חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם הגבלת שכר המנהלים במשק תעודד צמיחה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כתיבה לאתר תוכן לאתר תוכן לאתרים קופירייטר

נושא המאמר: כתיבה לאתר
מאת: אהוי   שמור מאמר למועדפים

כתיבת תכן לאתר שונה מכל כתיבה שיווקית אחרת מסיבה מרכזית אחת – סבלנות, או יותר נכון חוסר הסבלנות של הקוראים ברשת. בניגוד לכתיבת פלייר או כתיבת עלון שיווקי כתיבת טקסטים לאתר אינטרנט חייבת להיות תמציתי מאוד ומדוייקת, אם הגולש ירגיש משועמם או יראה מולו דף עמוס בטקסט הוא במקרה הטוב יתעצל לקרוא אותו ובמקרה הפחות טוב יצא באותו רגע מהאתר.
מצד שני קידום האתר בגוגל לא קשור לעיצוב או לתמונות שיהיו בו אלא מבוסס אך ורק על תכנים. כלומר, ככל שיהיה יותר מלל רלוונטי באתר כך הוא יקודם יותר בגוגל. זאת הסיבה שאתרים רבים בוחרים ל"הפציץ" את הגולש במלל. רק שהחוכמה היא לא לכתוב באתר טקסטים עצומים אלא להשתמש בהרבה מילים רלוונטיות לנושא האתר. לדוגמא, אם מדובר באתר של נגר אז מה שחשוב הוא מספר ההופעות של מילים כמו "נגר", "ארון", "רהיטים" ו"עץ" ולא טקסט אינסופי עמוס במילים לא קשורות.
קופירייטר איכותי שעוסק בכתיבת תכן לאתרים יודע לעשות את השילוב הנכון בין טקסט קצר בכל אחד מעמודי האתר לבין שימוש חכם בכמה שיותר מילים רלוונטיות. אבל הערך המוסף הגדול ביותר הוא יצירת העניין אצל הגולש –כתיבה שיווקית נכונה בונה טקסטים זורמים, קלים לקריאה ומסוגננים שיוצרים סקרנות ועניין אצל הגולש מהמילה הראשונה ועד האחרונה.


www.mooshon.com/website-text/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אהוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]