חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אריחי קרמיקה מצויירים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עוז גדות

נושא המאמר: לשלום דרוש עולם נחוש
מאת: עוז גדות, עו"ד   שמור מאמר למועדפים

העולם מתבקש להתעורר מתרדמתו. העולם ומדינת ישראל מתבקשים להתעורר מתרדמת חורף 2009 ולעשות מעשה אמיץ אשר יוכיח כי נלמד הפרק הזכור לשמצה מחורף 1939. על העולם לפעול בנחישות על-מנת למנוע שואה שנייה על העם היהודי.

עברו 70 שנה מאז היום בו החליט אדולף היטלר על תוכנית הפתרון הסופי, במסגרתה ביקש להשמיד כ-11 מיליון יהודים. אין ספק כי, מזימתו של היטלר הושלמה באופן חלקי וכי כעת קם ממשיכו נשיא אירן, אשר מכחיש בהפגנתיות את אותה שואה, ומבקש פומבית להשלים את אותה המלאכה שלא הושלמה.

אל יהא ספק. את שואת העם היהודי היה ניתן למנוע. את שואת העם היהודי לפני 70 שנה יכל העולם באמצעות פעולה נחושה לעצור. היום, כמו אז, העולם עומד ושותק, נוכח הרצון השב וחוזר להשמיד את העם היהודי.

היום, במובחן מאז, יש לעם היהודי מדינה. היום במובחן מאז, יכולה מדינת ישראל להגן על עצמה. היום במובחן מאז, הסכנה עומדת לפתחנו ואנו יכולים למנוע אותה בעצמנו.

אין לשכוח. העולם של ספטמבר 2001 קם על עירק ומנהיגה סדאם חוסיין ופעל בנחישות. כל זאת, אף שלא היה בידיה של ארצות הברית כל ראיה למסוכנות אותו משטר. היום במובחן משנת 2001 ובמובחן מעירק, אירן מצהירה פומבית כי היא פועלת ובכוונתה לפתח את טכנולוגיית הגרעין בארצה. אירן מצהירה כי איננה חפצה לשתף פעולה עם העולם ולהזים את כוונותיה המלחמתיות.

אין זמן. שעון החול אוזל. העולם עסוק בבעיות כלכליות שמטרידות אותו כפי שהוטרד ערב מלחמת העולם השנייה. יש לפעול כעת בטרם יהא מאוחר. אין לחכות לאור הירוק של נשיאה החדש של ארצות הברית. היום כמו אז, לפני מלחמת העולם השנייה, העולם חושש ממלחמה ואיננו מבין מה לו ולסכסוכים של עמים אחרים. היום כמו אז, העולם אינו חפץ בפתיחת מלחמה כלשהי. היום כמו אז, העולם אינו מבין כי לשלום יש מחיר.

כמו אז, גם היום, מדיניות מתרפסת מפגינה חולשה ואובדן. לקחי ההיסטוריה אינם יכולים לאפשר מדיניות חוזרת זו. מדיניות זו אינה יכולה להיות מנת חלקו של העולם כפי שהייתה אז. חרף לקחי ההיסטוריה, העולם מרשה לעצמו לעמוד אילם ולגמגם. העם היהודי, למוד השואה ולמוד מלחמות, יודע כי מלחמת ההישרדות היא שלו ובידיו שלו גורלו.

היום במרחק של 70 שנה, מהדהדת השאלה שוב ושוב מדוע לא הופצצו מחנות ההשמדה. מדוע לא הופצץ מחנה ההשמדה אוושויץ. מדוע לא הופצצו מסילות הברזל של הרכבות אשר הובילו את היהודים להשמדתם במחנות. היום כמו אז, שוב ושוב מהדהדת השאלה האם הפעם יופצצו מתקני הגרעין של אירן בטרם תושלם המזימה המאיימת על מדינת ישראל ועל העולם כולו.

גם היום כמו אז, העולם יודע ושותק. הערכות המודיעין מוצאות פרסום בעיתונים ולפיהן בידיה של אירן כבר כיום מספיק אורניום להרכבת פצצה גרעינית. היום כמו אז, אין להמתין. אין להמתין עד שתורכב אותה פצצה. היום כמו אז, העולם מאמין כי ביכולתו למנוע את המלחמה בדרכי שלום. העולם מאמין כי אירן תשנה את מדיניותה ותפגין חולשה נוכח סנקציות. היום כמו אז, העולם טועה. אירן לא תפגין כל חולשה ולא תיעתר ללחצים. היום כמו אז, ברור לאויבי השלום כי המיקוח יגדל ככל שכוחם יתחזק וככל שתהא בידיה של אירן פצצה גרעינית.

גדולתם של שומרי השלום ואוהביו היא דווקא ביכולתם להביט בעיניים מפוכחות אל מציאות קשה ולהתמודד עימה גם באמצעי נחושים של מלחמה בלתי נמנעת. המלחמה נועדה לשמר את השלום. ללא שימורו של השלום באמצעי מלחמה, לא יהא שלום.

אין לטעות שנית. עולם שלא יידע להילחם באויבי השלום, לא יידע שלום. עולם שלא יידע לצאת למלחמה נחושה כאשר מלחמה זו היא צו השעה, ישוב ויצפה במאורעות מזעזעים מן העבר ואולי אף קשים יותר. ישוב ויתמודד עם איומים שלפני 70 שנה לא צלחו ומי יודע, אולי הפעם חלילה יצלחו יותר.

www.ozgadot.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עוז גדות, עו"ד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]