חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הדולר לאן? - ירידת ערך - טווח השער - טווח שער הדולר - שערי הדולר - אופציות שקל דולר - החלשות הדולר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כרטיסי ביקור כרטיסי ביקור חינם

נושא המאמר: כרטיסי ביקור חינם – עסק משתלם לכווווולם
מאת: רז ולד   שמור מאמר למועדפים

חיפוש קצר באינטרנט מגלה עולם שלם של מוצרים שניתן לקבל חינם. גם כרטיסי ביקור חינם אפשר למצוא היום. למי זה כדאי? ומה כדאי לשים לב לפני שמקבלים עוד מתנה? ניסינו לרכז לכם כאן קצת מידע.


מי שיחפש טוב באינטרנט, יוכל למצוא בקלות הצעות רבות ומשתלמות ביותר לעיצוב כרטיסי ביקור ולהדפסת כרטיסי ביקור בעלות נמוכה ביותר ואפילו ללא עלות כלל.
כרטיסי ביקור חינם הם היום הדבר החם והלוהט שמושך רבים אחריו – גם לקוחות וגם בתי דפוס. והמרוויחים הם כולם. כולנו.

כרטיסי ביקור חינם – למה זה כדאי?
כדאי קודם כל כי זה חינם. ומי מאיתנו לא אוהב לקבל מתנות, לקנות בלי לשלם? התכונה הישראלית החזקה והנפוצה כל כך, מוצאת את ביטויה גם כאן, גם בעולם העסקים.
בדרך כלל הכמות היא קטנה, מקבלים כ 100 כרטיסי ביקור חינם וזו הזדמנות מצויינת בשבילנו, הלקוחות, לבדוק את האיכות של הנייר, של ההדפסה, של הצבעים, של החיתוך. כמה מאכזב זה להזמין 1,000 כרטיסים ולגלות ששכחנו לשים את האימייל שלנו... או ששבועיים אחרי זה השתנה מספר הטלפון... אז לפעמים מעט זה הרבה וטוב יותר.

כרטיסי ביקור חינם – למי זה כדאי?
נתחיל מזה שכרטיסי ביקור חינם זה טוב גם ללקוח וגם לספק. אל דאגה, אין כאן מפסידים בעסקה הזו. אם היו, היא לא הייתה קיימת. תהיו בטוחים בזה. כמו שבסופר מסתובבות לעיתים דיילות חינניות שמציעות לכם לטעום מעדן חדש, כך גם הצעת המכר היא למעשה מקדם מכירות של בתי דפוס שונים שרוצים שנכיר אותם. הרי אם נהיה מרוצים מהאיכות ומהשירות, בוודאי נחזור ונזמין גם מוצרים אחרים בעתיד, או לפחות נמליץ עליהם למכרים וקולגות.
למי עוד זה מתאים? כמובן שלנו, קהל הלקוחות. בין אם את עצמאית שעובדת מהבית, או שפתחת משרד קטן. בין אם יש לך עכשיו עובדת חדשה וקיבלת אותה לתקופת נסיון. יש הרבה סיטואציות בחיים שבהן אנחנו מעדיפים להתקדם בצעדים קטנים ומדודים. להתנסות לפני שקופצים למים העמוקים. כרטיסי ביקור חינם נותנים חלק מהפתרון והנוחות המבוקשת.

כרטיסי ביקור חינם – מה כדאי לבדוק לפני?
הנה כמה דברים שאנחנו ממליצים לבדוק לפני שניגשים להזמנה:
1. בדקו שיש מישהו מאחורי ההבטחה – שיש מוכר/ת שגם עונה לכם לטלפון. הכי טוב זה להשאיר הודעה באתר, למלא טופס ולחכות שיחזרו אליכם. בטלפון בררו מעט לגבי התהליך, כמה זמן לוקח לקבל את הכרטיסים ואם יש תמיכה בביצוע.
2. בדקו את אפשרויות התשלום – לא כולנו אוהבים לתת את פרטי כרטיס האשראי בטלפון. לפעמים המשלוח ודמי הטיפול עולים מספר שקלים ועדיף לתת פרטים בטלפון במקום באינטרנט.
3. בדקו האם יש עיצובים מוכנים איתם תוכלו להשתמש – כך תחסכו הרבה זמן והתרוצצויות. גם עלות של עיצוב היא משהו שיש לקחת בחשבון, ואתרים ובתי דפוס שנותנים לכם מגוון עיצוב כרטיס ביקור יכולים להקל עליכם מאוד.
4. בדקו לגבי הנייר עליו מודפס הכרטיס – נייר דק מידי לא יעזור לכם להשאיר את הרושם הרצוי. אל תסתפקו בנייר שהוא פחות משלוש מאות גרם בעוביו. תשאלו. אל תתביישו.

printlab.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רז ולד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]