חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול בנשירת שיער





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: CRM מרכזיות ERP ניהול קשרי לקוחות

נושא המאמר: שיפור ניהול קשרי לקוחות,שיווק, גביה אדמיניסטרציה באמצעות פתרונות תקשורת וטלפוניה מתקדמים
מאת: דריה אהרוני בלדינגר - מנכ"לית ומייסדת ITCTECH   שמור מאמר למועדפים


.

ניתוח פעילות הטלפוניה בעסקים ובארגונים בשנתיים האחרונות מראה שחל שינוי מהותי במיקום שתופסת פעילות הטלפוניה בארגון. שילוב של טכנולוגיה מתקדמת ואיום תחרותי יצר תרבות ארגונית שמושתת על פעילות טלפונית קווית וסלולארית ששום דואר אלקטרוני אינו יכול להחליף. מאחר ומצד אחד קיים הצורך בקשר מהיר ובלתי אמצעי עם הלקוח ומצד שני קיים הצורך בלחסוך זמן ועלויות בפגישות פנים אל פנים, הפכה הפעילות הטלפונית בארגון ללב העסק ומקור חיותו בנושאים של קשרי לקוחות, גבייה, שיווק, ואדמיניסטרציה .
ההתפתחות המואצת בתחום הטלקומוניקציה האישית והארגונית, ושינוי התרבות העסקית, הביאו
לתופעה מפתיעה שגם רו"ח ויועצי מס, שבאופן מסורתי לא היו יעדים נוחים לשיווק פתרונות טלפוניה, הפכו להיות משתמשים נלהבים של סדרת תוכנות הטלפוניה ITC-CONNECT מתוצרת חברת ITCTECH .
התובנה העסקית שמנסים ליישם היום בפרוצדורות העבודה הארגוניות היא שמכל שיחת טלפון עם הלקוח בנושא כלשהו, לא רק שמחוזק הקשר עם הלקוח, אלא אף ניתן ליצר בעקבותיה הכנסה כספית לקופת החברה בדרכים שונות ומשונות כמו: פריסת חוב וכריכתו בהצעת שירותים נוספים, חידוש הסכמי שרות ומכירה של שירותים חדשים ושדרוגים, ומכירה של שדרוגים ועד למכירה של מוצרים חדשי ועוד. לא משנה מה תפקידו של עובד הארגון : כל שיחת טלפון היא פוטנציאל רווח לארגון , וכתוצאה מכך השקעת משאבים כספיים לשיפור הפעילות ומקסום הפוטנציאל הגלום בכל שיחת טלפון.
חברת ITCTECH מובילה כמה רעיונות מהפכניים בשוק הטלקום ומיישמת אותם בטכנולוגיה מתקדמת בתקציבים המתאימים לכל כיס. לחברה סדרת פתרונות תקשורת וטלפוניה כמוצרי מדף
היודעים לעבוד מול כל המרכזיות המובילות בשוק: דיגיטליות,היברידיות,ו IP , כאשר הלקוחות המשתמשים בהם מדווחים על רמת התייעלות גבוהה, ורווח כספי משמעותי מעצם הפעלת הפיתרון בארגון. יתרון נוסף של המערכות של ITCTECH: הן פותרות את הארגון מתלות במרכזייה. גם אם מחר תוחלף המרכזייה, כל מה שנותר לעשות הוא לסמן את סוג המרכזייה החדש, ולהמשיך לעבוד כרגיל, ללא תוספת תשלום.
הדיווחים של המשתמשים מעידים על ROI גבוה, כמעט דמיוני: בתוך זמן קצר (חודשים ספורים), הארגון מחזיר את השקעתו בפתרון, ומתחיל להרוויח כסף.
כך גם למשל המערכת הזו, גם היא מבית היוצר של ITCTECH , המכונה CONNECT או בשם החדש PCC (מרכז תקשורת אישי- Personal communication center). למערכת זו יש אלפי משתמשים מכורים במגוון רחב של עסקים וארגונים. תפוצת המערכת כל כך רחבה ופורצת גבולות שניתן למצוא אותה פועלת גם במשרדי שמאי רכב ונדל"ן , יועצי מס, ומהנדסים, שבגישה המסורתית של הדור הקודם, מהווים כביכול, אוכלוסיית יעד לא סבירה לשימוש בפיתרון כזה.

PCC הפועלת ברשת הארגונית מאפשרת:
חיוג וזיהוי שיחה נכנסת מכל מסך ומסמך, מ: Excel , Word, Email, Web, Outlook, Gal, Dynamic, Lotus-notes, Sap, Magic Software's , Follow-up, Cemax, In-Touch,
טלפנית אישית אוטומטית המתזמנת שיחות ומנהלת ומשיגה עבור המשתמש שיחות דחויות
הקפצת פרטי שיחה נכנסת שם פרטים נוספים מבסיסי נתונים.
היסטוריה אישית של שיחות יוצאות,נכנסות,וננטשות.
דיווח מיידי על כל שיחה שננטשה בשלוחת הבזק למייל ולסלולאר
פלאג וירטואל מוכן לכל מערכת ניהולית, ולכל סביבה מיחשובית
ועוד תכונות נוספות המצטרפות יחד לכלי בעל עוצמה רבה החוסך לכל עובד 2 ימי עבודה בחודש לפחות. כפי שציינתי קודם, אל תטעו, לא מדובר במערכת למוקדים, אלא במערכת לעסקים וארגונים שונים המייעלת משמעותית את הפעילות הארגונית בקשרי לקוחות,גביה,שיווק,ואדמיניסטרציה..
באתר החברה www.itctech.co.il יש מחשבון שבנה אחד הלקוחות הנלהבים , המדבר בעד עצמו. הגולשים מוזמנים לחשב באמצעותו כמה הם יחסכו בחודש מתפעול המערכת.




www.itctech.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דריה אהרוני בלדינגר - מנכ"לית ומייסדת ITCTECH שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]