ביקרו וטעמו מהארוחות המיוחדות של מצב הרוח, ואת מסקנותיהם ניתן לראות בדף ההמלצות שבאתר הבית של מצב הרוח.
חווית השיט ב"תמרה", המיקום במרינה, איכות הארוחות, המשקאות והיינות המוגשים עם הארוחה, כמו גם היחס האישי החם, הסיוע בתכנון האירוע והטיפול המסור בכל בקשה, הפכו את מצב הרוח, בתוך זמן קצר, לאחד העסקים המובילים בתחום השייט. במצב הרוח התארחו כבר קבוצות וזוגות מקרית שמונה, כרמיאל, חיפה, ויקנעם בצפון ועד ישובי הערבה בדרום. כל אלה הרחיקו עד אשדוד כי זיהו שאת החוויה שבה יזכו במצב הרוח לא יזכו בשום מקום אחר. כך הפך המושג "השכרת יאכטה" להיות מזוהה עם המרינה באשדוד.!
מעוניינים גם אתם להתארח במרינה היפהפיה של אשדוד? צרו קשר עם מצב הרוח בטלפון 050-9908852, או בקרו באתר הבית של מצב הרוח.

www.mazavharuach.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צחי ישורון - מצב הרוח שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]