חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
היתרון שבעיצוב אתר פשוט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שילוט משאיות שילוט רכבים שילוט משאית מדבקות לרכב

נושא המאמר: שילוט משאיות – מדוע זה כדאי?
מאת: פרסום רוטשטיין   שמור מאמר למועדפים

1. הגודל כן קובע!
שטח הפרסום שמספק ארגז משאית הוא שטח עצום, הפרסום שמתנוסס על גבי משאית הוא בולט ומרשים הרבה יותר מכל שלט פרסומת אחר ועל כן לא ניתן להתעלם מנוכחותו.
2. פרסום גדול במחיר קטן
המשאית היא רכושך ועל כן גם שטח הפרסום על גביה. כלומר, כדי שתוכל להתגאות בשלט במימדי ענק אשר ילווה את המשאית שלך לכל מקום ויעזור לך להחדיר את המותג שלך לתודעת הציבור, תצטרך לקחת בחשבון רק הוצאה אחת ויחידה והיא הדפסת השלט בלבד. פירסום על גבי משאית הוא זול יחסית כיוון שאתה נמנע מהוצאות נלוות כפי שיש לכל פרסום מסוג אחר, כגון תשלום עבור משך זמן הפרסום, מיקום הפרסום, הגודל שלו ועוד.
3. מאחת יוצא שלוש
משאית אחת מאפשרת העברת שלושה מסרים שונים בו זמנית כיוון שכל דופן משאית עומדת בפני עצמה. כלומר, עובר אורח אשר מתבונן על דופן אחת של משאית, לא רואה את הדפנות האחרות שלה. ולכן ניתן בכל צד להעביר מסר שונה לחלוטין. לכן, אם חברה מסויימת רוצה להפיק שלוש פרסומות שונות בו זמנית אשר כל אחת מהן תשדר משהו שונה, באמצעות משאית היא תוכל לעשות זאת. לדוגמא, החברה תוכל בו זמנית לפרסם את המוצר הזול ביותר עם מסר של עממיות ומחיר לכל כיס, את המוצר היקר ביותר שיעביר חוויה של אקסקלוסיביות ויוקרה ואת המוצר המעניין ביותר שישדר חדשנות ומקוריות.
4. לא עוצרת באדום!
הפרסום על גבי משאית הוא רציף. גם בנסיעה ברחבי העיר וגם בעצירה לפריקת סחורה, גם ביום וגם בלילה, גם בחורף גם בקיץ, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע! האם יש עוד מדיה שיכולה להתחרות בכך?
5. נוע תנוע...
העין האנושית רגישה לתנועה. האדם מטבעו, כצייד, רגיש לחפצים נעים ותשומת ליבו מופנית אליהם באופן אינסטנקטיבי. על כן שילוט משאית אשר נמצא בתנועה, מושך את עיני המתבונן הרבה יותר משלט סטטי (הדבר נכון גם כשמדובר בפרסום על גבי מכונית משפחתית או מסחרית)
6. אתה שם? אתה קיים ! ובענק...
משאית עם שילוט פרסומת, באופן טבעי גורמת למתבונן להניח שכל המשאית עמוסה במוצרים של החברה המפרסמת. גם אם החברה לא מוכרת, היא מיד הופכת לגדולה וחזקה בעיניו. חברות רבות אשר זיהו את הפוטנציאל שבפרסום על גבי משאית בוחרות להשכיר שטח פרסומי על גבי משאיות אשר כלל אינן שלהן.

www.990.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פרסום רוטשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]