חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המקארתיזם ההרצוגי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אגרות קודש ניסים

נושא המאמר: לחבוק ילד בעזרת אגרות קודש
מאת: עידית   שמור מאמר למועדפים

לחבוק ילד בעזרת אגרות קודש
לאחר שבע שנים מיום חתונת ירון וגלית לא זכו עדין בפרי בטן . הם מצאו עצמם סובבים בין רופאים למומחים . ירון פנה בבקשה באמצעות אגרות הקודש לרבי בין התשובות השונות כתב הרבי כי עליו להתחזק בלימוד שיעורי החת"ת לצד ברכות לזרע חיייא וקיימא.
ירון קיבל על עצמו להתחזק בשיעורי החת"ת אולם אישתו טרם נהגה כך. גם כאשר גלית כתבה לרבי קיבלה תשובות שתוכנן היה להתחזק בלימוד חסידות ושיעורי חת"ת אך בזה מספרת גלית כי היה לה קשה לעמוד. באותה תקופה פיטרו את ירון מעבודתו לאחר פניתו למשפח' בורכוב התקבלה תשובה באגרות הקודש ולמוחרת כבר החזירו את ירון לעבודתו. לקראת יום הנישואון החליטו ירון וגלית לערוך התוועודות באותו הבוקר קיבלו בני הזוג תשובה כי הטיפול היקר אותו ניסו , לא הצליח ,אכזבתם היתה קשה מנשוא. תשובת הרבי באגרות הקודש לאחר שדיווחו בני הזוג על ההתועדות היתה כי יש לבדוק מזוזות תפילין ולימוד חת"ת. " בדיקת מזוזות? הרי לפני כשלשה חודשים חזרו המזוזות מבדיקה"? בני הזוג לקחו את המזוזות לבדיקה במכון מקצועי יותר והסתבר כי בעקבות הרטיבות בבית אחת המזוזות היתה פסולה לחלוטין. בעקבות כך מיהרו לקנות מזוזות חדשות. באותם ימים החלה גם גלית ללמוד ולהקפיד על שיעורי החת"ת(חומש , תהילים , תניא) לקראת י"ט כסליו ערכנו התוועדות והיתה הצלחה רבה. לאחר מס' ימים התבשרנו בבשורות טובות. לאחר 7 חודשים חשה אישתי לא בטוב מיהרנו למרפאה שם הפנו אותנו באופן דחוף למיון בבית הרפואה החליטו לנתח את אישתי. ירון מיהר להתקשר למש' בורוכוב לבקש ברכה מהרבי הר' בורוכוב עודד את ירון כי עליו להשיג את "שיר המעלות" הידוע כסגולה ליולדת ושמירה ליולדת ולתינוק. השגתי את הכרטיס ומיהרתי להכינסו לחדר הניתוח. נולד בנינו מנחם שלמה שיחי' ואף כי נולד פג החלך והתחזק באופן שהפתיע את הצוות הרפואי.

גרסה להדפסה

www.igrot.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עידית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]