חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
"עשייה פורצת דרך" בעסקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים במנועי חיפוש

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: peb מיתוג אישי מיתוג עסקי יחסי ציבור באינטרנט

נושא המאמר: הפצת תכנים באתרי שיתוף
מאת: peb חברה ליחסי ציבור באינטרנט   שמור מאמר למועדפים


זה כבר הכריע את מערכת הבחירות החשובה בעולם זה כבר הכריע את מערכת הבחירות החשובה בעולם והפך לגורם מכריע במשפטי רצח מתוקשרים, לקובע גורלות ופולחן לזכרונות לטענת רבים כל כך ממכר עד שאם במיאמי לא שמה לב לטביעת בנה בבריכת השחייה הביתית. שיווק באמצעות העלאת סרטונים ביו-טיוב-הדבר החם הבא-אנו כאן ב-peb לממש זאת עבורך
אמנדה נוקס(22) סטודנטית מסיאטל וושינגטון ורפאלה סולציסטו(25) סטודנט מרומא, איטליה הורשעו ברצח מרדית קרצ'ר (23) סטודנטית מיורקשייר, אנגליה במהלך אורגיית מין בדירת סטודנטים בעיירה שקטה באיטליה. המשפט חצה גבולות בין מדינות. יחסי ארצות הברית ואיטליה נכנסו למסלול של מתיחות סביב שיטות המשפט בשתי התרביות ומזכירת המדינה, הילארי קלינטון הוזעקה לבחון את התיק ואת המקרה. הסיפור המרתק יכל היה להיות עניין שבשיגרה , אילולא ההכרעה האמיתית נעשתה בבית דין אחר: בית המשפט הוירטואלי של אתר היו-טיוב. הקשה במנוע החיפוש "אמנדה נוקס יו-טיוב" שולח את הגולש לאין ספור סרטונים המראים את הזוג המורשע מתגפף בטרם חקירת המשטרה, קליפים מוסיקלים עם שירים על הנרצחת והמורשעים כולל סצינות מחייהם בעבר ובהווה, קטעים ממהעדויות במשפט וכמובן בשידור חי הקראת שופט בית המשפט האיטלקי בפר'וגה את הכרעת הדין וגזר הדין. המשפט , כאמור, עבר כבר מזמן ליו-טיוב.

לא רק בבתי המשפט היו-טיוב הפך לגורם מכריע. נראה כי שיווק סרטונים באתרו מהווים גורם מכריע והרה גורל במערכות בחירות כשהבולטת בהם היא המערכת המתוקשרת ביותר בעולם של הנשיא ברק אובמה, עת עלה ל"יו-טיוב" הסרטון הפופאלרי ,אשר נקרא "האובמה גירל" בו התחפשה הדוגמנית אמברלי אטינגר לנערת אובמה ותיארה בקליפ מוסיקלי את נפלאותיו ואישיותו של המועמד האפרו אמירקאי, קליפ אשר רבים סוברים כי העלה את מניות הנשיא הנבחר וצבר פופלאריות בהשפעה חסרת תקדים.

זה הפך גורם מאגד בבחירת טעם אומנותי, ומאגד מועדוני מעריצים מעבר וההווה. זה מאפשר מסע חסר תקדים ,מעין מנהרת הזמן הנוסטלגית לגיבורי תרבות אשר היו ואינם, אם זה מייק ברנט, אם זה גיימס דין, אם זה הביטלס, אם זה מיקל ג'קסון שהלך לעולמו לפני מספר חודשים, אם זה מועדון מעריצי האירוויזיון, שנות הארבעים , שנות החמישים, שנות השישים ולהיטיהם. להכל, באמצעות היו-טיוב, ניתן לחזור, להיזכר, להתרפק. העבר שוב איתנו, חי ונושם, חי ובועט. הפולחן השבטי שב אלינו באמצעים דיגיטלים, אין דבר שלא עולה, אין דבר שלא ניתן לראות וללמוד. אפילו טקסים להוצאת דיבוק וכשפים שבו דרך היו-טיוב לחיינו.גם בשדה הספורט, גםבשדה הכלכלי וכמעט בכל שטח חיים אפשרי. סרטוני וידאו מקוונים, שעד לפני עשור נראו כמו חלום רחוק נמצאים כיום בבחינת "מובילי הדעה" מספר אחד בעולם , מה שבדורות הקדומים היה נחשב למדורת השבט."אם אתה לא שם אתה לא קיים" הופך יותר ויותר למוחשי. זה כבר לא טרנד זה כבר דרך חיים.זה כבר חלק אינטגרלי מהחדשות, זה כבר חלק בלתי נפרד מאתרי הבילוי ואין אתר אינטרנט אינפורמטיבי שלא מתהדר בו. "כל העולם כולו גשר צר מאוד" אנו נוהגים לשיר, ובכן כל העולם כולו הפך לקהילה גלובאלית אינטרנטית וצרה.

