חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חינוך, לא בבית ספרנו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ג'קוזי בריכות ספא מערכות ספא בריכות עיסוי

נושא המאמר: הקיץ עוברים מבריכה לג`קוזי או בריכת ספא
מאת: טל תגר   שמור מאמר למועדפים

מדוע החלטתי לבטל את הבריכה השחיה בחצר ולעבור לג`קוזי או בשמו הנוסף בריכת ספא חסכוני במים מבית HotSpring

שמי דובל`ה מנוליו אני בעל קו חלוקה של גז לבישול. לפני שנה עברה משפחתנו לבית חלומות בהרצליה פיתוח. הבית שקנינו מחירו היה כמה מליוני דולרים הבית כלל בריכה .אחרי שנה אני יכול לסכם כי המעבר מדירה בראשון להרצליה פיתוח היה צעד נכון. הלוקישן מצוייין יש קירבה לים. הבית נפלא והחצר נהדרת. האורחים עומדים בתור לבוא אלינו. בסיכום של עניין אני יכול לסמן רק טעות אחת שעשינו ברכישת הבית החדש והיא רכישת בריכה. היום אני יכול להגיד באופן גורף כי זאת היה טעות לקנות בית עם בריכה. ואם נקנה בית נוסף הוא לעולם יהיה ללא בריכה. למה אני כל כך נחרץ כנגד הדבר שמסמל יותר מהכל את הפנטזיה של כולנו בריכת שחייה לצד הווילה. ראשית מילוי המים בריכת שחיה הוא דבר מאד יקר בייחוד לאור היטלי המים שנחתו עלינו בשנה האחרונה. מעבר לכך עלויות התפעול של החומרים לתחזוק הברכה מאד יקרים כמו כן הדבר הגרוע ביותר הם היתושים שחגים סביב הבריכה בלילה . המצב הגיע לכך שבלילות אנו לא יכולים לשבת בחצר בלי להיעקץ בעשרות מקומות תוך כמה דקות. היתרון היחידי של הבריכה זה שהחברים שלנו מאד נהנים ממנה אך כבר ציינתי שאני הוא זה שסובל ממנה.

לעומתי השכן שלי מר קפלן שנכנס לגור על ידנו לפני חצי שנה עשה צעד מבריק.

קפלן ביטל את הבריכה שבר הייתה קיימת בחצר בגלל עלויות המים. קפלן רכש במקום ג`קוזי ענק של חברת HOTSPRING הוא קנה אותו במרכז הג`קוזי של ישראל הנמצא באולם התצוגה של חברת איסמור בבית יהושע. היתרונות של הג`קוזי של הוטספרינג הם אדירים א. הג`קוזי הוא מרגיע מאד ועוזר להרפות את השרירים ולטפל בבעיות גב. כמו כן הג`קוזי שלHOTSPRING הוא זול מאד לתפעול הוא נחשב לחסכוני ביותר במים ובחשמל. הג`קוזי הוא היחידי בעולם שאינו מחוטא עם כלור ולכן אפשר למחזר את כל המים להשקיית הגינה כך שאף טחפת מים לא מתבזבזת. בנוסף מדובר בג`קוזי היחידי בעולם שאין לו מערכת אידוי וכך המים בג`קוזי נשמרים. לגבי היתושים אין למר קפלן עקיצות היות ולאחר השימוש הוא שם מכסה על הג`קוזי. מערכות הספא של HOTSPRING נראות מעולה והן מאובזרות בתאורה תת מימית שיוצרת מראה מרעיב המשתלב עם המוסיקה הבוקעת מהג`קוזי. ולגבי אטרקטיביות אצל החברים. אתם חייבים לראות איזה וייטינג ליסט מטורף יש לו. מר קפלן נהנה מבריכות הספא כל השנה בניגוד לבריכה שמשתמשים בה רק בקיץ ויש לו נוהג קבוע כשהוא חוזר מהעבודה הוא נכנס לג`קוזי ושוכח מכל הצרות. אני כבר קיבלתי את החלטה החודש אני הולך לאיסמור לקנות לי HOTSPRING .


www.hotspring.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל תגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]