חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החשיבות בניבוי "פשיטת רגל" של חברות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים ייעוץ עסקי אימון שיווק

נושא המאמר: רישות עסקי
מאת: מוזה - בית לעסקים   שמור מאמר למועדפים

העסק הקטן, בדומה לארגון גדול, עסוק בהרחבת הפוטנציאל לעבודה והכנסה, ובמימוש הפוטנציאל העסקי שלו. אם נתבונן עליו בחשיבה במבנה ארגוני, ניווכח כי פועלות בו כל הפונקציות שמפעיל ארגון גדול. הוא משפר את איכות המוצרים, מגדיל את כמותם ומרחיב את המעגל הפוטנציאלי של הלקוחות.
בשלב כלשהו, אם העניין לא דינאמי, העסק ממצה את עצמו, ואם הוא דינאמי הוא עלול להיות שוחק ומתסכל. לשם כך נמצא מענה בעולם העיסקי – הרישות העיסקי – שיטת השיווק מפה לאוזן, שמשנה את הדגשים של המוטיבציות השיווקיות.
רישות עסקי - business networking לא מתחולל מעצמו, ללא העבודה, ה- working, הוא נשאר פוטנציאל - business not working.
הבנייה זו, של מעגלי הכח בעולם העיסקי יוצרת רישות עיסקי יעיל, ואפקטיבי המתקיים לאורך זמן המתפקדת בתוך מערכת היחסים בין נתינה לקבלה, וכרוכה בפרדיגמות שלנו עליה.

דרך אחת היא ליצור הבנייה מגמתית של הפניות הדדיות. דרך זו מכוונת באופן מודע ומוסכם, ליצירת מצב בו אנו נותנים במטרה לראות גמול בטווח הקרוב, מהאדם עצמו, ובמטבע המצופה, קרי, הפניות עסקיות. בכך אנו יוצרים מערכת של 'אסירות (תרתי משמע...) תודה' - האדם המקבל חש מחויבות פנימית ורצון אמיתי וכנה לעזור למי שעזר לו. דרך זו מושתתת על פרדיגמות המבוססות על התניה בין נתינה לקבלה.

אך.... כדאי לתת את הדעת על קיומה של פרדיגמה נוספת – הנדיבות, המשלבת being – קיום והוויה ו- doing - עשייה, בנתינה שבאה לביטוי הן בכוונה והן בעשייה. כשהמניע לנתינה אינו מתמקד ברווח עצמי אלא בצרכיו של הזולת.

בכך לקחנו על עצמנו אחריות משולשת:
האחת – האחריות לתת
הנדיבות בעסקים, ובחיים בכלל, היא שילוב רגיש של כוונה ופעולה. באה לביטוי בחיפוש אקטיבי אחר הזדמנויות לחבר בין צרכים ומענים של אנשים שונים, לאתר תזמון נכון ולהזמין את הנוגעים בדבר להתקשרות ההולמת את הצרכים שלהם. נדיבות הלב היא אהבה ללא תנאי, להבדיל מנדיבות לכאורה, נתינה רק ב- doing, ללא התכוונות, ומתוך התניה, או רק ב- being, כוונת נתינה אמיתית, כנה, וללא תנאי, שאינה ממומשת.
כדי לפעול למען הזולת עלינו להכיר בעובדה שכל קשר או התקשרות שלי הם בעלי פוטנציאל להוות תועלת עבור מישהו, באופן כלשהו. פעולה רגישה של ברור צרכים עשויה להיטיב עם הזולת, ובאופן עקיף, גם עם עצמנו. בהנחה שמעגל השפע אכן מתחיל את זרימתו בנתינה, הרי אם אכווין את פני להרחבת מעגל העסקים של אחרים, הרי הרחבתי את המעגל של עצמי בשל העובדה הפשוטה שהכנסתי עצמי אל מערכת הכלים השלובים של הקוסמוס, ובהקבלה, של השוק.
השנייה – האחריות להזמין
אם אנחנו רוצים משהו עלינו להזמין אותו, ולזמן אותו. לא לרדוף אחריו. הגישה יוצרת נגישות, הפרדיגמה המניחה כי "אם יהיה לי ..... אז .....", מתחלפת ב"אם ארצה .... אז יהיה לי ...". לכן, המחויבות שלנו היא להחצין ולבטא הצהרה מחויבת, אותנטית ובעלת אינטגריטי. עלינו להכריז על יעדינו (מחשבה מחוללת אנרגיה ומילים מחוללות מציאות) ולהתייחס באופן רציני ומכבד לכל אחד, בכל מקום, מתוך כבוד לעצמי ולמקצוע שלי, וכבוד לאחרים ולמקצוע שלהם (גם אם הוא מקצוע ועיסוק שלא הייתי בוחר לעסוק בו). עלינו להתייחס לכל אדם כאילו הוא המעסיק, הספק, הכפיף, העמית והלקוח, ולהיות מודעים לכך שאנחנו בו זמנית, מתפקדים בעולם העסקי גם כלקוחות, גם כמעסיקים, גם כמועסקים וגם כספקים. לכן עלינו לראות את היחס אלינו כמראה, משוב ליחס שאנחנו נותנים לזולת, על כל אחד מתפקידיו בשוק. הכרה בתפקידים הללו בתוכנו מאפשר לנו קבלה של התפקידים הללו בחוץ.
השלישית – האחריות לקבל
משמעות הקבלה היא להפוך לכלי קיבול. הקבלה היא בעיקרה נתינה לעצמנו - נתינה לעצמנו את הזכות לקבל. היא כרוכה בלגיטימציה פנימית וויתור על קרבנות ושליטה. כך שקבלה מהזולת כרוכה בקבלת עצמנו, כפי שאנחנו, על מה שיש לנו ובנו, ועל מה שאין.

