חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קשר השתיקה ( או - עברתי תהליך אימון אישי )





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום בגוגל קידום אתרים קידום אורגני קידום ממומן

נושא המאמר: הצורך בקידום אתר באינטרנט
מאת: סטודיו מאור   שמור מאמר למועדפים

אתר באינטרנט
יש לכם אתר באינטרנט, כרטיס ביקור פרזנטטיבי אונליין.
גולש שייכנס אל האתר יוכל להתרשם מהשירותים שאתם מציעים, לצפות בתמונות של מוצרים, לברר מחירים, לקרוא מאמרים בנושאים הקשורים לעיסוקכם, לקרוא אודות חזון החברה והערך המוסף שלכם בשוק הרווי מתחרים, ובסופו של דבר (ובתקווה) גם ליצור קשר ולהזמין שירות או מוצר.

באינטרנט מגוון רחב של אתרים בעיצובים ומבנים שונים, חלק מציעים קצת יותר וחלק קצת פחות.
הרעיון המוביל בכולם זהה –
? חיזוק תדמיתי לעסק/פעילות קיימים
? כלי עזר בהתנהלות מול לקוח/ספק - המאפשר הפנייה לצפייה בקטלוג, קריאת מאמר, עיון במיפרט מוצרים ומחירים, ביצוע הזמנות מוצרים אונליין ופעולות רבות נוספות.

חברות בעלות אתר אינטרנט נתפסות ע"י ציבור הצרכנים כאמינות יותר ורציניות יותר – כמובן שחשוב שמאחורי האתר יהיו גם כתובת וטלפון – אך ללא ספק אתר אינטרנט מעלה את קרנה של חברה.
בהקשר זה יש לציין שאתר המעוצב ובנוי ברישול וחוסר מקצועיות עלול להסב נזק תדמיתי לבעליו, מכיוון שעיני הגולשים הצופות בו לראשונה ברשת האינטרנט, ללא היכרות מוקדמת, עלולות לפתח יחס שלילי עוד טרם הכירו את החברה ויתרונותיה בפועל.

אוקיינוס המידע
באינטרנט קיימים מיליוני אתרים, מיליארדי דפי תוכן העוסקים באלפי נושאים, או כמו שמישהו אמר פעם – מרכז המידע והידע הגדולים בעולם. בתוך כל הים הזה נמצא גם האתר שלכם. השקעתם בו את מיטב המחשבה, הזמן והכסף במטרה להפיק ממנו את הטוב ביותר, חלקכם עדיין עמל על השבחת התכנים הקיימים, הוספת תמונות חדשות, מוצרים חדשים, מאמרים חדשים ועוד.

לקוחות שכבר "הגיעו אליכם" ומעוניינים במידע נוסף תוכלו להפנות אל אתר האינטרנט שלכם .
אך מה לגבי לקוחות חדשים, פניות חדשות. אחת מהמטרות לשמן הוקם האתר הינו אמצעי לגיוס לקוחות פוטנציאליים חדשים, שלאחר יצירת קשר יהפכו, בתקווה, ללקוחות מן המניין ומעבר לכך חשיפת העסק ברבים על פעילויותיו ושירותיו השונים.
לשם השגת מטרות אלו יש לייצר תנועת גולשים אל האתר וזאת ע"י קידום ברשת האינטרנט.

קידום אתר ב-Google
רוב חיפושי המידע מבוצעים דרך אתר Google האתר הנצפה ביותר בעולם עם מיליארדי שאילתות חיפוש חודשיות, ולכן ערוץ הקידום הראשון והמרכזי יתרכז בGoogle- בדרכים הבאות:
? קידום אורגני – קידום אתר במילות מפתח נבחרות בתוצאות החיפוש הטבעיות של Google
? קידום ממומן – קמפיין מודעת מילים ב-Google )מופיעה בצד שמאל של תוצאות החיפוש)

אודות קידום אורגני בתוצאות החיפוש
קידום בתוצאות החיפוש האורגניות חייב להתבצע ע"י מומחה לקידום אתרים.
קידום חובבני או כזה שעושה שימוש בשיטות קידום פסולות עלול לגרום נזק בלתי הפיך לאתר בכך שיישלח ל"גלות" בסוף תוצאות החיפוש של גוגל.

קידום אורגני הינו תהליך המגלם בחובו מחקר מקדים של מילות מפתח, הגדרות טכניות לאתר עצמו, שימוש בתוכנות מתקדמות, כתיבה שיווקית ובניית חשיפה מושכלת, מדורגת ואיכותית במקורות תוכן אמינים באינטרט. בתהליך נדרשים לעיתים שינויים בקוד האתר ובתכניו על מנת ליצור ידידותיות גבוהה למנועי החיפוש (הרובוטים).

במהלך הקידום יש להכניס את האתר (במידה ועדיין אינו מופיע) אל אינדקסים מובילים, מאגרי עסקים מכובדים ונייצר דיוני תוכן בעלי רלוונטיות וזאת במטרה להפנות אליו גולשים.


אודות קידום ממומן – מודעת מילים
קידום ממומן ב-Google הינו מודעות הפרסומת המופיעות משמאל ומעל לתוצאות החיפוש האורגניות. על מנת להופיע במיקומים אלו יש לפתוח קמפיין ברשת הפרסום של Google.


כמו כן, קוביות הפרסום באתרי אינטרנט (מודעות Google) גם הן נחשבות קידום ממומן ומציגות תוכן פרסומי רלוונטי לאתר/דף בו הן מוצגות – במסגרת הצהובה

פרסום בפורטלים / אינדקסים
ערוץ קידום נוסף הינו פרסום בפורטלים, המגזינים ואתרי החדשות המובילים בישראל כגון:
נענע10, Ynet, נטקס, וואלה, גלובס, MAKO ועוד.

מחירי הפרסום משתנים מאתר לאתר, מושפעים מטיב מילת החיפוש, מיקום הדף בהיררכיית האתר המפרסם, סטטיסטיקות רייטינג (דפים נצפים) ופרמטרים נוספים (מבצעים תקופתיים וכו').

www.maorweb.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סטודיו מאור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]