חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כלי עבודה - איך לבחור מכונת קירצוף/פוליש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: במות במה הקמת במות הקמת במה

נושא המאמר: טיפים מועילים להקמת במה
מאת: יאיר אלעזרי   שמור מאמר למועדפים

אם אתם מארגנים אירוע גדול וצריכים שתהיה בו במה כדאי שתדעו כמה דברים לפני שאתם מתחילים בתהליך ההקמה. לא משנה אם הבמה באירוע מיועדת לשאת חבורת נואמים משולהבים או שמטרתה היא שיופיעו עליה להקות רוק מלהיבות, את הטיפים שתקראו מיד אתם מוכרחים ליישם. רצוי לציין שאת ההקמה של הבמה ואת בנייתה מומלץ להשאיר בידי המקצוענים ולא לקחת סיכונים מיותרים. אז הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל ולהניע את תהליך הקמת הבמות:
1. בחירת השטח להקמת הבמה. אם בוחרים את המיקום שבו תוקם הבמה בתבונה העבודה עשויה להיות הרבה יותר קלה מאשר המקרה בו בוחרים שטח שפשוט לא מתאים להקמת במה. יש למצוא שטח אשר בו שיפוע הקרקע מזערי ככל האפשר. רצוי אפילו להקצות לבמה שטח שהוא מישורי לחלוטין ללא שיפוע כלל וכלל.
2. דרכי גישה נוחות. יש לוודא כי כל כלי רכב שיחפוץ להגיע אל הבמה אכן יוכל לעשות זאת. בשלב הראשון יצטרכו להגיע משאיות עם הציוד להקמת הבמה, ולאחר מכן גם משאיות עם ציוד הגברה, תאורה וכדומה. לאזור הבמה חייבת להיות גישה נוחה!
3. אישור הנדסי. הקמת במות אשר גבוהות מ-60 ס"מ מצריכה אישור ממהנדס בטיחות. וודאו מבעוד מועד שיש לכם אישור כזה על מנת למנוע תקלות ובעיות עתידיות שעלולות לצוץ. עדיף להימנע ממצב בו כל הציוד להקמת הבמה כבר נמצא במקום המיועד אך הבנייה לא מתחילה מכיוון שאין לכם אישור הנדסי.
4. תכנון נבון של גודל הבמה. כאשר אתם מתכננים את גודל הבמה יש לזכור כי מומלץ להשאיר מרווח של לפחות 5 מטרים בין קצה הבמה לבין הקהל אשר בו ימוקמו מחסומים. מטרתם של מחסומים אלו היא למנוע ממי שלא אמור לעלות על הבמה להיות עליה. לפעמים בלהט ההופעה אנשים רוצים לעלות על הבמה ולהתקרב אל האמן האהוב עליהם. רצוי למנוע מצב שכזה ולכן המחסומים הם הכרחיים.
5. זמן ההקמה. רצוי להקים את הבמה כמה שיותר זמן לפני האירוע, אפילו יומיים או שלושה לפני. הקמת במה ביום של האירוע עצמו עלולה להיות מלחיצה ומעיקה. בנוסף, לא יישאר מספיק זמן לעשות חזרות על הבמה ולראות כיצד התאורה וההגברה משתלבים עליה.
אז למה לכם להסתכן לשווא? בכדי להקים במות בצורה הנבונה ביותר יש לעשות שני דברים: הראשון הוא להתייחס לטיפים שנתנו לכם בכובד ראש והשני הוא לפנות לחברה מקצוענית שתעשה את העבודה בזהירות ובאחריות.
כבר שמענו בעבר את המשפט "ככה לא בונים במה!". הימנעו מלשמוע אותו שוב ותנו למומחים בעלי הידע והנסיון להקים עבורכם את הבמה המושלמת.

www.bammot.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יאיר אלעזרי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]