חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גבר ואישה - המניעים האמיתיים שלנו בבחירות זוגיות, חלק ב'





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עור פנים טיפים טיפוח גלווניק

נושא המאמר: 5 טיפים על איך לשמור על עור פנים במהלך היום (פונה לכל הגילאים)
מאת: איילה אברג'ל   שמור מאמר למועדפים

שלום שמי איילה והיום אני רוצה לדון בנושא שלדעתי נורא חשוב בקרב הנשים, והוא אסטטיקת עור הפנים שלנו! אני נתקלת בכמה תגובות של נשים מסביבי, שכל הטיפוח הזה לא מעניין אותם ומצדם להשתמש בקרם גוף כקרם לפנים. אז לאלו שזה כן מעניין אותן, הנה כמה טיפים ממני על איך לשמור על עור פנים רענן:

1. עור הפנים שלנו (כולל הגוף), זקוק לאוכל בדיוק כמו הקיבה, הוא גם רעב ולכן צריך לאכיל אותו, בכל מיני תכשירים שהם טובים לו ומשמרים אותו! אם תיקחו למשל תפוח ובמקום להשים אותו במקרר, תשימו אותו על השולחן בבית לכמה ימים, מה יקרה לו? נכון, הוא ישחיר, יש בסביבה שלנו רדיקלים חופשיים (כגון: עשן מכוניות, שמש, סיגריות, סביבה לא נקייה) אשר נוגעים בתפוח ומרקיבים אותו. אותם רדיקלים נוגעים בעור הפנים שלנו ומרקיבים אותו גם, ולכן זה חשוב לשמור על עור הפנים שלנו, ומומלץ להתחיל מגיל צעיר.

2. השתמשי במוצרים שטובים ולך ואל תחסכי!!! מה הכוונתי?

תראו חשוב מאוד שאם את כבר מחליטה להשקיע 100 ש"ח על קרם פנים, אז בדקי שהוא באמת מכיל את הרכיבים שהעור שלך זקוק לו, ואם נתקל בקרם פנים שהוא יותר יקר, למשל 150 ש"ח, והוא עונה על הצרכים שלך יותר טוב מהקרם הזול, אז השקיעי!! מכיוון שיש קרמים מיוחדים שהם לבעיות פיגמנטציה ונקבוביות, יש קרמים שהם מכילים תחליבי הגנה, ויש פשוטים, סטנדרטיים. השקיעי במה נראה לך לנכון ובמה שמתאים לך, אל תחסכי!

3. כמו שאת קונה אופניים לילד, יוצא שאת קונה בנוסף גם מגניי בירכיים, מגניי ידיים וקסדה, אותו דבר גם עם מוצרי פנים, לפני שימוש בקרם פנים נורא חשוב שתשתמשי במוצרים נוספים כגון: ג'ל רחצה לפנים על מיינת לנקות אותן טוב לפני השימוש, מי פנים כדי להזין את הפנים, ג'ל מיוחד לבעיית פיגמנטציה או נקבוביות ולבסוף קרם פנים של הבוקר או של הלילה. את יכולה לשחק עם זה לפי מה שנוח לך, זה לדוגמה מה שאני עושה בוקר ולילה.

4. מומלץ ולדעתי זה גם חשוב, של כל אותם מוצרים שהזכרתי לעיל, כולל קרם ידיים, שמפואים, משחות שיניים, קרם לגוף וכו',במידה ואותה חברה מכילה את כל המוצרים האלו יחד, יהיו שייכות לאותה חברה. כי לכל חברה יש את הייחודיות שלה. זה כמו למשל, אם את חופפת בשמפו של חברה אחת, את גם מן הסתם תשתמשי באותו מרכך שלהם, אותו דבר גם במוצרי קוסמטיקה.

5. אחרון ובהחלט חביב, תהני מזה! עור פנים נקי בהחלט מעלה חיוך על הפנים, כיף לי לחייך אחראי שאני משתמשת במשחת שיניים המלבינה שלי, כי החיוך נראה יותר בוהק, וכיף לי להציץ כל פעם לכיוון המראה כי עור הפנים שלי נראה טוב יותר ונקי יותר. אני יודעת שכשאת מתעוררת בבוקר כל מה שאת רוצה זה לחזור לישון, אבל בלית ברירה את מתעוררת וכל מה שמעניין אותך זה הנס קפה בבוקר, אבל מדובר בתהליך של בול 5 דק'! והוא גם מצוין כי:

א. זה מעיר אותנו יותר טוב מסתם לשטוף פנים.

ב. כמו שאת שומרת על בית נקי כי אין לדעת מי יבוא לבקר, תדאגי לשמור גם על פנים נקיות כי אין לדעת מה ינשק אותן.

ג. כפי שהזכרתי, הפנים שלנו זקוקים למזון!

אשמח לתגובות ושמחתי לעזור לטיפול בבעיות הקמטים ניתן להיכנס ללינק הבא:

www.galvanic-spa2.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איילה אברג'ל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]