חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
התיכנון האדריכלי בשיפוץ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיתוג חברה מיתוג עסקים עיצוב לוגו ועיצוב גרפי פרסום וקופירייטינג

נושא המאמר: מיתוג נכון - הדרך להצלחה כלכלית
מאת: שוקי הרשקוביץ   שמור מאמר למועדפים

מיתוג נכון - הדרך להצלחה כלכלית

עצרת פעם לחשוב על הדברים הקטנים בחיים שאתה אוהב. המשקה החביב עליך, נעלי הספורט, מכונית החלומות וכו’. קרוב לודאי שאלו מותגים ידועים כמו נייק, קוקה קולה ומרצדס. האם הסיבה שאנו רוכשים אותם, או מקווים לרכוש אותם הינם השם שלהם או איכותם? התשובה הנכונה הינה 2 הסיבות יחד. מותגים ידועים הם בדרך כלל איכותיים יותר ואנו מוכנים לשלם עבורם הרבה כסף. מותגים חזקים עומדים במבחן הזמן, שורדים משברים כלכליים עולמיים ואף משברים אישיים.
מיתוג נכון הינו מהות העסק שלך. מיתוג נכון יבליט אותך מול המתחרים. מיתוג נכון יוביל אותך להצלחה כלכלית.

עצות ליצירת והקמת המותג שלך:
1. הכן רשימה של מותגים חזקים שאתה מעריך. חשוב על הסיבות שהם כל כך מוכרים.
2. התמקד במותג שלך: מה מבדיל את המותג שלך מאחרים? מה הם הערכים עליו הוא מבוסס?
3. מה היית רוצה שאנשים יחשבו על המותג שלך?
4. האם המותג שלך אמין? אם המיתוג אינו אמין ואינו משקף נאמנה את המוצר - המטרה לא הושגה.
5. מיהו קהל היעד שלך? מה במותג שלך יכול למשוך אותו?
7. האם השילוב של המותג וקהל היעד יצדיק את עצמו מבחינה כלכלית?

עד כמה חשוב מיתוג נכון בזמן האטה כלכלית:
מותג חזק ישרוד יותר ממותג חלש. בזמן האטה כלכלית אנשים אמנם מנסים לחסוך אך מעדיפים להוציא כסף על מוצר אמין - שישרוד לזמן ארוך יותר. המיתוג צריך לתת תחושת כוח אף בעיתות של מצוקה כלכלית. מיתוג נכון חייב לשדר חדשנות ורלוונטיות ולזרום עם המצב. אין טעם לנסות להשיק מותג יוקרתי בעת כזו- אלא אם כן קהל היעד בנוי ומעוניין במותג כזה בתקופה זו. מותג חייב להתאים את עצמו לתקופה - דוגמא מעניינת למצב היא שתי חנויות חדשות של “הכל בשקל” שנפתחו לאחרונה בעיר רחובות. עד עכשיו לא היתה קיים אף סוג של חנות כזו בעיר. זוהי ראיה נכונה של המצב כיום בהתאם לאוכלוסיית היעד אליה מכוונים.
בזמן האטה כלכלית נאמנות הצרכנים הינה גורם מכריע. לכן יש לתגמל את הצרכנים ולתת תחושה שאנו איתם בזמנים קשים כמו בזמנים טובים. על מנת לבנות מותג חזק יש צורך בסבלנות ואורך רוח הנחוצים בתקופה זו. ב”businessweek” פורסם כי 4 מתוך 5 מותגים מהמובילים בעולם קיימים מעל לעשור וכזכור בעשור זה נרשמו שינויים והתפתחויות רבות. וכמחציתם כבר שורדים למעלה מ-50 שנה.

מיתוג נכון כעתיד לעסק שלך:
חברה הרוצה לשרוד לאורך זמן חייבת מיתוג מבדל. על ידי הדגשת יחודיותה וערכיותה ומצד שני, לחדש ולחפש פתרונות יצירתיים כל העת. כמובן שמעורבות ותרומה לסביבה מעלים את ערך המותג, בעיקר בעתיד הנראה גלובלי ופתוח. מיתוג נכון וממוקד יעלה את ערך המוצר בטווח הארוך וימשוך את קהל היעד.

לתגובות והערות צרו קשר: [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שוקי הרשקוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]