חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Harry Potter and the Deathly Hallows (2010) HDTV..





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מערכת ישיבה מערכות ישיבה רהיטים ריהוט

נושא המאמר: מערכות ישיבה
מאת: AEF   שמור מאמר למועדפים

איזון
בדברנו על איזון בעיצוב, אנו מתכוונים לנסיון ליצור שיווי משקל וקירוב של משקלם הויזואלי של האובייקטים בחלל. איזון נוצר לא רק באמצעות צורות, אלא גם דרך צבעים וטקסטורות.
ישנם שלושה סוגים שונים של איזונים:
1. סימטרי או פורמאלי: גישות מסורתיות או פורמאליות נוקטות איזון סימטרי, כאשר המרחב מחולק בצורה שווה לשני צדדים תואמים. לדוגמא, שני כסאות בכל צד של שולחן אוכל יצרו איזון סימטרי. איזון סימטרי יוצר תחושת יציבות וסדר, אך אם מגזימים, הוא עלול להיות קפוא ומשעמם.
2. א-סימטרי או א-פורמאלי: המשקל הוויזואלי של הקווים, הצבעים, הצורות והטקסטורה מאוזן ללא העתקה מדויקת. הוא אינו מסודר כמו האיזון הסימטרי, ועשוי להיות מורכב ומעניין יותר. לדוגמא, אפשר ליצור איזון ויזואלי לספה, על ידי הצבתן של שתי כורסאות בצדו השני של החדר.
3. איזון רדיאלי או מרכזני: איזון שכזה מושג כאשר האלמנטים בחלל המעוצב מקושרים למוקד שבמרכזו בצורה מעגלית. דוגמא לכך יכול להיות שולחן אוכל עגול, הניצב במרכז החדר, וסביבו מסודרים הכסאות. כך, ישנה חזרה על צורות, טקסטורה וצבעים.

קצב
כמו במוזיקה, קצב בעיצוב סובב סביב יצירה של דפוס חוזר וניגודיות ליצירת מראה מעניין. ניתן להשיג זאת על ידי הצבת אלמנטים בצבע או בצורה מסויימת במרווחים שונים. הכוונה מאחורי השימוש בקצב היא לגרום לעין המתבונן לנוע ולסקור את החדר. אתם יכולים, לדוגמא, לבסס קצב על ידי שימוש בצבע מסוים בכריות הספה, לחזור עליו בתמונה שעל הקיר, ולחזור בשלישית בשטיח. החזרה הזו תעזור לכם להוביל את עין המתבונן סביב החדר.

הרמוניה
הרמוניה נוצרת כאשר כל האלמנטים נבחרים ומסודרים כך שיצרו רושם אחיד. להבדיל מהתנועה והתסיסה אותה יוצר הקצב, ההרמוניה נועדה ליצור תחושה של רוגע. אתם יכולים ליצור הרמוניה, למשל, על ידי שימוש בגוונים רבים של צבע אחד, שיופיעו על פריטים בעלי צורות, דוגמאות, מידות וטקסטורות שונות.

הדגשים
חדר בו ניתנת חשיבות שווה לאלמנטים רבים, יראה חסר מיקוד ומבולגן, ולכן צריך עוגן ויזואלי שיקשור את כל המרכיבים לאמירה אחת. במרחב ארכיטקטוני יש לעיתים קרובות נקודות עניין כמו, למשל, אח או חלון עם נוף מרהיב. אפשר להדגיש את נקודת המוקד על ידי סידור הרהיטים מסביבה. בחדר בו אין נקודת מוקד מובנית, ניתן ליצור אחת כזו על ידי הצבתו של פריט בולט לעין במיוחד (למשל, תמונה גדולה או מערכת ישיבה בסלון, או מיטה בחדר שינה.

פרופורציה ומשקל
פרופורציה היא היחס בין גודלו של חלק אחד לבין גודלו של אחר, ומשקל הוא המידה שבה גודלו של אובייקט אחד קשור לאחר או למרחב בו הוא ממוקם. לדוגמא, אובייקט גדול ומלא בחדר קטן ישבור את המשקל.
מערכת יחסים פרופורציונלית משביעת רצון יותר ממערכת שאינה פרופורציונלית. יחסו של חלק קטן לחלק גדול צריך להיות זהה ליחסו של החלק הגדול לשלם. פרופורציות האלה מופיעות בטבע, ובאומנות ובאדריכלות.

בהצלחה!

המאמר נערך ע"י צוות -AEF אתר הרהיטים הגדול בישראל.
נשמח לקבל את תגובותיכם והערותיכם בתיבת 'צור קשר' באתרנו.
אודות החברה:
ענק הרהיטים AEF מזמין גם אתכם להצטרף לאלפי משפחות ברחבי העולם הנהנות ממגוון ריהוט יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים.
קולקציית הרהיטים שלAEF מאופיינת בסגנון עכשווי ומותאם לצרכיו של הלקוח הישראלי, בטעמים שונים: קלאסי, אלגנטי ומודרני. באתר הבית שלנו תוכלו למצוא מגוון רהיטים בעיצוב מודרני הכולל: ספות בד, ספות עור, מערכות ישיבה, כורסאות, סלונים פינתיים, חדרי שינה, מזרונים, שולחנות סלון, פינות אוכל ועוד.
חדש באתרנו: ריהוט בסגנון עתיק, מרשים ונוח להפליא ובמגוון סגנונות, בינהם בארוק, רוקוקו, ויקטוריאני, רנסנס ועוד.
כל הרהיטים מעוצבים, מתוכננים ומיוצרים תחת פיקוחה של חברת AEF ואבטחת האיכות שלה.

AEF קיבוץ חורשים (מחלף חורשים כביש 6)
טל. 03-9711770
www.aef.co.il




מילות מפתח:

רהיטים,ריהוט,ספות,חדרי שינה,פינות אוכל,סלונים,סלון,מערכות ישיבה,מערכת ישיבה,ספה,ריהוט עתיק,רהיטים עתיקים,חדר שינה,ספות פינתיות,שזלונג,שזלונגים,פינת אוכל,ספה נפתחת,מזרונים,שולחן סלון,שולחן אוכל,ריהוט לבית,רהיטים לבית,חנויות רהיטים,מזנון לפלזמה,בידורית,כורסאות,מיטות,מיטה,שידות,מזרנים,כסאות אוכל,ריהוט משלים,שולחנות אוכל,פינות בר,כסאות בר,שולחנות,שולחנות סלון,ספות עור,מזנונים,פינות ישיבה,כורסאות טלויזיה,מיטה וחצי,מיטות נוער








www.aef.co.il/categories/16269


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י AEF שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]