חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת מחשבים מחודשים זולים ואיכותיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כספות מנעול כספת פריצה הגנה על דלת הכניסה

נושא המאמר: מנעול כספת לדלת הבית – הכרח
מאת: שלמה ברקן   שמור מאמר למועדפים


אחד המוצרים שרוב הישראלים קנו וקונים הינה דלת פלדה "משוריינת " לדלת הכניסה
האם באמת יש כורח או הכרח בקנייתו ??? או שמא רכישת והתקנת דלת פלדה נותנת מענה יעיל לצורך הנפשי (פסיכולוגי) החבוי בתוך כל אדם למגן את ביתו (ביתי הוא מבצרי).

אין ספק שדלת המיוצרת מפלדה נותנת מענה יעיל לפריצה אלימה - אבל כמה פריצות אלימות מתבצעות בדלתות ???אם בכלל ??
פריצה אלימה מחייבת כוח וכלים ועושה רעש רב ובדרך כלל לא תעשה בבתים משותפים .
בבית פרטי ומבודד (וגם לא מבודד) הסיכוי לפריצה בכוח עולה ,אבל לרוב נקודת התורפה הינה אחד הפתחים האחרים בבית , קל יותר לחדור דרך אחד החלונות או דלתות האלומיניום בסלון בקומת הקרקע.

נקודת התורפה בכל דלת הינה המנעול .
המנעול נחלק ל 2 חלקים : החלק הראשון הינו מנעול חבוי המפעיל את לשון הנעילה או במקרה של דלת רב בריחית את כל בריחי הדלת כולל לשון הנעילה בחזית.
החלק השני הינו מנעול צילינדר או מנגנון גלילי אשר מותקן בתוך המנעול החבוי ותפקידו לנעול או לפתוח את המנעול החבוי .
מנגנון גלילי זה מפעל ע"י מפתח משונן או שטוח או עם שינון רב היקפי והוא מהווה את נקודת התורפה של מערכת הנעילה ,פתיחת ו\או נטרול המנגנון הגלילי תפתח את הדלת גם אם היא עשויה מפלדה עץ או מכל חומר אחר.
המנגנון הגלילי (צילינדר) עשוי בדרך כלל מנחושת ,או ברונזה או ברזל וקל מאד לקדוח אותו בעזרת מברגה או מקדחה נטענת עם מקדח מתאים "להשמיד" את מערכת הנעילה ולפתוח את הדלת כולה בדקות ספורות .בחלק מן הצילינדרים מתקינים פינים כנגד קידוח אשר מעכבים במעט את זמן הפריצה אולם אינם יכולים למנוע את הקידוח לחלוטין.
יש גם שיטות מתוחכמות כמו picking או bumping אשר מרעידות את פיני הנעילה בצורה פשוטה או מתוחכמת ופותחים את הצילינדר בתוך שניות (לאחר ביצוע הכנה מתאימה ובעזרת כלים מתאימים)
לכן מאד מומלץ להתקין בדלת מנעול נוסף מנעול כספת בנוסף למנעול הקיים .
מנעול כספת בהגדרתו הינו מנעול עם מפתח כפול שיניים (דהיינו שיני המפתח הם דו כיווניים ב 180 מעלות) והם מפעילות לוחיות מתכת (צואלטרים) הנועלים את המנעול .
שיטת הנעילה והפריצה של מנעול זה הינה שונה ותאלץ את הפורץ הממוצע לשלוט ביותר מאשר טכניקת פריצה אחת תחייב אותו גם בזמן פריצה נוסף תוך שימוש בכלים אחרים ובדרך כלל תשלח אותו לנסות אצל השכן .


www.safes.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שלמה ברקן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]