חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ציפיות ברכישת עסק ישראלי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופניים חשים אופניים

נושא המאמר: הרכבה אישית ורכיבה חשמלית
מאת: אלכס רזניק   שמור מאמר למועדפים

כשהחליט לקנות אופניים חשמליים עבורו, בוריס נתנזון עוד היה נער צעיר. אחרי שקרא מחקר שנעשה בפינלנד ששיבח ערכות אופניים חשמליים אשר מורכבות על אופניים רגילות זאת אומרת הרכבה עצמית, הוא רכש ערכת אופניים חשמליים על מנת להרכיבם. ראשית כל היה לו קשה עם השנים לרכב על אופניים רגילות והוא חיפש את המתודה הטובה ביותר לרכב, בעקבות הליך רפואי מסובך שעבר ברגל. אך למעשה בקרב ספורטאים עדיף להזהר עם פציעות ספורט.

לפי מה שאני יודע, אופניים חשמליים הם פתרון אופטימלי אימננטי עבור מי שמחפש פתרון אינדיבידואלי. בכדי לא להסיר כסף לשווא , כדאי לקחת בחשבון ברצינות אופניים חשמליים בתור אלטרנטיבה איכותית לכוח אקסטרני. מפאת העובדה שלרוב אימפורט אישי של אופניים חשמליים הוא דבר יקר, מומלץ לרכוש ערכה בחנות כי זו אופציה יותר עדיפה. בכל מקרה לפי מיטב הבנתי ערכה חשמלית היא פתרון טוב, היות ואנרגיה ירוקה חשובה כיום. בשל גילם, החוקר אביאל נתנזון אומר שגברים ונשים בגיל הזהב אשר רוכבים על אופניים מחויבים להשתמש בערכת אופניים חשמליים בשביל לדלל פציעות.

רכיבה פופולרית באזור ערוני פעלתני תאמץ את הגלגל הקדמי בערכת אופניים חשמליים, כיוון שנסיעה כזו נחשבת בגדר מנוחה. כשמשתמשים בגלגל הקדמי בד"כ, עשוי הרוכב להרגיש כוח חשמלי יציב אשר מניע אותו. כיוון שמדי יום שבו נעשה שימוש בלעדי במנוע משניה לשניה לפי מה שאני יודע נחלשת בשום דרך ערכת אופניים חשמליים, כנכתב למעלה הלוא צריך להיות כסיל מוחלט על מנת לא לפדל. קריטי לנערים לקחת בחשבון רכיבה פסיבית, באותה עת בהחלט לא לזנוח ולספק כוח חשמלי לאופניים.

ניתן להגיד ללא ספק שעדיף להתקין ערכת אופניים חשמליים, על אף שנסיעה על אופניים חשמליים מקלה על הנסיעה. פורמאלית תנועת הגלגל הקדמי תאיץ את האופניים, עקב כך שערכת אופניים חשמליים מופעלת בכוח לדוגמה באפשרות הכי טובה של כוח חשמלי מוטען.

לפי עבודת מחקר שנעשה באוקראינה, עלתה הטענה העיקרית שקיים מעשית הצורך במאקסימום פרוצדורה שיאיץ האופניים. עקב כך שבאופן כללי עוצמת האופניים נקבעת לפי הכוח החשמלי, פרופ' אייל שטילמן אומר “ רצוי לברור ערכת אופניים חשמליים לפי הצורך”. ועדיין יש הפרש ברמת העיקרון בגדר בין אמצעי רכיבה עממי לבין רוכב אקטיבי המחפש חלופה ביתרונות רכיבה.

לאחרונה פורמלית נוהגים רוכבי אופניים חשמליים לנסוע במהירות מינימלית, כדי שתהיה להם הזדמנות יותר סבירה לבצע בלימה. אם נבחר לדסקס על האלטרנטיבה שיש לרוכבי אופניים חשמליים, לא נופתע לגלות כוח בלימה מצוין. בשל עבודת מחקר שבוצע בתקופה האחרונה באיטליה, התגלה שכנראה שלרוכב אופניים חשמליים ממוצע יש אפשרות לבלום יותר מהנורמלי מבחינת מהירות. גבריאל אלטרמן, רוכב אופניים עולה חדש מפורטוגל, טוען שלאחרונה במרבית המקרים הוא מעדיף לנסוע על אופניים חשמליים בעקבות אפשרות של רמת הבטיחות הסבירה ביותר הטמונה בהם ובנוסף הוא גורס שמבחינה כספית קריטי לקנות אופניים חשמליים. חברתו דנית אהרונוב מחזקת את טענותיו ואומרת שעדיף לרכב בזהירות וסיבות או הסברים לכך הם צימצום במספר הרוכבים בעשור האחרון.

- בכל אופן, אופניים חשמליים מומלצים במגוון הגילאים השונים ועל כן מרגע לרגע עוד ערכות נמכרות. בשנים האחרונות שוק המכירה של אופניים חשמליים נמצא בגדילה כספית והמגמה עוד מתחזקת, עקב זה שכמעט כל האנשים הבינו כעקרון את חשיבות המגמה הירוקה. סקר מוגרל שנעשה בקרב בעלי אופניים רגילות גילה לכל הדעות שעם הזמן כולם רצו אופניים חשמליים מפאת הפופולריות שלהם וזאת לאחר סקר שוק. חשוב לשקול שימוש באופניים חשמליים לגברים ונשים שירוק הוא לא בפועל רק צבע עבורם. לרגל המעבר שלכם לסיום, שיהיה לכם גוד לאק.

www.2ride.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלכס רזניק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]