חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיסות לתאילנד חשוב לדעת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח ביטוחים

נושא המאמר: ביטוח בית
מאת: עוז הוגמן   שמור מאמר למועדפים

הדבר החשוב ביותר בחיינו הוא ביתנו, אחרי המשפחה כמובן, בית פרטי הוא חלומו של כל ישראלי- מקום טוב חיות בו ולגדת את המשפחה. אבל אחזקת הבית אינה זולה כלל, הוצאות רבות יכולות להקשות על חשבון הבנק, אם זה תיקון או תחזוקה ואם זה אחד הדברים החשובים והיקרים יותר: ביטוח דירה.

היום המודעות לביטוח דירה היא גבוהה מבעבר, במיוחד אחרי שהשקעתם מאות אלפי שקלים על בית חלומותיכם ואתם עדיין משלמים לא מעט {אם לקחתם משכנתא}, עכשיו נסו לחסוך בהוצאות הביטוח ובואו לקבל מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בצורה נכונה:

- לא מחכים לרגע האחרון! אחרת תשלמו יותר מבקרה הטוב או שתישארו ללא ביטוח במקרה הרע.
- שבוע עשרה ימים ואפילו חודש לפני מועד סיום הפוליסה כדאי להתחיל ולבדוק מחירים כך תחסכו כסף רב.
ביטוח דירה או ביטוח משכנתא אפשר לעשות דרך סוכן ביטוח או דרך חברת ביטוח בכל מקרה כדאי לקבל הצעות מחיר מכאן ומכאן, תופתעו לגלות פערי מחירים משמעותיים במיוחד.
- לשם השוואת המחירים הרימו את הטלפון וחייגו למספר חברות ביטוח, קבלו 3-4 הצעות מחיר ורשמו את כל הפרטים כולל תנאי התשלום.
- יש חברות המציעות הנחה גדולה אם אתם עושים ביטוח דרך האינטרנט, בדקו כמה ניתן לחסוך בדרך זאת.
- עוד פתרון טוב לחסוך בעלויות הביטוח הוא לשאול את החברים והמכרים כמה הם משלמים? אולי תוכלו לקבל המלצות ואפילו טיפים לחסכון בפוליסת הביטוח.
- בדקו היטב את פוליסת הביטוח, אם אתם עושים ביטוח תכולת דירה כדאי לבדוק מה היא מכסה ובעיקר מה היא למכסה, קראו היטב את האותיות הקטנות.
- בכל מקרה גם אם שמעתם על ההצעה הטובה ביותר בדקו הצעות נוספות, ללא עצלנות, זה לא עולה כסף ולוקח רק מספר דקות, החיסכון בחישוב שנתי יכול להיות גבוהה מאוד.

ומה עוד? שיהיה לכם המון בהצלחה!

www.matzat.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עוז הוגמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]