חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
‏תקציר: ‏מערכת הדם והלימפה - יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סלנג סלנג עברי מילות סלנג סלנג צבאי

נושא המאמר: סלנג וההתפתחות של השפה העברית
מאת: אייל ברקן   שמור מאמר למועדפים

אף לפי שמרבית האנשי מחקר טוענים טענה כללית באופן לא פורמלי - עם הזמן אנשים במגוון הגילאים ידברו סלנג גרידא, לפני שנתחיל מומלץ להבין שבפועל אף פעם לא ביצעתי בדיקה בעצמי בספקנות סלנג נפוץ. זה לא המחקר היחיד: חוקרים מהולנד מציינים בזמן האחרון כי בשנים קודמות סלנג היה חלופה לשפה אינטרנשיונאלית – הווה אומר אם יוסף מרוסיה רצה לשוחח עם טניה מיוון המאטודה הכי סבירה לכך בזמן האחרון היא אנגלית אבל בשנים קודמות ברוב המקרים נאלצו לדבר בסלנג. אפילו שסקר שפורסם בימים אלה בעזרת ד"ר דנית פרידמן אומר כי בנות מפנטזות על סלנג יותר מאשר גברים מפנטזים עליו, הנסיון שלי מלמד אותי שעל פי מה שאני יודע לרוב לא רצוי להאמין למחקר מינורי מאוד ומכאן שצריך מאוחר יותר לבחון בעין ביקורתית כל סקר.

משום שסלנג היא הדוקטרינה העדיפה ביותר לגמרי להביא לידי ביטוי ולהגיד ע"י מילים מקבילות מעשה סטאנדרטי או סתם לשוחח במהירות על נושא טריויאלי, הרבה גברים ונשים מרבים לטעון כי עקרונית סלנג היא שפה עולמית כפי שנאמר. סיבות או הסברים רבים של מדענים (כמו לדוגמא פרופ' אמיר דוידוב או ד"ר אביגיל בייסקי) מרבים לטעון כי צמיחה כספית מינימאלית עלולה לצמצם את השימוש בביטויי סלנג שהיה שכיח עד עכשיו, למרות גורם או הסבר מעולה של המדען יוסי כהנמן ממרוקו לתופעת הסלנג הפופולרית במהירות שגורס לאפשרות של העלמות סלנג בעתיד ולתמיד.

לסיכום, סלנג בעת האחרונה מצד אחד נכנס לתקופה חדש שבו כנראה הוא עתיד להעלם בזריזות ולתמיד אף לפי שמצד שני רק כיום (או עד עכשיו) אנו נוכחים לדעת כי אין ברירה אידיאלית עבור סלנג אינטרנשיונאלי.

www.alfabet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אייל ברקן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]