חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסיבה למנהלים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דין רומני גישור

נושא המאמר: Conciliation בדין הרומני
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח)   שמור מאמר למועדפים


הליך "הפיוס" (Conciliation)- מעין הליך גישור המתנהל כהליך קדם משפט ותכליתו הסדר פשרה) הינו מוסד פרוצדוראלי המעוגן באינדקס 720 בחוק סדר הדין האזרחי הרומני (art.720 index 1).

בכפוף לאמור דלעיל :

(1)בהליכים משפטיים בעלי אופי מסחרי, קרי תביעות על סכום כסף קצוב , בטרם הגשת כתב התביעה לבית המשפט, על התובע מוטלת חובה להשקיע את מירב המאמצים בכדי לסיים את המחלוקת המשפטית בינו לבין הנתבע על דרך הפשרה.

(2)בכפוף לתכלית דלעיל (כפי שהוצגה בסעיף 1), התובע מחויב לזמן את הנתבע לפגישה, לשלוח לו את טענותיו העובדתיות והמשפטיות, וכמו כן עליו לגלות לנתבע את כל המסמכים הקיימים המבססים את תשתית הראייתית עליה הוא מבקש להסתמך.

על הזימון להיעשות בשילוב המצאת מסמכים, ויכנס לתוקף רק במידה ויאושר ע"י הנתבע באמצעות מברק, טלקס, פקס, או כל כלי תקשורת אחר המבטיח מחד גיסא העברת מידע כתוב ומאידך גיסא יכולת אישור אודות קבלה. בנוסף, הזימון יכול להיעשות דרך תפיסה אקטיבית (מסירה אישית) של הנתבע ומסירת המסמכים לידו.

(3) תאריך הזימון להליך הפשרה יהא כ-15 ימים למצער מיום המצאת המסמכים לידי הנתבע, בכפוף להתניות האמורות (art.2).

(4) תוצאותיו של הליך הפשרה, יש שיהיו רשומות על גבי מסמך ייעודי שיכיל את טענות התביעה כמו גם את טענות ההגנה לנושא המחלוקת אד הוק.

(5) יש לצרף מסמך המכיל את תוצאות ההליך או לחילופין במידה והנתבע לא הגיע לפגישת "הפיוס", יש לצרף מסמך (מעין נספח) המוכיח כי חלפו 30 ימים מיום המצאת המסמכים לידי הנתבע.

כפי שניתן לראות הליך "הפיוס" בדין הרומני מוחל על המשפט המסחרי ובתביעות על סכום כסף קצוב גרידא.

התובע מחויב להמציא לנתבע הזמנה לפגישת "הפיוס" (Conciliation) ובמסגרת הזמנה זו, לפרוש את כל טענותיו העובדתיות והמשפטיות. להזמנה זו התובע מחויב לצרף את כל המסמכים המבססים את טענותיו (חוזים, חשבוניות מס וכיוצא באלה). בנוסף, ההזמנה חייבת להכיל את השעה ואת הכתובת בהן תיערך הפגישה. על אף שלשון החוק אינה מציינת זאת במפורש, ניתן לומר מכללא כי ההזמנה חייבת להכיל גם את פרטי התובע או לחילופין את פרטי בא כוחו.

יש לתת את הדעת לעובדה לפיה פגישת "הפיוס" לא יכולה להתקיים בטרם חלפו 15 ימים מיום המצאת המסמכים לידי הנתבע וכפועל יוצא מומלץ לתאם את הפגישה בחלוף 20-25 ימים מיום שליחת המסמכים אל הנתבע.

במידה והנתבע מגיע לפגישת הפיוס, יש לבצע תיעוד של הפגישה ולוודא כי שני הצדדים חתמו על מזכר בסיומה.

במידה והנתבע נפקד, התובע יכין מזכר המצהיר על כך שחרף הזמנתו של הנתבע הוא נעדר. לאחר שיחלפו 30 ימים יוכל התובע להגיש את כתב התביעה לבית המשפט כדין.



רמת גן: רח' בן גוריון 2 (מגדל ב.ס.ר 1)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
רומניה: רח' סטפאן פרוטופופסקו 6 בוקרסט
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]
www.taxlawyers.co.il








מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]