חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
"על כל פשעים תכסה האהבה"- אם החלטתם לתת צ'אנס נוסף-הסכם שלום בית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גני ילדים תוכניות לימוד איכות הסביבה חברות

נושא המאמר: תוכניות לימוד ייחודיות לגיל הרך
מאת: תמר בר   שמור מאמר למועדפים


אני רוצה להציג תוכניות חדשות וייחודיות לכיתות יסוד גני ילדים, מעונות, מתנסים, קייטנות התוכניות מתאימות לכלל ילדי ישראל, חילונים, דתיים החל מגיל שנתיים ועד עשר
התוכניות מכילות חוברת הדרכה עשירה ומפורטת, דיסק שירים
כל התוכניות מבוססות על האינטליגנציה הרגשית ללמידה לאורך השנה כחיזוק הקשר בין המחנכים,הילדים וההורים.
כל התוכניות מלוות בסיפורים ושירים חדשים, תנועה, קצב, חקר, משחקים, עבודות יצירה, אוריינות, והדרכה מפורטת לילדים החל מגיל שנתיים.
http://www.tammarbar.co.il/plans.php
מחלום עד הלום-תוכנית העוסקת באהבה וחיזוק הקשר לארץ ישראל במגוון רחב של פעילויות ויצירה המאפשרות להקנות לילדים בגובה עיניהם את התהליך המורכב, מופלא ומרתק שחווה העם היהודי עד שהגשים את חלומו להקים בית יהודי בארץ ישראל והינה כלי חינוכי יחיד מסוגו להעברת מסרי הציונות בצורה מהנה ועכשווית.
באמצעות קלטת ודיסק משחקים, תנועה, יצירה. התוכנית כוללת: D.V.D, ערכת תצלומים, דפי משימה - נפלא לחג עצמאות, יום ירושלים, יום הרצל ולכול השנה- מומלץ ביותר!!! הכרחי בכול גן ומוסד חינוכי.
התוכנית "מחלום עד הלום" ייחודית, חווייתית ועשירה העוסקת בחיבה והוקרה לארץ ישראל כפי שלא סופרה מעולם. כהורים וכאנשי חינוך, חשוב לנו להעביר לילדינו מורשת זו.
סיפור הקמתה המופלא של מדינת ישראל מוגש באהבה באמצעות שלושה עשר שירים חדשים, קצביים, ומהנים, הטבולים בנופיה ושביליה של ארץ ישראל. עלילה קולחת ואמינות היסטוריית, לצד ערכים של אהבת הארץ והעם, בקלטת D.V.D מהיפות שנעשו בארץ.
אם אתם רוצים לתת לילדיכם יותר, וחשוב לכם שיבינו וידעו כיצד ומדוע אנחנו כאן, אם אתם מאלו שרוצים ומסוגלים להשפיע על חינוכם הערכי של ילדיכם - תוכנית זו נוצרה עבורכם http://www.tammarbar.co.il/plans.php?page=9
העץ והעצה- התוכנית פותחת צוהר רחב ומיוחד במגוון התנסויות למידה, חקר, יצירה, תנועה, משחק והנאה בנושא עצי ארץ ישראל לפיתוח תחושות של כבוד, אהבה ושמירה על הסביבה הטבעית. ללמידה כל השנה, טו בשבט
ילדים הנמצאים קרובים לטבע מתייחסים אליה כמקור לפליאה, שמחה וכבוד, התוכנית "העץ והעצה" מהווה מקור לרכישת ידע פיתוח ההשראה, דמיון ויצירתיות בילדים.
התוכנית "העץ והעצה" מבוססת על חוויה אישית לכל ילד וילדה.
התוכנית "העץ והעצה" פותחת צוהר רחב ומיוחד במגוון התנסויות למידה, חקר, יצירה, תנועה, משחק והנאה בנושא עצי ארץ ישראל לפיתוח תחושות של כבוד, אהבה ושמירה על הסביבה הטבעית.
התוכנית "העץ והעצה" מציעה מערכי שיעור מפורטים לעבודה בקבוצה ומליאה בשילוב הנושא במרחבי הלמידה: חשבון, טבע, אוריינות, אומנות, דרמה, ספרות בפריסה שנתית בכול חודש לעשייה חווייתית ערכית ומשמעותית .
התוכנית "העץ והעצה" מזמנת קשר ושיתוף פעולה פורה עם הורי הילדים ומציעה תוכנית עבודה בפריסה שנתית.
התוכנית "העץ והעצה" מזמנת לילדים חוויות יומיומיות עם העצים במטרה לכבד, להתפעל, לאהוב בהתנסויות של חושים ותחושות בכיתה ובחצר לכול אורך השנה.
ידיים פעילות בחגים ובעונות- הידיים שלנו כציר מרכזי להתנסויות אטרקטיביות. הידיים ילוו אותנו בנושאים תכנים, ופעולות יומיומיות לאורך חודשי וחגי השנה.
התוכנית "ידיים פעילות בחגים ובעונות" פותחת צוהר למגוון רחב של פעילויות יצירתיות המעניקות חוויה,למידה וחקר בנושא הידיים לאורך חודשי וחגי השנה.
התוכנית "ידיים פעילות בחגים ובעונות" נותנת מענה ללמידה ייחודית ומעמיקה בנושא הידיים כנושא שנתי לאורך השנה בתוכנית העבודה.
בול יצא לטיול- תוכנית בנושא תקשורת מדוורת הפותחת צוהר ללמידה, חקר והתנסות אודות תפקידי הבול,המעטפה והמכתב בהתנסות חווייתית ערכית בצד שימוש במיומנויות שונות הנרכשות בתהליכי למידה לא שגרתיים במגוון רחב של נושאים ופעילויות יצירתיות נפלא לתחילת שנה ולאורך חודשי וחגי השנה.
התוכנית "בול יוצא לטיול" מזמנת למידה ייחודית התנסויות מגוונות בהן נכיר מקומות, יישובים אישים,סמלים, אירועים, חגים,ברכות, נופים, פרחים, בעלי חיים, מקצועות...
התוכנית מזמנת חשיבה והתנסויות חווייתית רבות ערכיות בצד שימוש במיומנויות שונות הנרכשות בתהליכי למידה לא שגרתיים הפותחים צוהר למגוון רחב של פעילויות יצירתיות לאורך חודשי וחגי השנה בתקשורת המדוורת, ללמידה בחינוך הערכי והסביבתי.
התוכנית "בול יוצא לטיול" מציעה נושא בפריסה שנתי נפלא וייחודי המזמן שיתופי פעולה עם המשפחה והקהילה.

