חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה יגרום לך להצליח ? במה תלויה ההצלחה שלך ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אייל גולן איל גולן מוסיקה מזרחית זמר ים תיכוני

נושא המאמר: קובי פרץ בהיכל נוקיה
מאת: [email protected]   שמור מאמר למועדפים

היום להופיע בהיכל נוקיה זו נקודת ציון בקריירה של זמר ישראלי ים תיכוני מצליח, אבל עד שנה שעברה היה מדובר ביעד שעדיין לא נכבש, האוורסט של האולמות. מי שהיה הראשון לכבוש פסגה זו, מי שהיה הראשון להעיז ולכבוש יעד זה שעד לאותה הופעה מדוברת היה יעד שהיה מחוץ לתחום לזמרים הישראליים והתמלא רק על ידי לא פחות מנבחרת שלמה וכדור אחד או לפחות פול אנקה או מחזירים בתשובה, היה לא אחר מאשר הפרפורמר הישראלי האולטימטיבי קובי פרץ.
בגיל 35 לקובי פרץ יש כבר כמעט עשרים שנים ניסיון בהופעה על במה. את דרכו כזמר החל בגיל 16 כזמר מועדונים ואת אלבומו הראשון הוציא עוד לפני הצבא, אבל רק בשבע השנים האחרונות הפך קובי פרץ מעוד זמר טורקי- דיכאון למגה סטאר ישראלי שמופיע בכל האולמות הכי שווים במדינה. מקודת המפנה הייתה עם צאת אלבומו השישי והלהיט "בלבלי אותו" הנושא את שם האלבום. את השיר כתב גלעד מסאמי ובניגוד לשירי הדכאון הטורקיים שקדמו לו הוא התאפיין בניחוח ים-תיכוני ישראלי, עם הרבה פופ ודאנס, קצת האוס, קצת לטינו קצת דיסקו. ההופעה של קובי פרץ שודרגה בהתאמה כדי להתאים את הלוק לסאונד החדש וגם אופי ההופעות התחיל להשתנות – לא עוד מועדונים, רק ארועים, ועדי עובדים ומופעי ענק.
השינוי הזה בא לביטוי בשיאו בצמד ההופעות בהיכל נוקיה ב 2009. קובי פרץ עלה לבמה עם חליפה לבנה מבהיקה, ולמרות שבמהלך ההופעה לאט לאט ירדה החליפה, הוסט והזמר נשאר עם חולצת טריקו – גם אז על המראה הלבן לא היו פשרות. ולא רק הלבוש, גם הבלונד שהוא אחד מסימני ההיכר המובהקים של קובי פרץ היה מוקפד ביותר, כמו גם כל המופיעים האחרים שליוו אותו בהופעה. בלטה במיוחד אישתאר שעלתה לשיר איתו את הדואט "יחד" שזכה לא מזמן בפרס Big Apple Music Awards בתור השיר הטוב ביותר והיווה את אחד מנקודות השיא במופע. בנוסף בלט גם זמר הליווי מישה קירקילן שגם אם לא ממקום אחר – השם וודאי נשמע לכם מוכר מכוכב נולד 3. בנוסף על שניהם הבמה הייתה עמוסה וגדושה בתזמורת מלווה, רקדניות וזמרות ליווי. וכהרגלו בתיזמורת בלטו גם הגיטרות החשמליות שנגנו לצד הדרבוקות – הים תיכוני והפופ זה לצד זה, זה עם זה.
חידוש נוסף שהיה בהופעות הללו היה השילוב של מוטיבים וציטוטים מוזיקאליים – החל ממייקל ג'קסון המנוח, דרך הוטל קליפורניה של הנשרים וכלה בנעימת הנושא מתוך הסרט רוקי. הקהל מצידו לא נותר אדיש, ובמשך כל השעתיים בהם נמשכה ההופעה הקהל היה על רגליו, רוקד, מריע, וקורא בקריעות קצובות ק-ו-ב-י- פ-ר-ץ.

www.orange.co.il/music/14474.html?artistname=%d7%a7%d7%95%d7%91%d7%99+%d7%a4%d7%a8%d7%a5


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]