חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיסוי רפואי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיתוג עיצוב גרפי פרסום עיצוב לוגו

נושא המאמר: עיצוב לוגו - מיתוג ובידול לעסק שלך
מאת: שוקי הרשקוביץ   שמור מאמר למועדפים

מאת שוקי הרשקוביץ - עיצוב גרפי, פרסום ומיתוג

בין 1950 ועד שנות השבעים עיצוב הלוגויים, בעיקר בארה”ב, נועד לסמל את עידן המודרניזם והחדשנות. לאחר מלחמת העולם השניה עולם העסקים הסתכל קדימה ורצה להתנתק מהעבר הישן. רוב הלוגויים נראו כסמלים נקיים, מנוכרים, גיאומטריים ומהרבה בחינות חסרי ייחוד. ניגוד גמור לסילסולים והמוטיביים הקלאסיים עד אז. דוגמאות בולטות הם הלוגויים הראשוניים של ABC, IBM, UPS.
הסופרת אן טיילר כתבה במגזין “דיזיין” כי הלוגויים “המודרניים” נועדו לסמל את החברות הגדולות, המנוכרות, המונעות ע”י ערכים של טכנולוגיה ומדע - אנושיות והומור לא נראו בעיצוב הלוגויים.
משנות השבעים והשמונים התחולל שינוי - אלמנטים מאויירים החלו להופיע, חברות חיפשו בידול וייחוד. הלוגו הורסיטאלי של Mtv שאין ספור גרסאות משעשעות ויצירתיות שלו נוצרו עד היום, פתח את שנות השמונים. דוגמא בולטת נוספת הוא התפוח הצבעוני (דאז) של חברת אפל. המקינטוש הראשון של אפל מ-1984 פתח עידן חדש. כל אחד עם עכבר ביד נהיה “מעצב”, הרבה “לוגויים” גרועים נולדו אבל העיצוב הטיפוגרפי בידי בעלי הכשרון יצר לוגויים מרתקים.
שנות התשעים ושנות האלפיים כבר פתחו לכולם את הכפר הגלובלי בעידן האינטרנט. הומור, יד חופשית וראיה נכונה הולידו הרבה לוגויים מעניינים ונכונים. תוכנות ונגישות למאגרי מידע, כמו כן הבנה שעיצוב נכון ומדוייק, עוזר למנף מיתוג נכון, יצרו את אינספור הלוגויים המרשימים שאנו רואים סביבנו.

נקודות חשובות בעיצוב לוגו:
- מקוריות
- זכירות
- ייחודיות
- פשטות
- ניקיון

כללים ראשונים לעיצוב לוגו:
- הלוגו חייב להיות מבוסס על רעיון.
- לוגו נכון בנוי על עיצוב פשוט.
- הלוגו חייב להיות קשור למותג.
- צור הרבה וריאציות - כך תגיע ללוגו הנכון.
- המנעו ממגמות אופנה, לוגו הוא נצחי.
- עם זאת, יש לזכור שחדשנות מראה על בידול.
- הלוגו צריך להיראות טוב גם בשחור לבן.
- אפילו חברה גדולה צריכה לוגו קטן.
- הלוגו צריך להיות קל לתיאור.
- הלוגו חייב להיות מאוזן מבחינה ויזואלית.
- הלוגו צריך להיות עקבי בכל המדיות.
- נסה להשתמש בשני גופנים (פונטים) לכל היותר.
- השתמש בצבעים נכונים ובולטים.
- הלוגו חייב לשדר פונקציונליות ואמינות.

הלוגויים הזכירים ביותר הינם אלו שנוצרו במעט קווים (נייקי, מקדונלד’ס, מרצדס), שעובדים טוב גם על שלטי חוצות גדולים וגם בנייר מכתבים, שמייצגים נאמנה את המותג, ניתן לבנות מהם שפה גרפית, יעבדו נכון במקרה של עיצוב אריזה, עיצוב קטלוג, עיצוב אתר ומולטימדיה.
אנושיות, חוכמה וחוש הומור בהחלט מוסיפים במקרים רבים, בעיקר כיום כשאנו רוצים עולם ירוק וטוב יותר סביבנו ובהחלט - מעוצב יותר.

לצפיה בגלריית לוגויים הכנסו ל: www.shukyh.co.il
לתגובות והערות צרו קשר: [email protected]

shukyh.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שוקי הרשקוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]