סביבה מחזירה אהבה- התוכנית מציעה מגוון רחב של פעילויות ידידותיות חווייתיות וחינוכיות לסביבה המעודדות ומחזקות את הצורך בשמירה על ניקיון ובריאות בסביבה הקרובה,בנוסף,התנסויות במיחזור ותזונה דרך העשייה והיצירה לתחילת שנה ולאורכה .
התוכנית "סביבה מחזירה אהבה" מדריכה כיצד להקנות לילדים הרגלים, ידע והבנה לנטילת אחריות ונכונות לפעולה בשמירה על הסביבה הקרובה ועל הבריאות שלנו, התזונה, ניקיון.
התוכנית " סביבה מחזירה אהבה " מעודדת גיבוש קודים להתנהגות ידידותית בסביבה ויישומה בפעילות היום-יומית בכיתה ברמת הפרט הן של הצוות הן של הילדים והן של ההורים בפיתוח זיקה ערכית ושיפוט מוסרי בבחינת "מותר/אסור", "ראוי/לא ראוי" ביחס לסביבה: שמירה על משאבי טבע, חסכון במים, חסכון בחשמל, שימוש חוזר בחומרים ובפסולת, מיון והפרדת פסולת, שמירה על שקט, שמירה על הרכוש שלנו.
התוכנית "סביבה מחזירה אהבה" שואפת לקרב ולחבר את הילדים להיות "שגרירים ידידותיים לסביבה. התוכנית מציעה מגוון רחב של פעילויות ידידותיות חווייתיות וחינוכיות לסביבה הניתנות ליישום בכל יישוב ומקום.
התוכנית עוסקת בנושאים: ניקיון, מיחזור, שימוש חוזר, בריאות, תזונה, אימוץ אתר.
הפעילויות המוצעות הינן ייחודיות וחווייתיות המשלבות משחק, למידה, חקר והתנסות תוך עבודת צוות בין הילדים.

