חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול הלבנת שיניים במרפאה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחסן סדר סדר בגינה מבנים

נושא המאמר: לקרוא את החיים לסדר
מאת: דודי ברבן ואילנית אפרים צמח   שמור מאמר למועדפים



לקרוא את החיים לסדר !

כמה פעמים חיפשת את המכנס הורוד ולא מצאת, כמה פעמים חיפשת את קופסת המסמרים ולא מצאת, כמה פעמים רצית להוציא את מכונת הכביסה מחדר השירות שיהיה יותר מקום.... כמה פעמים ...?
אח... אם רק היה אפשר לקבל קצת סדר בבית הזה.

אז מאיפה זה התחיל ? פשוט מאד בתחילת העידן תרבות הצריכה השתנתה מכמה סיבות: המהפכה התעשייתית גרמה לירידת מחירים, עלויות הייצור הנמוכות בסין, גרמו אף הם לירידת מחירים דרמתית וכך הפכנו לצרכנים שבויים בקניות בשוק הגלובלי.


התוצאה הסופית של המצב הזה היא שחסר לנו מקום. בעוד שרובנו גדלנו כילדים בדירת חדר וחצי לשלושה אחים והיה מקום לכולם – היום לכל ילד יש חדר ומקום למחשב, ועדיין חסר לנו מקום וכשאין מקום אין סדר, וכשאנו לא מוצאים את מה שאנו רוצים אנו מתעצבנים, וכשאנו מתעצבנים הסביבה שלנו סובלת וכשהסביבה שלנו סובלת איכות החיים שלנו יורדת. אז מה לעשות?

אפשר להמשיך לצרוך ולקנות בית יותר גדול או להזמין קבלן שירחיב את הבית הקיים ולהתחייב להוצאות נוספות ולהגדיל את המשכנתא וכו וכו וכו.

זאת המציאות ולנו אין יומרות לשנות את תרבות הצריכה . אנו פשוט שואלים : איך אפשר לעשות סדר בחיים, או, איך אפשר לקרוא את החיים לסדר.

את הצורך הזה במרחב נוסף וזול זיהו לפני כ-30 שנה בארה"ב חברות שהתחילו לייצר מחסנים מפח כמו חברת ARROW ,ולפני כ-20 שנה החלו לייבא מחסנים כאלה גם לישראל.
המחסנים היו הצלחה גדולה וכמעט כל גינה התהדרה במחסן פח אשר אפשר יותר מקום בבית.
גם הפתיחות ואימוץ שיטת הDIY ע"י הקהל הישראלי, הוסיפה לפיתוח נושא המחסנים.

אלפי מחסנים נמכרו ברשתות השיווק ונתנו מענה ברמת "הסדר" למשפחות שלמות, ועדיין משהו היה חסר. משהו שהיה ברמת הביטחון, משהו שהיה אמור לאפשר לאחסן בתוכו זיכרונות מבית אבא, יומנים וספרים בעלי ערך סנטימנטלי, בגדים וצעצועים שנשמרו לילד הבא במשפחה ועוד.
(בימינו, המושג "חפצים בעלי ערך" קיבל משמעות שונה במקצת, ופינה מקומו לאופניים שרכשנו במיטב כספנו, לריהוט הגינה היקר ולארגז הכלים המדוגם שלנו).

לפני כ-10 שנים כמו כל תחום אחר בחיים גם רמת המחסנים עלתה מדרגה וחברת "אגוז פתרונות אחסון ומבנים חכמים" זיהתה את התכונות הנוספות שנדרשו מהמחסן. לכן צמצמה עוד יותר את ההבדל בין המחסן לבית בכך שהחלה לייצר מבנה מבודד, חזק, עמיד לאורך שנים ובטוח שיש לו זכות קיום גם במרחב החיצוני, קרי חצר / גג; וגם במרחב הפנימי של הבית והחלה בייצור מבנים מPVC.

בשלב זה המחסן הפסיק להיות הפחון הרעוע בקצה החצר או צריף העץ המט ליפול שהסבא מאחסן בו את כלי העבודה הישנים. ו"אגוז – פתרונות אחסון ומבנים חכמים" הצליחה לטשטש את המרחק שבין החוץ לפנים.
המבנים החלו לשמש גם למגורים וגם למחסנים כשהיתרונות שלהם על הדור הקודם של המחסנים הפכו להיות מילה נרדפת לביטחון. כך הם הפכו להיות מטבח, חדר עבודה, סטודיו, חדר שירות לכביסה / גיהוץ, חדר לילד המתבגר, חדר ארונות, חדר כושר, בית בובות (מכיל חומר מעכב בערה) ואפילו רק מחסן .

באותה שנה גם חברת "כתר" החלה לייצר את מחסן ה"ג'מבו" שהתקבל בחום, בשל היותו עשוי פלסטיק ונראה יפה. עם השנים הרחיבה את סל המחסנים שלה לגדלים ודגמים שונים.
אך נשארה עם אותו חומר הגלם.

לסיכום, אם אנו באמת רוצים "לקרוא את החיים לסדר" כדאי שנדע איזה מחסן או מבנה אנו רוצים לרכוש, למה ישמש אותנו ולכמה זמן אנו מעוניינים שיחזיק מעמד.
מבחינת התמורה לכספנו ברור שאם אנו משלמים במיטב כספנו אנו רוצים מחסן שישמור על חפצינו היקרים ויחד עם זאת אנו לא רוצים שידרוש מאיתנו תחזוקה כלשהי ויראה תמיד חדש חזק ויציב כאילו נרכש היום.


בהצלחה עם הסדר!


דודי ברבן

אילנית אפרים צמח






machsan.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דודי ברבן ואילנית אפרים צמח שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]