חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נשים בצמתי התלבטות, משבר ושינוי





    קישורי טקסט (לפרטים)




נהיגת אופנועים בטיחותית
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רכיבה בטוחה רכיבה נכונה אביזרי בטיחות קסדה

נושא המאמר: נהיגת אופנועים בטיחותית
מאת: מולי לוי   שמור מאמר למועדפים

הדבר החשוב ביותר ברכיבה על אופנוע היא הבטיחות.

קסדה
הקסדה היא אביזר הבטיחות החשוב ביותר לרכיבה על אופנועים. הקסדה צריכה להיות בעלת תו תקן העומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר והיא אמורה להתאים לראש במדויק. מומחה בחנות אופנועים יוכל להתאים לכם את הקסדה וכדאי להיעזר בו ולא להסתמך על דעת עצמכם בלבד. אם אתם רוצים להרכיב מישהו נוסף יש לרכוש קסדה נוספת.

מעיל רכיבה
אביזר נוסף וחשוב הוא מעיל רכיבה. זהו פריט הנחוץ לכל רוכב אופנוע. אם אין לכם תקציב לרכוש מעיל אחד לקיץ ומעיל נוסף לחורף, עדיף לרכוש מעיל קורדורה שמכיל מיגון, הרבה פתחי אוויר ובטנה מתפרקת. בחורף אפשר ללבוש חולצה מחממת מתחת למעיל ומעיל גשם מעל, זה צריך להיות מספיק. מי שיש לו אפשרות יכול להתפנק במעיל עור לחורף שגם מחמם היטב וגם מגן .

מגפי רכיבה
גם הרגליים שלנו חשופות בעת רכיבה על אופנוע וצריך לשמור עליהן. המגפיים לרכיבה יספקו לכם את ההגנה הטובה ביותר שיש. זהו תענוג לא זול אבל זו קנייה חד פעמית לשנים רבות.

כפפות לכפות הידיים
זהו פריט הכרחי. הידיים והעור שלנו לא נועדו לשרוד נפילה על אספלט, קר ורטוב בחורף או רותח בקיץ, והכפפות יגנו על כפות הידיים שלכם מפציעות במקרים של נפילה מהאופנוע. היום יש כפפות מאווררות שמתאימות לכל סוגי הרכיבה ולכל מזג אוויר.

מה שלא תעשו, לאן שלא תלכו, ודאו שאתם מוגנים כהלכה מפני פגיעות. אל תתקמצנו על ציוד בטיחות, כיוון והוא עשוי להציל את גופכם.
אם שתקלעו לתאונה, מעיל טוב יכול להגן על גופכם וימנע פגיעה בעמוד השדרה ואפילו מוות, קסדה תמנע פגיעת ראש או פגיעה מוחית ומגפיים יגנו על גפיכם.
אל תמעיטו בחשיבותם של אבזרי הבטיחות ואל תזלזלו. ודאו שאבזרי הבטיחות שאתם משתמשים בהם באיכות מצויינת על מנת שיהיו אפקטיביים ולבשו אותם בכל רכיבה, ולו הקצרה ביותר.
כאופנוענים אינכ מוגנים כנוסעי המכונית ועבורכם כל פגיעה יכולה להיות קטלנית. תאונה קלה שלא תעשה כלום למכונית, עשויה לזרוק אתכם מרחק רב מהאופנוע.
אין אנו רוצים להפחידכם, רק לשמור על שלומכם ובריאותכם. לא אתם ולא אנחנו רוצים שנסיעה מהנה תהפוך לאסון עבורכם ועבור מי שאוהבים אתכם.

אופנועי השרון-אופנועים למכירה , אופנועי , מוסך אופנועים

www.hashron-motocycle.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מולי לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]