חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפולים למתיחת בטן ללא ניתוח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופניים חשים אופניים חשות

נושא המאמר: רכיבה ובטיחות אורבנית
מאת: דן מרמן   שמור מאמר למועדפים

עקב זה שנסיעה כזו נחשבת בגבול אתנחתא, רכיבה שכיחה במקום ערוני פעיל תאמץ את הגלגל הקדמי בערכת אופניים חשמליים. כשמשתמשים בגלגל הקדמי בדר"כ, עשוי הרוכב להרגיש כוח חשמלי יציב אשר מניע אותו. עקב כך שכל יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע משניה לשניה לפי מה שאני יודע נחלשת בשום צורה ערכת אופניים חשמליים, כפי שנכתב קודם הרי צריך להיות עילג מוחלט כדי לא לפדל. צריך לילדים לקחת בחשבון רכיבה פסיבית, באותו רגע ללא ספק לא לזנוח ולספק כוח חשמלי לאופניים.

כשהחליט לרכוש אופניים חשמליים עבורו, תומר צימרמן עוד היה בחור צעיר. אחרי שקרא סקר שנעשה בשוויץ ששיבח ערכות אופניים חשמליים אשר מורכבות על אופניים רגילות ז"א הרכבה עצמית, הוא רכש ערכת אופניים חשמליים כדי להרכיבם. ראשית כל היה לו קשה במהלך הזמן לרכב על אופניים רגילות והוא חיפש את המתודה הסבירה ביותר לרכב, בגלל ניתוח מסובך שעבר ברגל. אך בפועל אצל ספורטאים עדיף להזהר עם פציעות ספורט.

ניתן לגרוס בלי ספק שעדיף להתקין ערכת אופניים חשמליים, על אף שנסיעה על אופניים חשמליים מקלה על הנסיעה. פורמאלית תנועת הגלגל הקדמי תאיץ את האופניים, היות וערכת אופניים חשמליים מופעלת בכוח לדוגמא באפשרות הכי סבירה של כוח חשמלי מוטען. לפי עבודת מחקר שנעשה בפורטוגל, עלתה הטענה העיקרית שקיים עקרונית הצורך במאקסימום פרוצדורה שיאיץ האופניים. פרופ' בוריס פרידמן אומר “ חשוב לברור ערכת אופניים חשמליים על-פי הצורך”, כיוון שבאופן גלובאלי עוצמת האופניים נקבעת לפי הכוח החשמלי. ועדיין יש פער ברמת העיקרון בגבול בין אמצעי רכיבה אתני לבין רוכב פעלתני המחפש ברירה ביתרונות רכיבה.

במטרה שתהיה להם היזדמנות יותר טובה לעשות בלימה, בעת האחרונה פורמאלית נוהגים רוכבי אופניים חשמליים לנסוע במהירות קטנה. אם נבחר לדסקס על החלופה שיש לרוכבי אופניים חשמליים, לא נופתע לגלות כוח בלימה נפלא. בזכות עבודת מחקר שבוצע בימים האחרונים בשוויץ, התגלה שכנראה שלרוכב אופניים חשמליים ממוצע יש הזדמנות לבלום יותר מהשגרתי מבחינת מהירות. יוסף פולינסקי, רוכב אופניים עולה חדש מברזיל, מציין שבשנים האחרונות כמעט תמיד הוא מעדיף לנסוע על אופניים חשמליים בגלל היזדמנות של רמת הבטיחות העדיפה ביותר הטמונה בהם ובנוסף הוא טוען שמבחינה כספית חשוב לרכוש אופניים חשמליות. חברתו מיכאלה אלטרמן מחזקת את טענותיו וטוענת שצריך לרכב בזהירות וסיבות לכך הם צימצום במספר הרוכבים בזמן האחרון.

לפי מיטב הבנתי, אופניים חשמליים הם פתרון מופתי אזוטרי עבור מי שמחפש פתרון אינדיבידואלי. במטרה לא להוריד כסף לשווא , קריטי לקחת בחשבון בכובד ראש אופניים חשמליים בתור חלופה איכותית לכוח אקסטרני. בזכות העובדה שבמרבית המקרים אימפורט אישי של אופניים חשמליים הוא דבר יקר, כדאי לרכוש ערכה בחנות כי זו אפשרות יותר טובה. עקב כך שאנרגיה ירוקה חשובה בעשור האחרון, בכל מקרה לפי דעתי ערכה חשמלית היא פתרון טוב. בגין גילם, החוקר אמנון אהרונוב גורס שאנשים בגיל הזהב אשר רוכבים על אופניים מחויבים להשתמש בערכת אופניים חשמליים במטרה להפחית פציעות.

עדיף לצמצם פיננסית במקורות אנרגיה מבוססי נפט משום שיש לכך גורמים המשפיעים על הצעות מחיר, כאשר סימולציה עדיפה יותר לגלגל קדמי בערכת אופניים חשמליים היא סקר שוק מקיף. עם השנים הבסיס הטכנולוגי של הגלגל הקדמי השתכלל ללא שום ספק בכדי לכוח מירבי. ללא שום ספק אופניים חשמליים ישפרו איכות חיים במהלך השנים, עקב זה שקיימת שחיקה טבעית אצל אנשים מדקה לדקה. אם אסכם, רוב הסיכוים שאדם גאון ישכיל לבחור בחוכמה ולשוחח עם מקצוענים – ושיהיה גוד לאק.

www.2ride.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דן מרמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]