חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הדרך לוובוסה (vovusa )





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מט"ח שוק ההון

נושא המאמר: הצגים המתאימים ביותר למסחר בפורקס
מאת: אריאל   שמור מאמר למועדפים




יש דיבורים רבים על מסחר במט"ח עצמו, אבל היום אני רוצה לדבר על הנושא מסחר מקוון במטבע שהוא נושא אמנם משני אך חשוב. אלו הם המסכים שאנחנו משתמשים בסחר במטבע כמו שאומרים בעולם הבלוגים, עבודה נוחה היא חשובה כי זה עושה אותנו יותר יעילים במה שאנחנו עושים.



לפני שמתחילים, הייתי רוצה להבהיר כי אין חוק מוחלט על איך צריך לבחור ולפקח על המט"ח, ומה שתקראו בהמשך הוא פשוט דעתי האישית לאחר שנים שאני עוסק במסחר מהמשרד שלי בשוק מט"ח.

נתחיל עם המאמר עצמו.

הדבר הראשון שאני רוצה לעשות זה (לדעתי, כמובן) עדיף שלא לסחור ביותר משוק אחד בכל פעם . כלומר, ניתן לסחור בזמן נתון ביותר משוק אחד אך שעל המסך כאשר אתם עוסקים בניתוח הנתונים שלא יופיע יותר משוק אחד.

זה חוסך המון זמן ובלבול בשוק ההון שאנו מנתחים. זה אולי לא כל כך נוח, אבל מכיוון שהגרפיקה על המסך נראית אותו דבר בכל זאת בעין בלתי מזוינת לכן זה עלול להיות מאד מבלבל ופשוט לטעות בניתוח הנתונים לגבי השוק שאנו רוצים לנתח באותו רגע, דבר העלול לגרום להפסדים רבים. ולפעמים זה קורה, שכאשר אנו מקבלים החלטות מהירות (כגון אלו הנדרשות בשוקי המטבע) אנחנו חושבים שאנחנו ב יורו / דולר כאשר אנחנו באמת GBP / AUD, ואנו עלולים לסגור עסקה גרועה בטעות, משום שאנו רואים נרות יפניים מסיימים לדוגמה שמראה לנו שזה מה שצריכם לעשות בטעות.

אבל כפי שידוע כדי להצליח במט"ח צריך לסחור בשווקים מרובים בו זמנית, אין מנוס כי יש לנו הרבה חלונות פתוחים.

באופן אידיאלי, לכן צריך שני מחשבים עם שני צגים (המקלדת והעכבר ניתן לשתף). אחד צריך בכדי לנתח ולקבל החלטות, והשני רק לפקח על השווקים.

לכן איפה יש לי שני מחשבים, הראשון תמיד רק עם שוק מוגדל על המסך כדי למנוע בלבול והשני מיועד בכדי לפקח על ארבע עד שש שווקים בבת אחת ומכיוון שזה רק לצורך פיקוח זה לא יבלבל אותנו ונצא מורווחים.

עכשיו אם נצטרך לבחור בין סוגי הצגים הקיימים בשוק צגים להציג "רחבים" או צגים "מרובעים", אני באון אישי ממליץ על מסך למסחר במט"ח "מרובע". אני מתכוון המרובעים ביותר (לא אידיאלי עבור סרט, אבל נחנו כעת עובדים!)

מדוע? כי אלה מאפשרים לנו יותר טוב לחלק את המסך לארבעה או שישה חלקים, ולקיים תצפית טובה על מה שקורה בשוק, שהיא חיונית כדי לצפות את המצב במהירות, להיכנס או לחכות קצת יותר טוב.




www.4xa.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]