למה כובע?התוכנית יוצרת הזדהות ומשחק עם דמויות שונות בהתאם לכובעים, התנסויות
נכיר מגוון רחב של כובעים, נתנסה, נפעל, ניצור, נשחק, נחקור ונלמד שירים ודקלומים בנושא הכובעים- מתאים מאד לנושא שנתי, לתחילת שנה, עונות, פורים ולכול יום.
נשיקות מלוא חופניים-תוכנית ללמידה חווייתית בדרך מיוחדת במינה בנושא אהבה לזולת, חברות מתאים מאד לפתיחה וסיום השנה ליום המשפחה וימי הולדת, מסיבות.
הגדת ים עצמאות- סדר ייחודי ומיוחד ליום עצמאות ולמסיבת סוף שנה- נסב סביב שולחנות ערוכים, נקרא בהגדה חדשנית , נשיר, נרקוד ונטעם מן הייחודי מארצנו מומלץ ביותר
הגדת יום עצמאות מציעה לכם חוויה חדשה ציונית ייחודית במינה.
סיפורו של הרעיון הציוני, הגשמת חלום דורות של בני עמנו בבחינת "והגדת לבנך" בטקס חגיגי וייחודי המשותף לילדים, ההורים, אורחים, מחנכים... נתכנס בכיתה, באולם, בחצר, סביב שולחנות ערוכים בכחול ולבן נחוג את יום העצמאות בקריאת ההגדה, במטרה להעמיק ולהעשיר את זהות המשתתפים עם הרעיון הציוני, שהביא לעצמאות העם היהודי בארצו בדרך חווייתית וייחודית במינה בה כל הנוכחים משתתפים פעילים בקריאה,שירה , ריקוד ואכילה.
ההגדה משלבת מרכיבים טקסיים הדומים לפסח (4 כוסות וקערת הסדר)וסדר
ט"ו בשבט (הזיקה לארץ ישראל ולפירותיה) השזורים בסיפורים ושירי מולדת
המשמרים את הרוח החלוצית של בוני הארץ במטרה להקנותם ולהטמיעם
מחדש לכל מי שמכיר ואוהב אותם ולטובת בני הדור הצעיר ומשפחות העולים.
ההגדת יום עצמאות מכילה חוברת עשירה ודיסק עם 30 שירי ההגדה.
חובה בכל מוסד חינוכי
נפלא ליום העצמאות ולמסיבות סוף או תחילת השנה, וכשי לילדים.

האור שלי שלך שלנו- התוכנית החדשה "האור שבי, בך, בנו" מזמנת עיסוק במושג האור מהיבטים רבים:
האור הייחודי שבכל ילד- שפע פעילויות שונות להארת והאדרת אורו של כל ילד כיחיד ומיוחד.
האור שלנו- מגוון פעילויות לאיחוד וגיבוש הקבוצה כי רק לנו יכולת להאיר בכל מקום שאנחנו נמצאים, ויש לנו את היכולת ליצור אור גדול חזק ואיתן כאשר אנחנו ביחד.
אור הנרות-נלמד ונכיר כי האור הוא סמל המייצג מסרים וערכיים בשלל משחקים ופעילויות חווייתיות
האור- מבחינה רגשית, מדעית, אמנותית, ספרותית- בקשת של פעילויות מגוונות בשיר, סיפור, תנועה והתנסות.
אור החנוכה- שפע של פעילויות ייחודיות, משחקים, עבודות יצירה, תנועה, דקלומים, חשבון, מדע, פתגמים. http://www.tammarbar.co.il/plans.php?page=5
טיפ טיפה של מים- תוכנית הפועלת על מכלול החושים להגברת המודעות לחסכון במים, שימוש יעיל במים ופעילויות מגוונות, משעשעות ומחכימות בנושא המים כל השנה.
לפרטים נוספים אתם מוזמנים להיכנס להתרשם ולהזמין באתר
www.tammarbar.co.il
נייד: 0524376733 תמר בר טלפקס: 035461719
















































www.tammarbar.co.il/plans.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תמר בר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]