חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משובים – השיטה הבדוקה לצמיחה בעסקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: התנדבות יום המעשים הטובים

נושא המאמר: התנדבות - זה דבר עצום
מאת: שאול   שמור מאמר למועדפים

שלום לכולם !
ברצוני לשתף אתכם בסוד נפלא שהסתרתי במשך שנים וזאת אני עושה כמתנה למדינתנו לכבוד יום העצמאות ה -61 . שמי שאול ואני גר בשוהם. אני לא אדם דתי אבל בהחלט שומר ומחזק מסורת.
במשך שנים הסתרתי את פועלי והתנדבויותי , כי האמנתי במצוות "מתן בסתר" . עשיתי למען אחרים ללא כל תמורה או כל טובת הנאה אחרת. ברוב המקרים יזמתי פעילות התנדבותית וזה אך ורק מתוך "אינטרס אישי" . כן, כן, ממש ככה , "אינטרס אישי" . נו ... מסקרן אתכם ? טוב מאוד !
קיבלתי בכל התנדבות : סיפוק אישי בעוצמות על , עם הרגשה הכי נפלאה בעולם,
ורק זה מה שדרבן/דחף אותי להמשיך ולתת. יש לי גם מטרה להיחשפות זו , והיא : " ש ת ק נ א ו "
בי ובתחושות הסיפוק, ותתנדבו גם אתם כל אחד במסגרת אפשרויותיו ויכולתו. קודם כל למען עצמנו. ואח"כ למען חיים טובים יותר לנו, לסובבים אותנו, לחברנו/ שכננו/ עמנו/ מדינתנו.....
תאמינו לי - רק טוב יצא מזה !!!
תרשו לי לגעת לכם ברגשות. עצרו לרגע ונסו לדמיין ילד במחלקת ילדים בבית חולים, שלא בוכה וזועק מכאב, כי הוא תחת השפעת תרופות הרגעה , כשכולו מגובס, לאחר תאונה, או עם תחבושות לאחר כוויה, והוא צמוד למיטה ללא יכולת לזוז. לידו הורה מ י ו ס ר (הו כמה שזה קשה)
פתאום, משום מקום מגיע אדם (שבמקרה, זה אני - ופה אני מזמין אתכם להיכנס לנעלי) וע"י בלון כן... כן... כולה בלון ...גורם לאותו ילד והורה לשכוח למספר רגעים את סיבות היותו במקום ובזמן קשה זה. ואופס... הם מחייכים ! תשומת ליבם עברה מכאב/ תסכול/דאגה/חוסר אונים/... לחיוך. חברים - זה אמיתי ! מי ייתן ושאף אחד לא יראה את בנו בבית חולים - אבל זאת המציאות ולצערנו כל אחד יכול להיות במצב זה או דומה. טיפ קטן , מניסיון שלי אני אומר לכם: התעלמו מהמראה של הילד ! הפרידו בין מה שהעניים רואות למטרה שלשמה באתם ותתמקדו במעשה עצמו, אמרו בלב "עכשיו אני משמח אותו" זמן לדמעות ולתחושות - אחר כך ! ............... או קיי עכשיו זמן החשיבה. נו ?! איך ?!?! נכון - לא כל אחד בנוי לעשייה ספציפית זו אבל פה אני רק משתף אתכם ונותן "דוגמית".
רוצים עוד ? יאללה.... דמיינו בית שבו נמצאים ילדים חריגים (פגיעות מוחין ...וכו' --- אלה ילדים מקסימים ומיוחדים מאוד). דמינו את מוריהם ומטפליהם שעובדים תחת תחושת שליחות , במשמרות 24 שעות ביממה ודואגים להם לתעסוקה. או מחליפים להם חיתולים כשצריך. הם מתקשרים אלי ומבקשים שאבוא לפעילות פורימית של כשעה . אז בואו איתי. . . אנחנו מגיעים ורואים ילדים (אחד מהם הוא של השכן שלנו שמסתיר ומתבייש בבנו כאילו שהוא אשם) ילדים שמגיבים בתנועות וקולות לא רצוניות של שמחה על עצם זה שהגענו והוצאנו אותם משגרה. אנחנו מיד משתלטים על הפעילות הכייפית שלשמה באנו ו..... (לא חשוב). בסיום אנחנו משאירים אותם שם עם...... ונפרדים בכיפאק הי הי הי ... תודות וברכות שמרחיבות את הלב.
ועכשיו אנחנו בדרכינו למחלקת שיקום חיילים בתל השומר לחיילים שחלקם שם כבר כמה חודשים, - (וסיפורים לא חסר) אנחנו באים לקשט את מסיבת הפורים שלהם.
בדרך אנחנו שומעים ברדיו את השיר שאנחנו אוהבים ופתאום השידור מופסק והקריין אומר "ברגע זה נשמעת אזעקת "צבע אדום" בשדרות" רגע ... החלטנו ברגע אחד. מחר נוסעים לשמח את הילדים במקלטים בשדרות והסביבה. וכמו שכבר בוודאי הבנתם יש לנו הרבה עבודה לעשות !
(אל תתייחסו לזמנים - זה סתם כדי לעשות את זה מעניין)

אנו חיים בשגרת יומיום ומתוך בחירה בוחרים להתעלם (כי נוח לנו) ממה שקורה 2 מטר מאיתנו. אם זה אצל שכננו, מכרנו או בסביבתנו. יש לנו ארץ נהדרת ועם מקסים. חובה עלינו לשמור על מה שיש, כי אם אין אנו לנו - מי לנו ? שכנינו הרוצים להשמידנו ?
אז בואו נאהב את עצמנו ונעזור למי שרק אפשר ( א ל ה ל א ס י ס מ א ו ת )
אין בעולם אדם שלא יכול לעשות למען... אבל סיבות ...ברור שיש המון. אפילו אנשים מוגבלים מתנדבים , אם זה לצבא, לבתי חולים, למשטרה, למ.ד.א ...........

קדימה ! בואו ניגש לתכלס !
כל שעליכם לעשות : מאוד פשוט ! הרחיבו את לבכם וקיבעו : "אני הולך להתנדב !" אני מבטיח לכם שמיד תרגישו בתחושה הנפלאה עוד לפני שעשיתם משהו... קחו על עצמיכם תחום בו אתם יכולים לעזור וצרו קשר עם האחראים. (אינטרנט יכול לעזור) שמשו דוגמא לילדכם וצאו מהטלוויזיה !

ועכשיו - אחרי הפעילות הראשונה שלנו - נברך את עצמינו :

מי ייתן ולנצח נהיה בצד שנותן ולעולם לא נחליף צד.

באהבה רבה שאול





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שאול שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]