חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוללה למחשב נייד ליתיום-יון (Lithium-ion)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ריהוט גן עצים פרגולה עץ

נושא המאמר: ריהוט גן
מאת: סחר עץ הרצליה   שמור מאמר למועדפים

כללי:

ריהוט גן , המכונה גם רהיטי פאטיו, הוא סוג של רהיטים מעוצבים ובנויים במיוחד לשימוש מחוץ לבית. ריהוט גן בנוי במיוחד מחומרים עמידים נגד פגעי מזג האויר.
ריהוט גן איכותי העשוי עץ מלא יכול להחזיק מעמד עשרות שנים עם הטיפול הנכון.
ריהוט גן מעץ הוא תוספת שיש בה גם התאמה וגם השלמה לטבע ולגינה. ריהוט גן מעץ נותן הרגשה של נופש כל השנה. לרהיטים הבנויים מעץ מלא, יתרונות רבים: הם חזקים, בעלי תוחלת חיים ארוכה, ניתן לחדש אותם בצביעה והם משווים לגינה אוירה כפרית טבעית וחמימה.

בעת בחירת ריהוט גן, אתה צריך לקחת בחשבון את סוג השימוש בגינה שלך. האם הגן שלך אמור להיות מקלט מרגיע רק עבורך ? מקום שבו תוכל לקרוא תוך כדי לגימת משקה קר, הרחק מן ההמולה של העולם המודרני והעסוק ? האם אתה אוהב לארח ? האם יש בבית ילדים ?


כללים וטיפים לרכישת ריהוט גן:

רצוי מאד שתבצעו מחקר מקדים באינטרנט לגבי סוגי רהיטי הגן שאתם מתכוונים לרכוש: האם לרכוש שולחן וכסאות, כורסאות, מיטות שיזוף, שמשיות וכו'. האם הריהוט יהיה מעץ, אלומיניום וכו'. מה יהיה בערך גודלם של רהיטי הגן ועוד. בחירת ריהוט גן תושפע מהאוכלוסיה בבית, האם יש לכם ילדים, מה גודל הגינה, האם אם אתם נהנים לאכול בחוץ, מהו מזג האויר באיזור שלכם, האם אתם נוהגים לארח לפעמים, מה הוא התקציב שלכם ועוד.

הצטיידו במידות מדויקות של שטח הגן או המרפסת בהם אתם מתכוונים להציב את הריהוט, אלא אם כן מדובר בגינה גדולה שמידותיה רחבות מספיק להכיל כל סוג של רהיט גן. אם תרצו למשל להשתמש במרפסת שלכם כפינת אוכל מדי פעם, כדאי שתקנו שולחן עם חור עגול במרכזו ובו הציבו שמשיה, אם כי עדיף סוכך גדול המכסה את רוב שטח המרפסת. סוכך כזה הוא יעיל יותר בגלל שינויי הזוויות של קרני השמש לאורך שעות היום.

אם החלטתם לרכוש ריהוט גן למשל לבריכה שלכם, כדאי לבחור במיטות שיזוף וכסאות נוח בשילוב שמשיות רחבות.

כדאי לנסות ולבחור פרטי ריהוט דומים בסגנונם, בצבעיהם ובחומר שממנו הם עשויים.
סגנונות ושילובים חדשים חודרים כל הזמן לעולם העיצוב של ריהוט הגן ויש לקחת זאת בחשבון.

סוגים של ריהוט גן:

ריהוט גן נמכר לעתים קרובות כסטים, למשל, סט המורכב משולחן, ארבעה או שישה כסאות ולעיתים גם שמשיה. שמשיות גן הם סוג מיוחד של מטריות עמידות שנועדו לספק צל מקרינת השמש. לשמשיות יש חור מתאים במרכז השולחן והן לרוב מאובטחות בעזרת בסיס כבד המונע את העפת השמשיה ברוח. לעיתים גם נמכרים ספסלים ארוכים כחלק מהסט.

ניתן גם לרכוש ולהתקין תנורי חימום מיוחדים, הפועלים בעזרת מיכלי גז בוטאן או פרופאן, המשמשים לעתים קרובות כדי לאפשר לאנשים לשבת בחוץ בלילה או במזג אוויר קר. אפשר גם לצרף שולחן פיקניק המשמש לצורך אכילת ארוחה בחוץ.


