חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ביונסה – עובדות מעניינות על הזמרת ביונסה





    קישורי טקסט (לפרטים)




 Application Service Provider
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רונן טייב סליקה ניהול סיכונים ronen taieb

נושא המאמר: מאת רונן טייב: מדריך מעשי קצר למגוון פעילויות סליקה
מאת: רונן טייב   שמור מאמר למועדפים

מאת רונן טייב: מדריך מעשי קצר למגוון פעילויות סליקה קיימות חברות המספקות שרותי סליקת כרטיסי אשראי ואימות כרטיסי האשראי בזמן אמת ומאפשרת לבתי עסק לסלוק עסקאות המבוצעות בכרטיסי אשראי באינטרנט כגון: מכירת מוצרים, שירותים או תכנים באתר של העסק – באופן הבטוח ביותר, כמתחייב מדרישות החברות הבינלאומיות. סוגים של חברות סליקה חברות מסוימות משמשות כמעין שלב ביניים בתהליך הסליקה, הגוף שעובד מול חברות כרטיסי האשראי, ובכך הם אלו המבצעים את חיוב כרטיס האשראי של הגולש, מזכים את חשבון הבנק שלהם ולאחר מכן מעבירים את הכספים שנגבו לחברה שרכשה את שירותיהם. אחד היתרונות העיקריים בשירותי סליקת כרטיסי אשראי מסוג זה, הוא שאין צורך להיות סוחר מוסמך בחברות האשראי הישראליות. חברות סליקה אלה גם יאפשרו את שלבי הרכישה על השרתים המאובטחים שברשותם יוציא את הגולש מהאתר בו ביצע את הרכישה לאתר חברת הסליקה, דבר שעלול לפגוע יגרום באמינות הסוחר מצד הגולש וכדאיות הקניה. הסוג הנוסף של נותני שירותי הסליקה הוא על בסיס ASP - Application Service Provider בה סליקת כרטיסי אשראי מתבצעת על ידי "מנוע" סליקה מרוחק היושב על שרתים הממוקמים בתחומה של נותנת השירותים. בשיטת עבודה זו התוכן והקוד של אתר האינטרנט נמצאים בשליטה מוחלטת של בעל האתר ועל ידי שתילת מספר שורות קוד נסתרות נשלחים הנתונים שמולאו על ידי הצרכן לשרתי החברה הסולקת. חברות סליקה צד שלישי שימוש בחברות צד שלישי כמו NETPAY בארץ או PAYPAL בחו"ל שבהן החברה היא זו שמבצעת את החיוב ומשולמת לה עמלה עבור כל עיסקה. כל השיטות טובות , קבילות, וחוקיות לחלוטין. הבעייתיות היא שהזיכוי הינו זיכוי על תנאי שכן העיסקה נעשית מרחוק וללקוח זכות ביטול והתכחשות לעיסקה שכן, מוגדרת בחברות האשראי כעיסקה במסמך חסר. עיסקה במסמך חסר- זוהי עיסקה שהלקוח לא היה פיזית במקום ולא "גיהץ" את הכרטיס פיזית , אלא מסר את נתוני הכרטיס טלפונית או באמצעות פקס ואז אין בעצם לבעל העסק אפשרות לאמת אם הלקוח הינו אכן בעל הכרטיס. כדי להתמודד עם עיסקאות במסמך חסר באינטרנט - יצאו חברות האשראי עם שירות שנקרא "קנייה בטוחה" שבו הלקוח לא יכול להתכחש לעיסקה, ושימוש בטכנולוגיה הזו מבטיח שהלקוח לא יוכל לבטל את החיוב בחברות האשראי, בלי להגיע לבירור מדוע הוא מעוניין לבטל את הרכישה. עמלות בסיסיות: תשלום חודשי: תשלום חודשי קבוע עבור ניהול החשבון. התשלום החודשי בד”כ יהיה מותנה במינימום פעילות, במידה ועברתם את המינימום הנדרש, לא תדרשו לשלם את התשלום החודשי. Discount Rate – אחוז מסויים מכל עסקה. Per Transaction- תשלום קבוע (flat fee) עבור כל טרנזקציה ללא תלות בגובה העסקה. לסיום נציין, כי אין לראות באמור לעיל כתחליף לחוות דעת כלכלית ו/או לייעוץ פיננסי ויש לראות באמור מעלה מכאן כסקירה חלקית ביותר בנושא שבנדון. יש להתייעץ עם מומחה העוסק בתחום. מחבר המאמר מר רונן טייב מתמחה בייעוץ בתחומים כלכליים שונים כולל במיזוגים ורכישות ,ייעוץ אסטרטגי, מודלים פיננסיים, תגמול מנהלים, הערכות שווי ובדיקות נאותות. מר רונן טייב ייעץ לחברות ישראליות הגדולות ביותר במגוון רחב של תעשיות כולל בנקאות וביטוח, חברות אחזקות, קרנות הון סיכון, קרנות השקעה פרטיות וחברות בתחומים של טכנולוגיה, טלקומוניקציה, נדלן וקמעונאות. מר טייב הינו מרצה בכיר בחוג לכלכלה וחשבונאות באוניברסיטות ומכללות המובילות בארץ וכנסים ופורמים מקצועיים נוספים בארץ ובעולם.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רונן טייב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]