חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיטה ישראלית לטיפול בטיניטוס תיושם באירופה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופניים חשים אופניים חשות

נושא המאמר: בטיחות ורכיבה
מאת: שראל מטר   שמור מאמר למועדפים

בכדי שנוכל לרכב בבטחה בימים האחרונים על אופניים חשמליות, קודם כל בדר"כ יש להעזר בקסדה בכדי להפחית סיכוי פגיעה. בשל כך פרופ' רונן נתנזון מומחה לבטיחות של אופניים חשמליות ממרוקו אומר שבתקופות קודמות נהיגה זהירה הייתה יותר פופולרית ולאחרונה הדבר פג מהעולם בלי ספק. עקב כך שמדענים לא מצאו הסברים לנהיגה מסוכנת, בטרם נתחיל נעשה עבודת מחקר חדש בשוויץ שגילה שאנשים מעדיפים נהיגה בלהט על אופניים חשמליות. בני אדם מסוימים לא רואים בעניין תקלה, היות ומעט גברים ונשים נפצעים בפועל ואחוזם בפציעות הקשות קטן. פרט לפציעות קלות שנעשות ברכיבת אופניים חשמליים, כעקרון בד"כ רכיבה כזו היא דבר צריך לחלוטין.

כפי שנראה לי קריטי שתוותרו על ערכת אופניים חשמליות לאלתר, אם בדקה זו לרכב על חמור באיטיות זה הסגנון שלכם. בביקורת שכתב שאול ברקוביץ אזרח ישראלי ממרוקו, הוא טען שלאחר שרכש ערכת אופניים חשמליות חייו השתנו באופן נפלא. במחקר שבו סרקו אנשים במגוון הגילאים, גילו שלאחר מספר שנים, בלי ספק, ישנו צורך פופולרי בהוספת כוח בדמות אופניים חשמליות. לא מפתיע שעבודת מחקר שוק גילה שיש צורך אימננטי מקורי בדבר, היות ופתרון מיטבי חייב להיות חזק עקב כך שזאת דרישת השוק.

לסיום, בפיריודה שלנו בכדי להשיא בטיחות ברכיבה על אופניים חשמליות יש לצמצם סכנות לנפח המינימאלי ביותר. כיוון שמהצד האחד מחקר שנעשה בגרמניה ניבא שבדר"כ אנשים יבחרו לרכב בבטיחות, אין סיבה על בסיס אורגינלי לפחד לרכב על אופניים. אך למעשה הרכיבה הסבירה ביותר על אופניים חשמליות עשויה לגרום, כך טוענים, לדוגמא לפגיעות גוף במרבית המקרים עם אפשרות לפגיעות קשות באופן רנדומלי. רק אם בשום מצב לא תרכב על אופניים חשמליות, לעולם לא תחשף לסיכון. מתוך כך יש לומר שברור לכולם כיום ששווה לרכב על אופניים ז"א ללא סיכונים אין הנאה . אז למעשה המסקנה על פי מה שאני יודע היא שעדיף לרכב על אופניים חשמליות – שיהיה גוד לאק.

www.2ride.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שראל מטר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]