חומרים שמהם עשוי ריהוט גן:

לרוב, ריהוט גן עשוי עץ, פלסטיק, זכוכית משולבת בעץ או מתכת, פיויסי, אלומיניום, קש (ראטן),נצרים או ברזל מחושל.

קיים מבחר עצום של רהיטי גן והחומרים שמהם הוא עשוי משתבחים עם הזמן. לכל סוג חומר שממנו עשוי ריהוט גן יש קיימים יתרונות וחסרונות.


ריהוט גן עשוי עץ:

ריהוט גן מעץ הוא תוספת שיש בה גם התאמה וגם השלמה לטבע ולגינה. לרהיטים הבנויים מעץ מלא, יתרונות רבים: הם חזקים, בעלי תוחלת חיים ארוכה, ניתן לחדש אותם בצביעה והם משווים לגינה אוירה כפרית טבעית וחמימה במיוחד אם הגינה מרובת עצים וצמחייה. עץ הוא חומר טבעי ולכן ריהוט גן מעץ עשוי להיפגע מהחשיפה לפגעי מזג האויר. משום כך העץ צריך מעת לעת טיפול על מנת לשמור על מראהו ועל איכותו. טיק למשל הוא חומר נפוץ עבור ריהוט גן. עץ הטיק מכיל חומר טבעי הנקרא סיליקה, מה שהופך אותו עמיד בפני ריקבון, פטריות, השפעות של חשיפה למים (כגון נפיחות או עיוות), כמו גם השפעה של כימיקלים. העץ הוא גם עמיד בפני אש, חומצות ועוד. יש שמנים מסוימים המיועדים באופן ספציפי לטיפול בעץ טיק כדי לסייע לו לעמוד מזג האוויר ובתופעות לוואי הנגרמות משהיה בחוץ.

את רהיטי העץ כדאי לשמר ולצבוע בצבעים מיוחדים המיועדים לטיפול ושימור עץ.
המוצרים המומלצים לטיפול הם מתוצרת Flood האמריקאית ו- Bondex הגרמנית. חברות אלו נחשבות המובילות בעולם בפיתוח מוצרי טיפול ושימור בעץ.
יש להסיר כל לכלוך, עובש, ריקבון וחלקים רופפים. יש להסיר שכבות צבע ישנות ע"י ליטוש או בעזרת מסיר צבע. העץ חייב להיות נקי ויבש לפני הטיפול.


ריהוט גן מאלומיניום ופלסטיק:

ריהוט גן עשוי אלומיניום הוא בעל תוחלת חיים ארוכה והוא קל ועמיד. עם זאת, אם ציפוי המגן נפגע הדבר עלול לגרום לקיצור משמעותי בתוחלת החיים של הרהיט. ריהוט גן עשוי פלסטיק עמיד בפני מים ושמש באופן טבעי, כך שהוא יכול להישאר בחוץ כל השנה וגם אחזקתו קלה וזולה. ניתן להשיג רהיטי פלסטיק איכותיים, צבעוניים ומעודנים, אך לפלסטיק תדמית של ריהוט זול.


בדי ריפוד:

ניתן לרפד את ריהוט הגן, ולשלב גם מזרונים או כריות. הבדים צריכים להיות עמידים לשמש ומים, חזקים, סינתטיים ועמידים, וקלים להסרה לצורך כביסה. אפשר לחילופין לבחור בד אופנתי יפה משלל דוגמאות וצבעי הבדים המיועדים לרהיטי הפנים שאולי לא יהיה עמיד למשך שנים, אך יהיה אפשר לרענן ולהחליף אותו מדי כמה זמן אם הוא מתבלה או שכבר איננו אופנתי.




אודות:
סחר עץ הרצליה היא חברה יבואנית מובילה של עצים משובחים מצפון אירופה. אצלנו תמצאו את טובי המומחים בתחומי בנית העץ השונים: ריהוט גן, פרגולות, ריהוט גן, דקים, גגות רעפים, רצפות עץ, בתי עץ ועוד. אתר אינטרנט: www.sahar-etz.co.il

www.sahar-etz.co.il/web/8888/nsf/sbs.py?&_id=13517&did=5396&pf=1&lang=he


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סחר עץ הרצליה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]