חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העדפת צמחי מרפא מקומיים וחיים - צמחי מרפא ארץ ישראל - רפואת צמחים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית ציפורניים ציפורן מניקור פדיקור

נושא המאמר: בניית ציפורניים
מאת: אופז ניילס   שמור מאמר למועדפים

אחת הדרכים לעיצוב הציפורן הינה בניית ציפורניים – טכניקה שבאמצעותה מאריכים את הציפורן ומעצבים אותה. עבור אלה שהתייאשו מהסיכוי לגדל ציפורניים בעצמן, בניית ציפורניים היא פתרון קל וזמין.

קיימות כמה דרכים לבניית ציפורניים:

שיטת האקריל: ציפורניים עבות וחזקות
תהליך בניית הציפורניים בשיטה זו מבוצע באמצעות שיוף פני הציפורן הטבעית, מריחת חומר מקשר ועליו מריחת תערובת של נוזל ואבקת האקריל. כך יוצרים ציפורניים מלאכותיות בכל צורה ואורך. בסיום הנחת החומר, הטכנאית משייפת את הציפורניים בכדי להחליק את החומר וליצור ציפורניים חלקות ומבריקות. תהליך הציפוי הראשוני אורך עד שעתיים.

בטכניקה זו, יש למלא את הציפורניים החדשות שצמחו בין טיפול לטיפול לאחר כשלושה שבועות עד חודש. בסיום התהליך מתקבלת היא ציפורניים עבות יותר מהטבעיות, חזקות מאוד, שאינן גמישות ואינן נשברות בקלות.

שיטת הטבילה: השיטה מהירה יותר – הציפורניים חזקות פחות
בדרך זו, הציפורן הטבעית משוייפת, ולאחר מכן נמרח על גבה חומר מקשר. לאחר מכן, דבק מיוחד נמשח על החומר המקשר, ואחר כך הציפורניים נטבלות באבקת אקריל ליצירת ציפוי. באמצעות טכניקה זו ניתן לקבוע את עובייה של הציפורן באמצעות מספר טבילות באקריל. דרך זו מהירה יותר משיטת הציפוי האקרילי, אולם הציפורן המתקבלת חזקה פחות. יש לחזור על תהליך הציפוי אחת ל-3 שבועות לכל היותר.

ג'ל סיליקון: ציפורן דקיקה ובעלת ברק
בשיטה זו, הציפורן אינה משוייפת ונמרחות עליה כ- 2-3 שכבות של ג’ל באמצעות מכחול. בין המריחות הציפורניים עוברות ייבוש באמצעות מכשיר אולטרה סגולי או בעזרת ספריי מיוחד , כתלות בסוג הג'ל.
הבנייה נמשכת לרוב כשעה, ואפשר למלא את הציפורן הטבעית החדשה כל שלושה שבועות עד חודש וחצי המילוי הקודם. בטכניקה זו הציפורן הנוצרת הינה בעלת מראה טבעי, מעט יותר עבה מהרגיל, אך עדיין היא חזקה פחות מציפורן הבנויה באקריל. הציפורן מקבלת מראה טבעי, דקיק, שקוף ובעל ברק.


הדבקה אמריקאית: השיטה לציפורן זמנית
הדבקה אמריקאית היא פיתרון למי שאינה מעוניינת בבנייה, אלא רוצה ציפורניים זמניות. לדוגמה, הדבקת ציפורניים מיועדת לנשים שאינן רוצות ציפורניים מלאכותיות ביום יום או נשים שהעבודה שלהן אינה מאפשרת להן לבנות ציפורניים ארוכות.

באופן כללי, הדבקת ציפורניים הינה הליך פשוט למדי, וזאת הסיבה שאפשר להדביק אותן ללא סיוע אשת מקצוע. אולם יש לדעת שנשים שאינן מיומנות בטכניקה זו עלולות להדביק את הציפורניים בצורה עקומה, להשתמש בכמות מאסיבית של דבק, שעלול לזלוג מעבר לגבול הציפורן, או לחילופין, להשתמש בכמות קטנה מידי של דבק ולהסתכן בכך שהציפורן תיפול תוך זמן קצר.



webmail.opaz.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופז ניילס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]