חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוכן לאתרים - הדבר הראשון שצריך לעשות בבניית אתרים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ידועים בציבור זכויות שופט תקדים

נושא המאמר: הכרת המוסד לביטוח לאומי-ידועים בציבור
מאת: עו"ד חגית לב   שמור מאמר למועדפים

בישראל של שנות ה-2000 עדיין אין חוק המסדיר זכויות וחובות של ידועים בציבור והשופט הדן בתיק עושה זאת בעיקר על סמך השקפת עולמו.

מקורו של המונח "ידועים בציבור" בפסק דין שנתן בית המשפט העליון עוד בשנת 1948 כאשר הופיעו בפניו בני זוג אשר חיו יחד ללא נישואין. תחילה דובר רק על הכרה בידועה בציבור כאשתו ובהמשך גם בידוע בציבור כבעלה.

ידועים בציבור הם בני זוג בני זוג ללא נישואין אשר בנו תא משפחתי שלם. בשל העובדה שאין חוק המגדיר זאת השקפת עולמו של השופט הדן בתיק. בני זוג יכולים לגור בדירה אחת ולנהל חשבונות בנק נפרדים.
מוסד "הידועים בציבור" מסייע לאלו שלא יכולים לבוא במוסד הנישואין.

קיימים מספר תנאים להגדרת "ידועים בציבור":

חיי משפחה - יחסים אינטימיים כשל זוג המתגורר יחדיו מושתתים על אותו יחס של חיבה ואהבה, מסירות ונאמנות, המראה שקשרו גורלם זה בזו.

ניהול משק בית משותף - חשבון כספי משותף אשר ממנו ממומנים כל צרכי הבית החל באוכל, חפצים, אביזרים, הוצאות תחבורה, ביגוד ותרבות, תשלומים חשבונות משותפים והחזקת ילדים משותפים כל כל ההוצאות הנלוות.

תנאים אלו נבחנים עפ"י קריטריונים סובייקטיביים- כלומר שני אנשים בוגרים אשר מצאו לנכון להכנס למערכת יחסים זוגית אך לא בסיס נישואין וזאת בידיעה מראש.
הדברים שונים כמובן מזוג לזוג, לפי השוני בגיל, בהשכלה, במקצוע, במזג, בהשקפת עולמם, במצבם הכלכלי וכיוב'.

הגדרת בני זוג כידועים בציבור היא דרך של המדינה להחיל זכויות וחובות הביטוח הלאומי מעניקה לזוגות נשואים, על בני זוג אשר אינם מעוניינים או אסור להם להינשא על פי חוקי המדינה. סטטוס הידועים בציבור משמש בני זוג שאינם רשאים להינשא זה לזה, בהתאם לדת, למשל כאשר בני הזוג הם בני אותו המין, או היות אחד מבני הזוג נשוי לאחר או היות בני הזוג בני דתות שונות או כהן וגרושה או פסולי חיתון אחרים, בת לדת יהודית ובן למגזר הערבי. פעמים רבות סטטוס הידועים בציבור מוחל על בני זוג הרשאים להינשא זה לזה אך הם אינם מעוניינים בכך, לעתים ללא שבני הזוג מודעים לחובות שסטטוס זה מחיל עליהם מבחינה מסוימת זוכים ידועים בציבור (בני מינים שונים ולעתים גם בני אותו המין) לזכויות דומות לאלה של זוג נשוי.



לפרטים נוספים בקרו :

חגית לב | גירושין , תביעות גירושין , עריכת דין

www.adv-office.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד חגית לב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]