חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אודות הלהקות הצבאיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




וילה ביוון
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מלון מלונות מלונות בארץ מלון בארץ

נושא המאמר: מלונות בארץ
מאת: יפית זינדאן, מנהלת שיווק מלון בוטיק וילה גליליי   שמור מאמר למועדפים

מלונות בארץ- כיצד לבחור מלון מועדף לחופשה
בתכנון חופשה לעצמנו אנו משתדלים למצוא את החופשה האטרקטיבית והמתאימה ביותר לנו. נשאלת השאלה כיצד אפשר לבחור למשל, מלון אשר יענה על כל הצרכים שלנו. אז ריכזנו מספר טיפים לתכנון חופשה במלונות, מה כדאי לשאול ומה חשוב לדעת טרם נשלם ממיטב כספנו.

האם המיקום של המלונות חשוב לכם?

מיקומם של המלונות משמש את האורחים כבסיס נוח ליציאה אל כל מקום אחר, לכן מיקומם נמצא בחשיבות גבוהה. יש שמעדיפים שהמלון יהיה על חוף הים, ויש שמעדיפים ליד מרכז העיר, במרחק הליכה, על מנת לבלות את זמנם בבילוי. ויש שמעדיפים שהמלון יהיה סמוך לחיק הטבע, כדי לטייל בגבעות והעמקים הירוקים מסביב. וכמובן שתמיד יש שייהנו מהנופש המושלם מבלי לצאת כלל מן המלון, ובמקרה זה אין חשיבות רבה כל כך למיקומו.

מועד החופשה וצפיפות הכיס

לתאריך החופשה במלונות יש השפעה רבה, משום שקיימים הבדלים ברורים המשפיעים ישירות על המחיר לאירוח ועל העומס בזמן השהייה. בסופי שבוע וחגים, המלונות נמצאים בתפוסות גבוהות של אורחים, ולמי שמחפש חופשה שקטה ורגועה, כדאי שישקיע מחשבה נוספת אם ברצונו להיות בין תנועה גדולה של אנשים, דבר העלול לפגום בהנאה בחופשה זו. מעבר לכך, המחירים בסופי השבוע במלונות הם מחירים הגבוהים יותר לעומת מחירי אמצע השבוע, ואף פחות גמישים להנחות ומבצעים. אם כך לפני בחירה במלון המועדף, כדאי לשים לב לתאריכים השונים ולמבצעים מסוימים בהתאם.

מה אתם אוהבים בחופשה?

לאופי המלונות יש חשיבות רבה בבחירת המלון המועדף עליכם. האם מדובר במלון עסקי, האם אתם מעדיפים מלון משפחתי עם בריכת ילדים. ואולי תעדיפו הפעם לצאת לחופשה ללא הילדים ותרצו מלון עם אווירה רומנטית לזוגות מאוהבים. אף אולי חשבתם על מלון בטבע, מבודד, שקט ומרוחק מכל עיר אורבנית טיפוסית. לכן מומלץ להקדיש מחשבה נוספת לגבי המטרה בחופשה זו, מה אתם אוהבים ורוצים לעצמכם, מה האופי של החופשה שתרצו – וכך בהתאמה חפשו ובררו לאופיו וסגנונו של המלון.

מהם שירותי המלון?

ללא ספק שירותי המלון ומתקניו הם חלק אינטגראלי מן המלון וממה שהחופשה שלנו יכולה להיות. חופשה במלון זה או אחר תוכרע על בסיס המידע הזה. כדאי לברר אילו עוד מוצרים משלימים ישנם במלונות מלבד האירוח ומה הוא זה כשלעצמו כולל. יש שמעדיפים את הספא כחוויה משלימה לחופשה אמיתית שמפנקת מכף רגל ועד ראש. יש שמעדיפים שתהיה מסעדה ראויה בתוך המלון. יש שחשוב להם לשמור על אימונים גופניים בזמן החופשה לכן מתקני כושר במלון הופכים אותו למלון מועדף לחופשה. וכמובן, בריכה, פעילויות בידוריות, גינה מטופחת לטייל בה, הרצאות מרתקות, זמני פעילויות של בר המלון ועוד. יש לברר על תכולת החדרים, האם יש פינת קפה? האם ארוחת הבוקר כלולה? ומה נעשה אם יש די וי די בחדרים אך אין ספריית סרטים בנמצא. זאת ועוד, חשוב לדעת אילו מן הדברים שהוזכרו כלולים במחיר הלינה. האם השימוש בהם מצריך תוספת תשלום או לאו.

המלצות

דרך אובייקטיבית לדעת אם מלונות מסוימים מתאימים לכם, היא לבדוק מה אחרים אומרים על המלון.
וזו אבן הבוחן האובייקטיבית ביותר. אפשר לחפש דרך האינטרנט המלצות של גולשים שונים ששהו בעבר במלון, וכמובן המלצות של קרובים וחברים אם שהו באותם המלונות המועדפים. כך אפשר לגלות חוות דעת אובייקטיביות על איכות המלון ושירותיו.

חופשה נעימה!

www.villa-galilee.com/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יפית זינדאן, מנהלת שיווק מלון בוטיק וילה גליליי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]