חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מס הכנסה: כיצד מסווגות רשויות המס העברת ידע?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איטום גגות שיפוצים

נושא המאמר: איטום גגות
מאת: דוב גולד   שמור מאמר למועדפים

כאשר מתרחשת רעידת אדמה, לא עלינו, במדינה קטנה ונחשלת כמו האיטי, מימדי האסון וההרס ניכרים לעין וכל העולם מדבר על איכות הבנייה הירודה. כאשר רעידת אדמה, ברמה לא פחות חזקה, מתרחשת במדינה מפותחת כמו צ'ילה, מימדי האסון אמנם גדולים אך ניתנים לטיפול ולתיקון.
להבדיל אלפי הבדלות, האם חשבתם פעם מה יקרה בזמן שיטפון עם הבית שלכם? עזבו, אפילו לא שיטפון, גשם חזק או שלג שיצטבר על הגג ויגרום להתמוטטותו או לסדיקתו במקרה הרע, ולנזילות ורטיבות במקרה הפחות רע. האם המרחב הפרטי שלכם, שאמור לשמור עליכם, להגן עליכם ולהבטיח את בריאותכם, מוגן מספיק לקראת אירוע שכזה?
מתוך היכרות מעמיקה את השוק הישראלי ואת מדיניות ה"לא קורה אז לא נורא", אנו, בחברת "גגות ירושלים" רוצים לעדכן אתכם בכמה נקודות חשובות לקראת עונת הגשמים הבאה בכל הנוגע לחשיבות נושא איטום הגגות והמבנים.
החורף הסתיים עם קירות טחובים, תקרה רטובה וגג נוזל, אך בשעה טובה, עם הגעת השרב הראשון, הכל התייבש ונשכח. זכרו- יש לנצל את תקופת הקיץ לתיקונים ואיטומים! כל בעל מקצוע אמין יאמר לכם כי בזמן גשם אין שום אפשרות לבצע עבודות איטום יעילות, כאשר הגג או הקיר רטובים, חומרי הבידוד לא נתפסים וזו עבודה לבטלה.
יש לוודא כי הגג נקי וכי אין מכשולים שימנעו מהמים לרדת דרך פתחי הניקוז והמרזבים. כדאי לטאטא את האבק והלכלוך סביב פתחי הניקוז ולבדוק האם יש ירידה מסודרת של מים זורמים. חשוב לבדוק את צינור המרזב לכל אורכו וניתן לעשות זאת על ידי שפיכה של כמות מים גדולה לתוך פתח הצינור ולראות האם הם זורמים בחופשיות למטה.
ישנן, כמובן, עוד נקודות וטיפים רבים וטובים, אך חשוב לזכור כי אבחון מוקדם של הבעיה, טיפול מונע בשלב מוקדם והסתייעות במומחה מקצועי יכולים לחסוך כסף רב, עוגמת נפש ובעיקר, לשמור על בטחון ובריאות משפחתנו היקרה.
גגות ירושלים חברה לבניין ופיתוח בע"מ - גגות ירושלים הוא עסק ותיק בבעלות משפחתית, אשר הוקם בשנת 1994 ומבצע מגוון עבודות בנייה ושיפוץ, בעיקר בתחום הגגנות.





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוב גולד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]