חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נתינה ואהבה ומה שביניהם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הלוואות הלוואה כרטיסי אשראי כרטיס אשראי

נושא המאמר: הלוואה באמצעות כרטיסי אשראי
מאת: SEO Israel   שמור מאמר למועדפים

המינוס דוחק, אתם לא רואים מתי תצליחו סוף סוף לכסות אותו לגמרי ויש לכם מגילה של תשלומים שלא מרפה מהכרטיס. הלוואה בכלל לא באה בחשבון, כי מנהל הבנק כבר לא יכול לראות אתכם. אבל מי אמר שהלוואות חייבות לעבור דרך הבנק? תוכלו לעשות זאת באמצעות כרטיס אשראי ולחסוך לעצמכם הרבה אי נעימויות.

כרטיס אשראי - ויש לכם הלוואה כמעט ללא תנאים

אחת הסיבות שאנשים נרתעים מלקיחת הלוואה גדולה מהבנק היא הדרישה לביטחונות או חתימה של ערבים . זהו אחד היתרונות הגדולים של הלוואות בעזרת חברות כרטיסי אשראי: אין כאן צורך בדברים האלה. הדבר היחיד שנבדק הוא האם הייתם ילדים טובים ושילמתם עד כה את כל החובות שלכם בזמן. אם לא עשיתם בעיות, ההלוואה בדרך אליכם.

הלוואה דרך כרטיס אשראי- בטלפון

מסתבר שהיעדר תנאים מקדימים הוא לא היתרון היחיד שיתרום לנוחות שלכם: אם תבחרו בהלוואה בעזרת כרטיס אשראי, תוכלו לעשות זאת בקלות, באמצעות הטלפון, 24 שעות ביממה. חייגו לחברת האשראי שלכם או לחברות אחרות שאתם מכירים בתחום, השוו מחירים ובטלפון כבר תוכלו לסגור את תנאי הלוואה שלכם. פשוט וקל.

חברות רבות = תחרות רבה = תועלת בשבילכם

כמו בכל העולם הכלכלי, גם בתחום הזה התחרות מביאה למבצעים, מחירים נמוכים וריביות מפנקות. טווח הריביות שמציעות חברות כרטיסי אשראי הוא גדול, כשהנמוכה ביותר היא פריים ועוד אחוז וחצי והגבוהה מגיעה לפריים ועוד 7.5%. העובדה הזו דורשת מכם לברר היטב מה מציעה כל חברה, כדי לקבל את ההלוואה בתנאים הטובים ביותר. חשוב לזכור שיחד עם הריבית, תשלמו גם עמלה על ביצוע העסקה, בגובה של כמה עשרות שקלים.

אפשרויות ההלוואה באמצעות כרטיס אשראי

יש בסך הכל שתי שיטות נפוצות לקבל הלוואות בעזרת כרטיס אשראי. קבלו הסבר קצר לגבי כל אחת מהן:

• מסודרת: מתבצעת ממש כמו הלוואה בבנק. כלומר, הסכום שביקשתם להלוות ייכנס ישירות לעובר ושב שלכם ותוכלו להשתמש בו כאילו הוא שלכם (ובהמשך תחזירו את החוב בתוספת הריבית שנקבעה). מתאימה למקרה בו תרצו להשקיע סכום קנייה גדול, כמו ברכישת מכונית.
• מתגלגלת: הלוואה שמאפשרת לבעל כרטיס האשראי לדחות את פרעון התשלומים לחודשים מאוחרים יותר מאלו שנקבעו במקור. מתאימה למי שבכרטיסו תשלומים רבים בו זמנית, ש'זוללים' כמות גדולה של כסף מהחשבון בכל חודש.

יש הגבלות על הלוואה דרך כרטיס אשראי?

כן. לא תוכלו לקבל הלוואה של כל סכום שתרצו. הסכום הגבוה ביותר שניתן להלוות בעזרת כרטיס אשראי הוא 30 אלף שקלים. הגבלה נוספת על הלוואות באמצעות הכרטיס, היא התקופה של ההלוואה: לא יותר מ-36 חודשים. בתום שלוש שנים ההלוואה צריכה להיפרע.

דברים שיש לבדוק בהלוואה בכרטיס אשראי

כפי שכבר ציינו, כדאי לבצע סקר שוק קצר כדי להבין מה מציעה כל אחת מחברות האשראי. בנוסף, כשאתם מקבלים מכל חברה את תנאי ההלוואה, חשבו אותם אל מול נתוני החשבון שלכם: אם הריבית על ההלוואה גבוהה מהריבית שאתם משלמים על המינוס, מהלך כזה לא יהיה כדאי.

חברות כרטיסי אשראי מציעות היום מסלולים שונים של הלוואה, חלקם משתלמים ביותר. זהו תחום שמתפתח בכל יום ולכן כדאי מאוד לבדוק אותו לפני שניגשים לבנק. הלוואות בעזרת כרטיס אשראי הופכות לאט לאט לאופציה מצויינת עבור אנשים רבים.

www.leumi-card.co.il/he-il/pages/default.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י SEO Israel שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]