העוצמה הטמונה ברשתות הקשרים העסקיים, עוצמת הקשר ועוצמת ההקשר, היא העוצמה לבחור את הדרך, ואת הפרדיגמות המניעות אותנו בדרכנו אל ה'שוק', ולהבנות לעצמנו מעגלי כח מעצימים. מעגלי כח אלה הם הבנייה של שיתוף פעולה בין בעלי מקצועות מ"נישות" שכנות, בעלי ייעוד ושליחות דומה ומשימה שונה ומשלימה, בעלי לקוחות עם עניין דומה וצרכים דומים וכמובן, ערכים דומים. המטרה של מעגל הכח היא לייצר זרימה שוטפת של אנרגיה. כח. מעין מערכת של כלים שלובים בעלי איכויות וסגולות מגוונות. מעגל הכח מגדיר את מטרותיו, בהתאם לצרכי החברים בו.
אחד הדברים המאפיינים עסק קטן הוא חוויה של בדידות. מעגל כח מספק תחושת שייכות ומאפשר חשיבה משותפת, תמיכה הדדית, חשיבה משותפת, למידה והיוועצות, שיווק משותף ובעיקר, אפשרות להשתלב יחד בעסקאות שאף אחד לבד לא יכול להציע. כמו למשל – מעצב גרפי, בונה אתרים, קופירייטר ויועץ שיווקי מציעים יחד להקים ולתחזק אתר גדול של ארגון חזק. אף אחד מבעלי המקצוע הללו, לא היה מעלה על דעתו לגשת לפרויקט כזה לבדו.
יתר על כן, במידה ומעגל בכח נוצר סביב מכנה משותף של קהל יעד, הרי שביכולתו לספק שרות מקיף לאותו קהל יעד, לנקוט במאמצי שיווק משותפים המאפשרים למנף את הפעילות העסקית של כל אחד מהחברים באופן סינרגטי, הרבה מעבר לתרומתו היחסית במאמץ.
כלכלת המשאבים מציעה לנו דרך לראות את מעגל הכוח שלנו מזוויות ראיה שונות. במעגל הכוח שלי יהיה אדם בעל כסף, בעל ידע, בעל שם וקשרים, בעל מקום, בעל ציוד וכל שילוב ביניהם.
במטרה להעצים ולצקת עוד משאבים אל זרימת מעגל הכח, עלינו, בעקבות היכרות עמוקה עם השותפים למעגל הכח "לסרוק" את מאגר המשאבים שלנו, ובעזרת הכוונתם, לזהות עמם את עצמנו כצמתים שדרכן הוא יוכל למנף את עסקיו. הסריקה אינה פעולה שדורשת מאמץ, אם אורח החיים שסיגלנו לעצמנו הוא נתינה מתוך כוונה. הסריקה תבוא באופן אינטואיטיבי, ובקלות. עניין זה כרוך באמון בסיסי. היכולת לראות את המערכת, את הרשת, היא הצעד הראשון בבניית מעגלי כוח אלו כקבוצת עמיתים תומכת. היכולת לתמוך ולהיתמך, לתת ולקבל ממקום ללא תנאים מזמין ומדבק. כשתפיסת הנתינה מגיעה קודם כל מחוויה של well being המניחה כי נתינה היא המקור לשפע, ניתן להגיע גם ל doing well. ולייצר ללא מאמץ מעגל כוח שופע ומשפיע.

www.bemooza.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוזה - בית לעסקים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]