חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תפקיד מערכת המינון והבקרה בבריכות שחיה





    קישורי טקסט (לפרטים)




עזרה בקידום אתרים במנועי חיפוש ב 75 ש"ח לחודש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כתיבה שיווקית טקסט שיווקי מילות מפתח ביטוי מפתח

נושא המאמר: כתיבה שיווקית
מאת: מפתח לרשת   שמור מאמר למועדפים

מפתח לרשת מסבירה שכתיבה שיווקית היא מקצוע לכל דבר ועניין. קשה לנו לדעת זאת כיום, כמי שחי בעולם המערבי, אך עד לא מזמן הייתה הכתיבה נחלתו של מיעוט שבמיעוט.. התפתחות המסחר ואמצעי הפרסום במאה העשרים הפכו את המיומנות של כתיבה שיווקית למקצוע בפני עצמו, שגם לו תחומי משנה כמו כתיבה שיווקית לאינטרנט, כתיבה שיווקית לפרסומות טלוויזיה, כתיבה שיווקית של כתבות תדמית בעיתונות המודפסת ועוד.

לפי מפתח לרשת העובדה שכולנו יודעים להעלות דברים על הכתב יוצרת בלבול וחוסר בהירות בנוגע למיומנות של כתיבה שיווקית. כתיבה שיווקית היא מיומנות שדורשת התמקצעות, ניסיון וגם מעט כישרון. העובדה שכל אדם מסוגל לכתוב וכן שכל אדם נחשף לכמות עצומה של טקסטים שיווקיים בכל יום נתון, גורמת לאנשים רבים להניח שכתיבה שיווקית אינה "סיפור גדול", אלא מיומנות בסיסית, כמו חיבור רשימת מכולת למשל..
אין טעות גדולה מזו. כתיבה שיווקית היא מומחיות וכתיבה שיווקית שלא כתובה כהלכה היא כתיבה שיווקית שתשיג את האפקט ההפוך מזה שקיווינו. היא תגרום לנמענה של הכתיבה להתרחק מן הטקסט שניסחנו במאמץ רב ולאבד כל שביב עניין, שכפי הנראה היה לו בטרם התחיל בקריאת הטקסט.
אדם אינו מסוגל להפוך למומחה לכתיבה שיווקית ברגע, אך הכרות עם מספר כללים בסיסיים היא דבר שכולנו עשויים לצאת משכילים ממנו. בואו ננסה, אם כן, לנסח מספר כללי יסוד, הדורשים את התייחסותו של כל מי שמבקש להתנסות בכתיבה שיווקית.


הכלל הראשון הוא שכל כתיבה שיווקית היא כתיבה המבקשת ליחצן פרט מסוים לאדם מסוים או לקבוצת אנשים מסוימת. כל אדם או כל קבוצה שונים מאחרים. משום כך חשוב ביותר לנסח לעצמנו מראש את המאפינים של קהל היעד שלנו ולכתוב כתיבה שיווקית שתכוון עצמה למאפייניו של קהל היעד. ניסוח מאפייניו של קהל היעד אינו חזות הכול ויש לדעת כיצד כותבים לכל קהל יעד, או גרוע מכך – כיצד מכוונים בטקסט שיווקי אחד למספר קהלי יעד שונים, אך דיה לצרה בשעתה.


כלל שני של כתיבה שיווקית הוא לנסות ולנסח טקסט שיאפשר לקורא להתחבר אליו ואולי אף להזדהות עימו. ברור מאליו ששיחה עם סוכן מכירות יעילה יותר, לדוגמא, מאשר קריאת תוכן שיווקי. כיון תוכן אינו סוכן מכירות, אפשר לנסות ולהשיג אפקט דומה באמצעים העומדים לרשותנו. יש דרכים שונות להשגת אפקט זה. אפשר, למשל, להתחיל את הטקסט בשאלה שתביא את הקורא להנהן בהסכמה: "נכון שגם אתה נמצא בבעיות כלכליות?.." טקסט מעין זה הוא טקסט שמאפשר לנו להתחיל ולפרוס את משנתנו השיווקית מתוך נקודת הסכמה עם הקורא ולשפר את סיכויינו להצליח במשימת השיווק שלנו.
כלל שלישי של כתיבה שיווקית נכונה קשור לאופן ארגון הטקסט. תוכן שיווקי תוכן המיועד לאינטרנט בפרט, הוא טקסט שצריך להביא בחשבון את מגבלותיו של הקורא לא את מגבלות ההבנה שלו, חלילה, אלא מגבלות כמו סבלנות קצרה ורצון לקבל מידע באופן מיידי . משום כך חייב הטקסט להיות מאורגן בצורה נוחה, ברורה, באופן המאפשר התרשמות מהירה, להביע בתחילת הטקסט את הרעיון המרכזי, להדגיש מילות מפתח ועוד.

לסיכום, מפתח לרשת מיומנת בכתיבה שיווקית הנדרשת במיוחד לנוכח התחרות העזה בעידן שפע המידע. יש צורך לדעת כיצד לעשות זאת נכון, בכדי להיות מסוגלים להתמודד עם המתחרים הרבים ולאפשר לנו לשרוד ואף להצליח. כתיבה שיווקית אינה מבטיחה לנו הצלחה, אך היא בהחלט נקודת פתיחה טובה.


לפרטים נוספים בנושא זה ועוד בקרו באתרנו :

מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט , עיצוב אתרי אינטרנט , בניית אתרי תדמית


www.web-key.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מפתח לרשת שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]