במשך שלוש שנים הצליחו מאות מיליוני אנשים להצטרף לנושא. לשם ידע כללי: מידי דקה עולים ביו-טיוב 13 שעות שידורי וידאו וקצב הגדילה צפוי להכפיל את עצמו עוד פי כמה וכמה.החברה אף פתחה ערוץ מיוחד ליוצרי קולנוע עצמאיים במספר כללים: יש לפתוח חשבון באתר, הגיל המינימלי לפתיחתו הוא 13, הוא חייב להיות מקורי וקיימת הקפדה על זכויות יוצרים. יש להקפיד על התוכן ועל המסר בסרטון במילות מפתח מותאמות על מנת שיהיה קל לאתרו.

אחת הדרכים הטובות לשיווק באמצעות סרטוני היו-טיוב זולת שימוש מושכל במילות מפתח מדויקות שיעזרו להגיע למנועי חיופש רחבים ככל שאפשר היא בשיטת השיווק הוירטואלי דהיינו העברה ושליחת הסרטונים דרך חברים או באמצעות העלאת הסרטונים ברשתות החברתיות כפייסבוק, מייספייס, קפה דה מארקר וכו'.סרטוני היו-טיוב יכולים להוות גורם מכריע גם בהצלחות עסקיות ולא בכדי בחר משרד התייירות הישראלי להשתש בשירותי האתר לצורך העלאת מסרים חיוביים על מדינת ישראל ואתריה לשם הגברת ועידוד התיירות.אליבט השנייה, מלכת הממלכה הבריטית, בחרה ביו-טיוב כבמה הנכונה לשדר את ברכת חג המולד המסורתית שלה.

לפני מספר חודשים, פרצה סערה במדינת פלורידה בארצות הברית, כאשר בזמן שאם הייתה עסוקה בעלאת סרטון לרשת ושיתוף כל הקהל בסדר יומה, טבע בנה בן ה-5 בבריכת השחייה הביתית. לאחר מכן ניטש ויכוח בכמה מן הזמן הייתה האם עסוקה במאמצי הקריאה למוקדי החירום וההחייאה וכמה הייתה עסוקה בלשתף את הצופים בנעשה.בסופו של דבר, נודע כי לא ניתן היה להציל את הפעוט והאם טענה כי זו הייתה דרכה להתמודד עם הטרגדיה שניחתה עליה. אולם הדיון בנושא רק המחיש עד כמה סרטוני היו-טיוב הפכו בבחינת הכל. גם בדנמרק פרצה סערה וסרטון יו-טיוב הורד לאחר שאשה העלתה בו תסריט ,בו היא משתפת את הגולשים בהתעברותה ובחיפוש אחר התייר עימו בילתה ליל אוהבים מזדמן. גם במדינות שונות בעולם דוגמת טורקיה, סין, אינדונזיה ועוד עולות מחלוקות סביב רצון השלטונות לחסום את הגישה לאתר הפופאלרי.המדיום הוא המסר נהוג לומר וכיום אין מסר עסקי,פוליטי, כלכלי, אומנותי ועוד שאינו עובר דרך המדיה החדשה.

בחברת המיתוג ויחסי ציבור באינטרנט,peb, כבר כבשו את האתר פוליטקאים, אנשי עסקים,חברות, קונצרנים, אושיות מעולם המשפט, העסקים ועוד. עם הצות של PEB המיומן יכין עבורך תסריטים ומצגות אשר יציגו עבורך ועבור חברתך את הפעילות העסקית המבוקשת בהתאם לצרכיך אם זה הוספת נופך בפן העסקי ואם זה על ידי הוספת נופך בפן האישי, הכל בהתאם לחזונך ולמטרותייך. אנו ב-peb נפיק עבורך את "האובמה גירל" משלך.








www.peb.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י peb חברה ליחסי ציבור באינטרנט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]